-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості та його філій в 2022 році
Завершена
2 298 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 490.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2021 16:28 - 12.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Про скасування рішення про визнання переможцем та наміру про укладення з ним договору
Номер:
c84c4f20c4244951800ab603b3e9c00c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002817-a.a2
Назва:
Про скасування рішення про визнання переможцем та наміру про укладення з ним договору
Вимога:
Шановний Замовнику.
22.12.2021 року було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ПП «Клінінг Про», який визнаний переможцем відкритих торгів з надання послуг з прибирання. Вважаємо, що замовником дане рішення прийнято передчасно та незаконно, виходячи з наступного. Перевіряючи надану учасником тендерну документацію на предмет відповідності тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник не надав належну оцінку окремим документам в ній.
Так, стаття 31 Закону, яка має назву «Відхилення тендерних пропозицій» передбачає, що
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник мав надати за підписом керівника та завірену печаткою суб’єкта господарської діяльності (у разі наявності) довідку, яка містить інформацію про загальну кількість штатних працівників учасника, які були задіяні у виконанні аналогічних договорів протягом 2019 та 2020 років. Іншими словами замовником вимагалось надати довідку про загальну кількість штатних працівників окремо протягом 2019 року та окремо протягом 2020 року, про що свідчить запис «…2019 та 2020 років», а не загальну кількість працівників за ці два роки, так як про таку вимогу мав би свідчити запис «2019-2020 років». На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасник надав довідку від 15.12.2021 року №4183, де вказав інформацію не по кожному року окремо, а загальну суму штатних працівників у кількості 396 за два роки разом, що відповідно унеможливило перевірити таку інформацію на її достовірність, а отже на відповідність кваліфікаційному критерію. Така довідка не тільки не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а й поставила інших учасників торгів, які надали в своїх пропозиціях інформацію відповідно до вимог ТД, в нерівне становище з таким учасником. За таких обставин надана учасником інформація потребувала уточнення, для чого замовнику необхідно було розмістити повідомлення з вимогою до учасника усунути такі невідповідності, але цього зроблено не було.
ТД замовника передбачається надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, для керівника – копії протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом (копією наказу)/розпорядження (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження визначені статутом, копії паспорту, копії чинного Статуту учасника.
Учасник ПП «Клінінг - Про» (код ЄДРПОУ 35047973) у складі своєї тендерної пропозиції надав Pішення засновника, яким є ТОВ «Клінінг Про» (код ЄДРПОУ 35721142) від 22.10.2018 року №22/18, прийняте у м. Київ, Засновника ПП «Клінінг-Про» (код ЄДРПОУ 35047973) від 22.10.2018 року №22/18, прийняте у м. Київ в ocoбі директора Козолупа Сергія Миколайовича, про звільнення з посади генерального директора ПП «Клінінг_про» Мень Оксани Сергіївни з 22.10.2018 року та призначення генеральним директором Козолупа Сергія Миколайовича з 23.10.2018 року. Цим же рішенням вирішив здійснити державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, пов’язані зі зміною генерального директора ПП, яку доручити генеральному директору та Наказ ПП «Клінінг-Про» від 23.10.2018 року №93-к, складеного у м. Львові, який має назву «Про призначення генерального директора ПП «Клініг-Про», в якому зазначено, що Козолуп Сергій Миколайович приступає до виконання обов’язків генерального директора ПП за сумісництвом і далі по тексту.
Учасник, на нашу думку, свідомо не надав у складі своєї тендерної пропозиції ні виписки, ні витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, щоб замовник не виявив не відповідності в рішенні та наказі про призначення керівника ПП, як генерального директора, та в ЄДР, як директора підприємства. Під час перевірки юридичної особи в ЄДР, наочно видно, що керівником ПП «Клінінг-Про» є директор (а не генеральний директор) Козолуп Сергій Миколайович відповідно до установчого документу – Статуту. Остання зазначена дата запису 06.04.2007 року, номер запису 14151020000017115.
