• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі № 11/4(штаб), м. Житомир, в/м № 11, в/ч А 3204

Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 235 від «01» грудня 2021 року. Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20. Вид предмета закупівлі –роботи. Зміст робіт, склад та якість робіт мають відповідати завданню на проектування, іншим вихідним даним, вимогам державних будівельних норм України, іншим нормативам у галузі будівництва, а також вимогам чинних законодавчих та нормативних актів

Завершена

1 408 343.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 041.72 UAH
Період оскарження: 01.12.2021 12:43 - 07.12.2021 02:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 647a3ac5dac24b85a02e897d1c2b9358
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-006626-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно вимоги Замовника розділу ІІІ пункт 3.5.1 учасник торгів має підтвердити наявність матеріально-технічної бази в адміністративних межах 20 км. Просимо надати посилання на нормативну базу ДБН згідно якої Замовником висунута дана вимога, адже матеріал який буде використовуватись при виконанні робіт має конкретний строк використання якій ніяк не змінюється від кількості кілометрів до об"єкта на якому ці матеріали будуть використані. Ми як потенційні учасники закупівлі не погоджуємось с даною вимогою так як Замовник необґрунтовано обмежує економічну конкуренцію щодо даної закупівлі та застосовує дискримінаційний підхід до широкого кола підприємств-учасників, які на момент торгів не будуть відповідати цьому критерію. Натомість є очевидним, що виставлені Замовником кваліфікаційні вимоги будуть відповідати лише учасники, які на момент торгів вже мають власні або залучені орендовані приміщення та території в Житомирського району ( навіть не області) 20 км від об"єкта реконструкції будівлі, що є фактично дискримінацією учасників за територіальною ознакою. Рекомендуємо Замовнику внести зміни у тендерну документацію а також передбачити це в подальшому при складанні тендерних документів. Сподіваємось на доброчесність Замовника та розраховуємо на Вашу компетентність і досвідченість у складанні тендерних документів у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі", без потреби звертання учасників до судових органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до епідеміологічної ситуації, яка склалась в Україні та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, 27 жовтня 2021 року на позачерговому засіданні члени Державної комісії зпитань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій прийняли рішення віднести Житомирську область до "червоного" рівні епіднебезпеки з 30 жовтня 2021 року.За останніми даним, епідемічна ситуація в Україні, в тому числі і в Житомирському районі погіршилась, та існує ймовірність переходу України до повного локдауну, що може призвести до неможливості придбання або придбання із затримкою будівельних матеріалів, необхідних для виконання робіт. Дана вимога передбачає в собі можливість Учасника переможця завчасно придбати необхідні будівельні матеріали для виконання робіт та зберігати їх на вищезазначеному власному та / або орендованому майданчику. А з метою оперативної поставки необхідних будівельних матеріалів з матеріально – технічної бази до об’єкту реконструкції, адміністративні межі розташування не повинні перевищувати 20 км. Відповідно до статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, пунктом 3.5.3. Оголошення передбачено: « Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Ви, як потенційний учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо надання інформації передбаченої законодавством

Номер: 8a3c6e198059448ea68ee08f2b8bab35
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-006626-c.c1
Назва: щодо надання інформації передбаченої законодавством
Вимога:
Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», затверджено Кошторисні норми України у вигляді двох Настанов, водночас визначено такими, що втратили чинність, Державні стандарти України: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Вказаним наказом затверджено Настанову з визначення вартості будівництва (електронний ресурс https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/knu-nastanova-z-vyznachennya-vartosti-budivnycztva.pdf). Відповідно до абз. 3 п.5.1 вказаної Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник НАДАЄ відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Відповідно до п.1.1. Настанови, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо Вас привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" та Кошторис Норм України "НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва", а саме оприлюднити відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. В іншому випадку, будемо вимушені звертатись до Вашої вищестоячої оргагізації з метою правового реагуваня. В свою чергу порушення вищевкзааних вимог дає підставу будь-якому учаснику визнати у судовому порядку результати Вашої закупівлі недійсними із подальшим застосуванням правил подвійної реституції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добро дня шановний Учаснику !Ваша вимога щодо приведення у відповідність до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» оголошення про проведегня спрощеної процедури закупівлі врахована, Замовником будуть внесені відповідні зміни. Дякую!
Статус вимоги: Задоволено