• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво по створенню єдиної локальної мережі системи "Безпечне місто"в місті Козятині Вінницької області

Завершена

1 457 586.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 287.93 UAH
Період оскарження: 30.11.2021 16:06 - 06.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Авторизаційний лист

Номер: 8f38785c38144de7bedd1eccd6150e19
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-30-009625-c.c2
Назва: Авторизаційний лист
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа від виробника/розробника або їх офіційних представників на території України є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин напряму не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорісті на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить у нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги договору

Номер: 860faa553f4b423bbf9a198292cc6258
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-30-009625-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги договору
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та п.п. 5.1. договору всі роботи повинні бути виконані в термін до 20.12.2021 р. Це є прямою дискримінаційною вимогою, оскільки, згідно строкам подання пропозицій, проходженню аукціону та кваліфікації учасника, до виконання робіт можна буде приступити не раніше 10.12.2021р. Тобто замовник вимагає встановити 24 камери, прокласти 26 кілометрів кабеля по електроопорах та виконати всі монтажні роботи за 10 календарних днів. Такий великий обсяг робіт не може бути виконаний в такі короткі строки, з урахуванням непередбачуваності погодніх умов у зимовий період, що свідчить про те, що замовник склав тендерну документацію для конкретного виконавця, який вже має прокладену мережу передачі даних на момент публікації оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.