Для підтвердження повноважень учасником у складі тендерної пропозиції надана копія Статуту ПП (нова редакція), який був затверджений засновником (власником) ПП «Клінінг-Про»№20-5/08-19 від 20 серпня 2019 року. В новій редакції Статуту в ст. 6 «Управління, керівництво підприємством» зазначено, що управління підприємством здійснюється Засновником (власником) особисто або через уповноважені ним органи. А п.6.3 передбачає, що до виключної компетенції Засновника (власника) відноситься призначення та звільнення Генерального директора Підприємства. Пункт 6.4 передбачає, що Генеральним директором Підприємства може бути Засновник (власник) Підприємства. Засновником підприємства є юридична особа – ТОВ «Клінінг Про», а тому генеральним директором може бути лише фізична особа, яка призначається на цю посаду Засновником (власником).
Так, як засновником ПП «Клінінг-Про» у складі своєї тендерної пропозиції не надана копія основного (попереднього) Статуту підприємства, чинного на час прийняття рішення засновника про звільнення з посади генерального директора Мень О.С. та призначення на цю посаду Козолупа С.М., та вступ його на посаду генерального директора, а це 22.10.2018 року та 23.10.2018 року, підлягають сумніву юридичні повноваження на даний час пана Козолупа С.М. як генерального директора підприємства, адже станом на час подання тендерної пропозиції, її розглядом уповноваженою особою замовника, а також на сьогодні у ЄДР значиться посада керівника ПП Козолупа С.М., як директора, а не як генерального директора. Жодних змін з цього питання не проводилось.
Отже всі надані довідки учасника щодо повноваження Козолупа С.М., як генерального директора, на підписання та подання тендерної документації та відповідно укладення договору про надання послуг з прибирання суперечать наданій учасником інформації наявним установчим документам та офіційній інформації в ЄДР, а тому потребують уточненню та перевірці.
За таких обставин і ця надана учасником інформація потребувала уточнення, для чого замовнику також необхідно було розмістити повідомлення з вимогою до учасника усунути такі невідповідності, але цього зроблено не було.
Всі довідки учасника підготовлені та надруковані на бланку The Cleaning Pro Group. Перевіркою встановлено, що такої як окремої юридичної особи, так і об’єднання юридичних осіб не існує ні в Україні, ні в світі. На сайті з зазначенням такого сполучення слів, як The Cleaning Pro Group, вказано, що ніби-то група існує з 2007 року. ПП «Клінінг-Про» також зареєстроване в 2007 році, але про зміну назви, об’єднання у якусь групу відомостей в ЄДР не існувало і не існує, що також потребує уточненню та перевірці.
Ці невідповідності в інформації, яка була надана учасником ПП «Клінінг-Про», мали б бути виявлені замовником під час розгляду його тендерної пропозиції та надана останнім можливість виправити такі невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону в першому випадку та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору закупівлі.
А тому вказані вище недоліки є підставою для скасування в обов’язковому порядку рішення замовника про визначення ПП «Клінінг-Про» переможцем торгів та наміру про укладення з ним договору про надання послуг.
Дата подачі:
01.01.2022 19:53
Вирішення:
Всі наведені в скарзі аргументи є такими що прямо не вказують на будь-яке порушення учасником ПП «ККлінінг-Про» або Замовником чинного законодавства або вимог тендерної документації.
Всі перелічені Скаржником факти жодним чином не впливають на можливість учасника ПП «Клінінг-Про» належним чином виконати умови договору про закупівлю у відповідності до вимог Тендерної документації.
У уповноваженої особи Сумського обласного центру зайнятості відсутні підстави для перегляду рішення і тим паче для скасування в обов’язковому порядку рішення замовника про визначення ПП «Клінінг-Про» переможцем торгів та наміру про укладення з ним договору про надання послуг
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
aef257ea274e45348561d6e8fe992252
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002817-a.c1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 22.12.2021 16:33
- рішення від 24.12.2021№28365.pdf 24.12.2021 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.01.2022 №271.pdf 06.01.2022 15:09
- Рішення від 06.01.2022№271.pdf 11.01.2022 17:33
- пояснення по суті скарги 30.12.2021 12:08
- пояснення по суті скарги doc 30.12.2021 12:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.12.2021 16:41
Дата розгляду скарги:
06.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.12.2021 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.01.2022 17:33
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2022 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати рішення про
відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДАН
ДЕВЕЛОПМЕНТ" та рішення про визначення приватного підприємства "Клінінг-Про"
переможцем процедури закупівлі