• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт амбулаторії (старий корпус) із заміною вікон та дверей за адресою с. Медведівка вул. М. Залізняка, 36 н

ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт амбулаторії (старий корпус) із заміною вікон та дверей за адресою с. Медведівка вул. М. Залізняка, 36 н)

Завершена

235 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 177.90 UAH
Період оскарження: 01.12.2021 11:48 - 07.12.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимоги до закупівлі

Номер: e77a5f54a1b84d9a9c9acb0d7b9c7017
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-001274-a.b1
Назва: вимоги до закупівлі
Вимога:
Ліцензія , сертифікація
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Щодо сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до норм частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників: Учасник повинен підтвердити наявність у нього: сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015. Сертифікат має бути чинним та дійсним протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якісне виконання своїх зобов’язань щодо виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для відповідності замовника Стандартам якості. Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань щодо виконання робіт. Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виготовлення документації із землеустрою матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічна позиція міститься в рішенні Органу оскарження №4108-р/пк-пз від 03.03.2021 року, питання 4 та в рішенні Органу оскарження №15002-р/пк-пз від 02.07.2021 року. 2. Щодо ліцензії. Відповідно до статей 4 та 9 Закону України "Про архітектурну діяльність" створення об'єкта архітектури здійснюється на підставі проектно-кошторисної документації та включає в себе комплекс робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту, а також технічного переоснащення. ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво визначено, що: - нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва; - реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг; - капітальний ремонт - сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання в несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території; - технічне переоснащення - комплекс заходів щодо підвищення експлуатаційних властивостей об'єктів виробничого та невиробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, що реалізується шляхом впровадження передових техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення і заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш ефективним. ДБН А.2.2-6-2008 "Склад, зміст, порядок розроблення, погодження і затвердження науково-проектної документації для реставрації об'єктів нерухомої культурної спадщини" визначено, що реставрація - сукупність науково обґрунтованих заходів щодо укріплення (консервації) фізичного стану, розкриття найбільш характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів об'єктів культурної спадщини із забезпеченням їх автентичності. Згідно зі статтею 317 Господарського кодексу України будівництво об'єктів, які виконуються суб'єктами господарювання для інших суб'єктів або на їх замовлення, здійснюється на умовах підряду. Відповідно до статті 318 Господарського кодексу України за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк, визначений договором, об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх. На підставі статті 319 Господарського кодексу України підрядник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 N 668 "Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" генеральний підрядник координує діяльність субпідрядників на будівельному майданчику, здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов'язань, відповідає за організацію будівельного виробництва тощо. За усталеною практикою договір підряду укладається замовником із підрядником, який здійснюватиме реалізацію основних (профільних) розділів проекту відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. Виходячи з наведеного, підряднику, у разі набуття ним статусу генпідрядника, необхідно мати ліцензію на виконання будівельних робіт, які він буде здійснювати власними силами на об'єкті будівництва, за відповідним класом наслідків, зазначеним у додатку до ліцензії.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.12.2021 10:37