-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Охорона будівель та прилеглої території
Завершена
299 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 496.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 496.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2021 12:36 - 13.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Не законне обмеження кола Учасників торгів
Номер:
9cda7b66e9cd4986a27539a357e09637
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-01-006475-c.a1
Назва:
Не законне обмеження кола Учасників торгів
Вимога:
Вимога (Скарга)
1. В таблиці №1, розділу 2, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій п. 2.3. Документальне підтвердження належного матеріально-технічного забезпечення груп швидкого реагування, що використовуються на території м.Суми, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 для забезпечення найбільш якісного надання послуг (довідка у довільній формі з повним переліком спеціальних засобів, що використовуються нарядами груп швидкого реагування, копія дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми у відповідності до п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622).
Дана вимога є суто дискримінаційною по відношенню до учасників даної закупівлі з наступних причин: Ми як приватна охоронна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Пунктом 2.3. тендерної документації ви вимагаєте - копію дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми у відповідності до п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622) цими діями ви звужує коло учасників відкритих торгів та порушуєте принципи здійснення публічних закупівель. Так на приклад приватні підприємства часто використовують договори субпідряду з іншими охоронними підприємствами на приклад Державною службою охорони МВС України, а їх групи реагування використовують вогнепальну зброю що є більш ефективною, також охоронники приватних підприємств мають право мати з відповідними дозволами власну зброю, що не суперечить Ліцензійним умовам. На вашому об’єкті перебуває значна кількість тварин (коні) і в разі застосування зброї газової, травматичної або нарізної наслідки можуть бути не передбаченими для відвідувачів даного закладу.
2. В таблиці №1, розділу 2, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, п. 2.4. Документи, що підтверджують у відповідності до вимог Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 року № 4616-VI наявність на праві власності в учасника транспорту реагування (фото транспорту реагування та копії їх технічних паспортів) у кількості не менше 2 автомобілів.
На яких підставах ви звужуєте коло учасників торгів які повинні мати власний транспорт , а чому не орендований, чому не за використанням субпідрядних охоронних організацій які мають вісі відповідні дозволи МВС України, а саме мають проблискові маячки, відповідний логотип з надписом «ОХОРОНА» на автомобілях, транспорт який використовується знаходиться на балансі підприємства. Дане використання транспортних засобів та груп швидкого реагування не суперечить Ліцензійним нормам та ЗУ «Про охоронну діяльність».
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити ( п. 2.3 ) вимогу з тендерної документації щодо надання копії дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми.
2. Внести зміни до п.2.4 та дозволити використовувати як власний транспорт так і за договорами оренди та договорами субпідряду груп швидкого реагування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2021 20:07
Вирішення:
Шановний учасник!
Повідомляємо, що встановлені Замовником кваліфікаційні критерії відповідають ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу, а також в повній мірі скористатися всіма можливими законодавчо дозволеними правами для надання повного спектру послуг з охорони.
Бажаючи отримати найбільш повний спектр послуг, Замовник визначив одним з кваліфікаційних критеріїв наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема наявність пункту централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації.
У відповідності до вимог п.19 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 18 листопада 2015 р. № 960, в разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує цілодобовий режим чергування операторів такого пункту та наявність транспорту реагування. Згідно положень статті 1 розділу 1 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 року № 4616-VI транспортом реагування є транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності.
Використання субпідрядних організацій при наданні охоронних послуг можливо за умови дотримання положень підпункту 6 пункту 7 Ліцензійних умов.
Статус вимоги:
Відхилено