-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поводження з побутовими відходами на об`єктах інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області, розташованих за адресами: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6; вул. Чкалова, 20/9; вул. Потьомкінська, 24/2; вул. В`ячеслава Чорновола, 1/1; вул. Веселинівська, 50; вул. Торгова, 63А
Закупівля на 2022 рік яку оголошують в 2021 році. Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2021 16:09 - 04.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про перегляд рішення Протоколу №347 від 09.12.21р.
Номер:
e87472c494564d45960d02703a79ebde
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002665-a.a1
Назва:
Вимога про перегляд рішення Протоколу №347 від 09.12.21р.
Вимога:
Ми, ТОВ "ЕВАКО." вимагаємо про перегляд рішення спрощенної закупівлі від замовника Державна податкова служба України, в особі начальника ГУ ДПС у Миколаївській області, назва предмета закупівлі: Послуги з поводження з побутовими відходами на об’єктах інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області розташованих за адресами: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6; вул. Чкалова, 20/9; вул. Потьомкінська, 24/2; вул. В`ячеслава Чорновола, 1/1; вул. Веселинівська, 50; вул. Торгова, 63А — за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям».
Згідно протоколу №347 від 09.12.21р. нам було відмовлено в зв'язку з тим, що договір від 17.02.20р №06-20, згідно з пунктом 3.4 якого сума договору складає 36167,84 грн., а копії актів надані нами за 12 місяців були на загальну суму 33500,77 грн. Не заперечуємо, що нами не було додано доп. угоду на зменшення суми договору, але також до закупівлі ми додали договір від 17.04.20 №18-20 з КНП "Миколаївський обласний центр онкології" який було виконано на повну суму договору, тобто в повному обсязі. Тому вважаємо, що п.2.1 та 2.2 таблиці "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" в будь-якому випадку виконані. Також так як ми не перший рік працюємо по основному виду діяльності "Вивезення ТПВ" можемо надати безліч других договорів виконаних в повному обсязі.
Також однією з причин відмови було вказано, що договори оренди автомобілів від 10.06.21 р. №08-21, від 04.01.21 р. №01-21 та від 01.06.21 р. №05-21 строк дії цих договорів закінчується раніше вимоги закупівлі, а саме не 31.12.22р. Але ці договори включають пункт 4.2 Якщо Орендар у строк 10днів до закінчення строку оренди не заявить про намір припинити цей Договір, то строк найму автомобіля продовжується на 1 рік. Тобто строк дії договорів оренди не закінчується на протязі року з дати заключення, а пролонгується на наступний рік.
В зв'язку з чим вважааємо відмову нам в перемозі упередженою та такою, яка не відповідає дійсності.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.2_Відгук онкологія.PDF 09.12.2021 17:47
- 2.2_Акти онкологія.pdf 09.12.2021 17:47
- 2.3_Оренда 0705.PDF 09.12.2021 17:47
- 2.2_Договір онкологія.pdf 09.12.2021 17:47
- 2.3_Оренда 8500.PDF 09.12.2021 17:47
- 2.3_Оренда 3800.PDF 09.12.2021 17:47
- Вимога.PDF 09.12.2021 17:47
- Протокол _347.pdf 09.12.2021 17:47
Дата подачі:
09.12.2021 17:47
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з ч. 13 ст. 14 Закону, у разі якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.
Так, згідно з п.п. 2.1.-2.2. п. 2 Таблиці «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, яка мала містити інформацію про виконання аналогічного договору (-ів), тобто своєчасного та повного виконання такого договору (-ів), а також, з метою підтвердження достовірності виконання наведених аналогічних договорів, Учасник мав надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів), копії акту (-ів) наданих послуг та листа (-ів) відгука (-ів) від організацій з якими такі договори були укладені.
Враховуючи викладене вище, Замовником визначено, що Учасники мають надати щонайменше один аналогічний за предметом закупівлі договір, вимоги щодо надання обумовленої кількості аналогічних договорів в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не встановлювалися. Учасники самостійно приймали рішення яку кількість договорів надати на виконання вимог оголошення. При цьому, якщо Учасники виявили намір надати декілька договорів, то всі документи, що підтверджують своєчасне та повне виконання таких договорів (акти наданих послуг, листи-відгуки), мають бути надані до кожного такого договору.
Таким чином, Учасником ТОВ «ЕВАКО.» не виконано умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, згідно з п.п. 3.1.-3.3. п. 3 Таблиці «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку за формою згідно з додатком 2.3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у якій повинен бути наведений перелік наявного в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з поводження з побутовими відходами, а саме: спеціального автотранспорту. У разі, якщо Учасник використовує орендований автотранспорт, він має надати копії діючих договорів оренди (найму/прокату), строки дії яких не повинні закінчуватися раніше, ніж 31 грудня 2022 року.
Замовником було детально розглянуто всі документи, які були подані Вами в складі пропозиції ТОВ «ЕВАКО.» та встановлено, що жоден документ не забезпечує та не підтверджує, що договори оренди автомобілів будуть дійсними до 31.12.2022.
Відповідно до вимог ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції Учасників подаються після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Пропозиції Учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Також варто зазначити, що згідно з ч. 7 ст. 14 Закону, Учасник ТОВ «ЕВАКО.» мав право у період уточнення інформації, а саме: з 30.11.2021 по 04.12.2021, звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних запитань чи вимог від ТОВ «ЕВАКО.» не надходило. Тобто для ТОВ «ЕВАКО.» умови проведення спрощеної закупівлі та вимоги до Учасників, визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, були зрозумілими та об’єктивними.
Окремо слід наголосити, що відповідно до ч. 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Враховуючи викладене вище, Вашу пропозицію було відхилено, як того вимагає Закон, зокрема, п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: у зв’язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.12.2021 13:57