• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (утеплення) 2-х корпусів Довжоцького НВК колегіуму ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 2 с. Довжок Кам’янець-Подільського району Хмельницької області

Завершена

1 752 460.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 762.30 UAH
Період оскарження: 20.09.2017 15:17 - 02.10.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Невідповідність документації ТОВ "БК "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" кваліфікаційним вимогам

Номер: 0c3e63162bd44213bc111d0266a3fc6d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-20-001671-b.c2
Назва: Невідповідність документації ТОВ "БК "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" кваліфікаційним вимогам
Скарга:
Розглянувши документацію учасника ТОВ "БК "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" звартаємо Вашу увагу на невідповідність ТОВ "БК "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" кваліфікаційним вимогам Замовника. А саме: 1. Відповідно до п.6.3.2 Учасник у складі тендерної пропозиції надає ЗАПОВНЕНИЙ проект договору підряду. Договір учасником заповнений тільки у розділі "Реквізити", що є порушенням вимоги Замовника; 2. Відповідно до п. 3.1.4. ТД Всі документи мають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника процедури закупівлі. Деякі документи учасника не завірені належним чином. Особливу увагу звертаємо на відсутність печатки на оригіналі наказу про призначення директора (наказ був складений у 2011 році і згідно вимог чинного законодавства станом до 2017 року повинен обов'язково мати відбиток печатки). Відсутність печатки на документі ставить під сумнів всі подальші документи учасника. 3. Відповідно до п. 3.1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (знову ж таки за підписом та печаткою учасника). Зважаючина те, що Замовник проводить не закупівлю матеріалів, а передбачає виконання робіт, відомості ресурсів та зведеного кошторисного розрахунку не достатньо,як такі, що не відображають якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тобто, відсутній Локальний кошторис за підписом та печаткою учасника. Просимо повторно розглянути документи учасника та прийняти відповідні рішення.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.10.2017 13:40
Автор: ТОВ "УКМІТ", Мельник Віктор Степанович +380674035921 ukmit@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо визнання торгів такими, що не відбулись

Номер: 994eae32e1ff4627860d6e89ba127cbb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-20-001671-b.b1
Назва: Вимога щодо визнання торгів такими, що не відбулись
Вимога:
ТОВ «УКМІТ» в особі директора Мельника Віктора Степановича звертається до Вас з вимогою визнати торги такими, що не відбулись у зв’язку з численними порушеннями, що мали місце при проведенні тендеру по об’єкту «Капітальний ремонт (утеплення) 2-х корпусів Довжоцького НВК колегіуму ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 2 с. Довжок Кам’янець-Подільського району Хмельницької області («Роботи, пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва» код ДК 021:2015 – 45200000-9)». Детально вивчивши Тендерну документацію та переглянувши документацію учасників, учасник ТОВ «УКМІТ» вважає, що учасники ФОП Бугаренко Олег Вікторович та ФОП Сивун Іван Васильович як контрагенти Відділу освіти Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області (дані з єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data) вступили в зговір з посадовими особами Відділу освіти з метою спотворення результатів конкурентної боротьби під час проведення тендеру, та з метою подальшого привласнення коштів при будівництві вищезгаданого об’єкту. Так Замовник у документації «Тендерна пропозиція» вказав технічне завдання на опорядження фасаду загальним об’ємом 977 м.кв. та інші роботи. Загалом 41 пункт на очикувану вартість 1752460,60 грн. В той же час, двоє учасників, які раніше вже співпрацювали з Відділом освіти, розміщують свої пропозиції з іншими ідентичними об’ємами, які не можуть бути відомі іншим учасникам торгів та відсутні в тендерній документації наданій замовником у складі Тендерної документації. Замовник у Тендерній документації чітко зазначає, що строк виконання робіт – до кінця 2017 року, в той же час вимагає від учасників зазначити, що строк дії пропозиції не менше ніж 120 днів. Зважаючи на те, що до кінця року з моменту проведення торгів залишається завідомо менше ніж 120 днів, можна зробити висновок, що Замовник вже «домовився» з вищевказаним учасником (в майбутньому можливим переможцем) про подовження термінів виконання на 2018 рік. Також вважаю що другий дефектний акт був не вписаний в Тендерну документацію замовником свідомо, щоб в подальшому у 2018 році збільшити вартість робіт без повторного проведення переговорних або ж тендерних процедур. Крім того, при розгляді пропозицій учасників Замовник порушує строки розгляду пропозицій, передбачені законом, без складання відповідного протоколу тендерного комітету, що також є грубим порушенням Законодавства в сфері Державних закупівель. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо визнати тендер як такий, що не відбувся, притягнути до відповідальності осіб, що вступили в зговір з учасниками, усунути всі порушення, що мали місце у тендерній документації та провести повторні ЧЕСНІ торги! У разі ігнорування нашої вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету, прокуратури та керівника обласної державної адміністрації Хмельницької області з метою притягнення до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу скаргу та повідомляємо наступне: З приводу порушення строків розгляду тендерних пропозицій: Відповідно до ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Також, відповідно до ст. 253 ЦКУ - Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Дата розкриття тендерних пропозицій 06.10.2017 року, за результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією являється пропозиція Бугаренка Олега Вікторовича, яка за результатами розгляду, протоколом №85 від 12.10.2017 року тобто на 4-ий робочий день, була відхилена на підставі п. 1 та п.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Також на виконання вимог ст.10 та ч.2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», було оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника протягом одного дня з дня прийняття рішення на веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель. Надалі протоколом №86 від 12.10.2017 року, було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "УКМІТ" (37226300) на підставі п. 1 та п.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, тобто протягом 1-го робочого дня. Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає жодного порушення ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо порушення строків розгляду тендерних пропозицій. Повідомляємо Вас, що жодного зговору із учасниками ФОП Бугаренко Олег Вікторович та ФОП Сивун Іван Васильович посадових осіб Відділу освіти Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області, немає, а інформації з приводу того яким чином Учасниками визначені інші об’єми, які не визначені в тендерній документації по об’єкту «Капітальний ремонт (утеплення) 2-х корпусів Довжоцького НВК колегіуму ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 2 с. Довжок Кам’янець-Подільського району Хмельницької області не маємо жодної інформації. Крім того протоколами № 85 від 12.10.2107 року та №87 від 18.10.2017 року пропозиції Учасників ФОП Бугаренко Олег Вікторович та ФОП Сивун Іван Васильович були відхилені, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (п. 1 та п.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також відповідно до п. 10 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, повинен бути не меншим ніж 90 календарних днів. Замовником визначено строк 120 календарних днів, що є його правом, та не меншим 90 календарних днів, що жодним чином не порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та не свідчить про обмеження прав Учасників. Враховуючи вищевикладене, Тендерний комітет Відділу освіти Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області не вбачає підстав для визнання торгів такими, що не відбулися, адже не допустив жодного порушення чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено