-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Витратні матеріали до оргтехніки
Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2021 16:02 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
2da93a9451d2403ea96e83f13eab2cce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002583-a.c2
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації. Текст Вимоги додаємо у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 30.12.2021 13:58
Дата подачі:
30.12.2021 14:00
Вирішення:
Чорноморська філія ДП «АМПУ» у своїй діяльності використовує пристрої для друку та фотокопіювання, розмножувальну техніку виробництва HP, CANON, XEROX, TOSHIBA, тощо. Максимальний термін працездатності оргтехніки, відповідно до інструкцій з експлуатації від виробників, може буде досягнутий лише при використанні під час експлуатації рекомендованих виробником витратних матеріалів і запчастин та проведення ремонтів в авторизованих сервісних центрах. Для можливості задоволення попиту в товарі існують відповідні партнерські програми, в межах яких виробники можуть продавати товар свого виробництва, з дозволу виробника оригінальної продукції. Партнерство з виробником оригінальної продукції гарантує для Замовника те, що продукція є еквівалентом оригінального товару (тобто не гірше оригіналу всіма властивостями та характеристиками).
На ринку України, окрім оригінальної продукції присутня також контрафактна, підроблена, неякісна та така, що була у вжитку (відновлена) продукція, зокрема і картриджі, що виготовлені з порушенням патенту виробників оригінальних пристроїв для друку та фотокопіювальної розмножувальної техніки. Відрізнити підроблену або відновлену продукцію від оригінальної не завжди можливо, це потребує додаткового залучення фінансових витрат на проведення відповідних експертиз, що також потребує додаткового часу.
Відповідно до умов тендерної документації, з метою закупівлі витратних матеріалів оригінального виробництва або аналогів, що не погіршують якість предмету закупівлі, вимога про надання документу, виданого виробником друкуючого обладнання (принтерів, багатофункціональних пристроїв) або його офіційним представником в Україні про можливість використання запропонованих учасником еквівалентних витратних матеріалів без погіршення технічних характеристик друкуючого обладнання Замовника, ресурсу його роботи та збереження гарантійного обслуговування зі сторони виробника – на думку Замовника є цілком обґрунтованою та не призводить до обмеження конкуренції або створенню дискримінаційних умов для учасників-виробників аналогічної продукції. Дана вимога направлена лише на уникнення ризиків придбання неякісного товару. Такий досвід був у підприємства під час придбання витратних матеріалів для оргтехніки, адже частина так званих еквівалентів має значно гірші властивості (якість передачі кольору, ресурс використання тощо) ніж витратні матеріали оригінального виробника, а просипання тонеру призводить до виходу з ладу інших вузлів оргтехніки та, відповідно, знижає загальний строк експлуатації пристрою.
Отже, вважаємо, що Замовником не було встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників (не порушено правову норму визначену в частині 4 статті 5 Закону), забезпечено рівні умови для всіх учасників.
Наголошуємо, що Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Чорноморської філії під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість і прозорість на всіх етапах закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, водночас керується рекомендаціями виробників обладнання що використовується на підприємстві.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.12.2021 10:41
Вимога
Відкликано скаржником
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
bfc047529a9f46d78ddfb4603c4603b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002583-a.c1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись з умовами Вашої Тендерної документації на закупівлю UA-2021-11-30-002583-a, за предметом Витратні матеріали до оргтехніки, та враховуючи положення ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо внести зміни до Тендерної документації, виходячи з наступного.
В Додатку №3 до Тендерної документації встановлено вимогу до учасників: У разі, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції наступну інформацію: 2.Документ (документи) виданий виробником друкуючого обладнання (принтерів, багатофункціональних пристроїв) або його офіційним представником в Україні про можливість використання запропонованих учасником еквівалентних витратних матеріалів без погіршення технічних характеристик друкуючого обладнання Замовника, ресурсу його роботи та збереження гарантійного обслуговування зі сторони виробника.
З даною вимогою Тендерної документації Замовника не погоджуємося, виходячи з наступного.
Так, відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон») у тендерній документації зазначаються такі відомості один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, яка оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Згідно з приписами частини 1 статті 23 Закону зазначається, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 3 зазначеного Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Частиною 5 статті 23 Закону вказано, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Діюче законодавство України передбачає можливість самостійного здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «листа від виробника принтерів та багатофункціональних пристроїв» ставить учасників Торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним представником.
Загальновідомим фактом є те, що жоден виробник друкуючого обладнання не надасть документу про можливість використання еквівалентних витратних матеріалів без погіршення технічних характеристик друкуючого обладнання Замовника, оскільки таким чином виробники друкуючих пристроїв розповсюджують витратні матеріали власного виробництва та блокують конкурентів. Тому, незважаючи на наявність в Додатку №3 до ТД умови про можливість запропонувати «еквівалент», через згадану вище вимогу еквіваленти насправді не допускатимуться.
Еквівалентні картриджі мають точно такі ж технічні, якісні та інші характеристики, як і оригінальні, що підтверджується сертифікатом відповідності, виданим уповноваженим органом, тому вони не можуть погіршувати технічні характеристики друкуючого обладнання.
Більше того, друкуючі пристрої, картриджі до яких є предметом закупівлі, та наведені нижче в таблиці, зняті з виробництва вже більше 5 років, тому на ці апарати вже й не може діяти гарантія виробника.
13 Тонер-картридж HP CE285A /85 Сумісність з друкуючим пристроєм БФП HP LJ М1212
Ресурс не менше 1 600 сторінок
14 Тонер-картридж HP HP12A (Q2612A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ-1022
Ресурс не менше 2 000 сторінок
15 Тонер-картридж HP НР36А (СВ436А) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ – 1505
Ресурс не менше 2 000 сторінок
18 Тонер-картридж HP HP124A чорного кольору (Q6000A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ – 2600
Ресурс не менше 2 000 сторінок
19 Тонер-картридж HP HP124A синього кольору (Q6001A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ – 2600
Ресурс не менше 2 000 сторінок
20 Тонер-картридж HP HP124A жовтого кольору (Q6002A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ – 2600
Ресурс не менше 2 000 сторінок
21 Тонер-картридж HP HP124A червоного кольору (Q6003A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ – 2600
Ресурс не менше 2 000 сторінок
22 Тонер-картридж HP HP304A чорного кольору (CC530A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP CP- 2025
Ресурс не менше 3 500 сторінок
23 Тонер-картридж HP HP304 синього кольору (CC531A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP CP- 2025
Ресурс не менше 2 800 сторінок
24 Тонер-картридж HP HP304 жовтого кольору (CC532A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP CP- 2025
Ресурс не менше 2 800 сторінок
25 Тонер-картридж HP HP304 червоного кольору (CC533A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP CP- 2025
Ресурс не менше 2 800 сторінок
26 Фотобарабан в зборі Drum Unit HP 126A (CE314A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ Pro CP1025 Ресурс не менше 14 000 сторінок
27 Тонер-картридж HP HP126A чорного кольору (CE 310A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ Pro CP1025
Ресурс не менше 1 200 сторінок
28 Тонер-картридж HP HP126A синього кольору (CE 311A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ Pro CP1025
Ресурс не менше 1 000 сторінок
29 Тонер-картридж HP HP126A жовтого кольору (CE 312A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ Pro CP1025
Ресурс не менше 1 000 сторінок
30 Тонер-картридж HP HP126A червоного кольору (CE 313A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP LJ Pro CP1025
Ресурс не менше 1 000 сторінок
31 Тонер-картридж HP HP125A чорного кольору (CB540A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP CP1215, СМ1312
Ресурс не менше 2 200 сторінок
32 Тонер-картридж HP HP125A синього кольору (CB541A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP CP1215, СМ1312
Ресурс не менше 1 400 сторінок
33 Тонер-картридж HP HP125A жовтого кольору (CB542A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP CP1215, СМ1312
Ресурс не менше 1 400 сторінок
34 Тонер-картридж HP HP125A червоного кольору (CB543A) Сумісність з друкуючим пристроєм HP CP1215, СМ1312
Ресурс не менше 1 400 сторінок
Оскільки Ваша вимога про надання документу, виданого виробником друкуючого обладнання (принтерів, багатофункціональних пристроїв) або його офіційним представником в Україні про можливість використання запропонованих учасником еквівалентних витратних матеріалів без погіршення технічних характеристик друкуючого обладнання Замовника, ресурсу його роботи та збереження гарантійного обслуговування зі сторони виробника, взагалі не є доцільною для апаратів, гарантійний термін яких уже сплинув, то правильно було б видалити дану вимогу з Тендерної документації, або ж розділити в Технічній специфікації перелік витратних матеріалів до пристроїв, які знаходяться на гарантійному обслуговуванні, де за вимогами підійдуть лише оригінальні витратні матеріали, та до пристроїв, які не знаходяться на гарантійному обслуговуванні, де буде можливість запропонувати еквівалентні витратні матеріали.
Згідно з положенням статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до положень статті 5 та пункту 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Необхідність надання листів від виробника принтерів та багатофункціональних пристроїв ставить учасника в залежність від третьої особи (виробника та представника виробника в Україні), є дискримінацією та обмежує коло можливих учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної умови Документації) порушують вимоги статті 22, 23 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи із зазначеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу: «У разі, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції наступну інформацію: 2. Документ (документи) виданий виробником друкуючого обладнання (принтерів, багатофункціональних пристроїв) або його офіційним представником в Україні про можливість використання запропонованих учасником еквівалентних витратних матеріалів без погіршення технічних характеристик друкуючого обладнання Замовника, ресурсу його роботи та збереження гарантійного обслуговування зі сторони виробника», або ж розділити в Технічній специфікації перелік витратних матеріалів до пристроїв, які знаходяться на гарантійному обслуговуванні, де за вимогами підійдуть лише оригінальні витратні матеріали, та до пристроїв, які не знаходяться на гарантійному обслуговуванні, де буде можливість запропонувати еквівалентні витратні матеріали без надання документів від виробників друкуючих пристроїв.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
редагування
Дата скасування:
30.12.2021 13:44
Скарга
Відхилено
Скарга на відхилення пропозиції учасника ТОВ "В.М.", порушення права на рівноправну участь та принципів недискримінації учасників
Номер:
90f170a8ccc94ed1a3aea574ced8d552
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002583-a.b4
Назва:
Скарга на відхилення пропозиції учасника ТОВ "В.М.", порушення права на рівноправну участь та принципів недискримінації учасників
Скарга:
Просимо встановити факт порушень процедури публічної закупівлі та зобов'язати Замовника:
1. скасувати рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-11-30-002583-a в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.»;
2. повернути на пре-кваліфікацію та повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Тендерна документація..pdf 24.01.2022 17:18
- 2. Тендерна документація..pdf.p7s 24.01.2022 17:49
- 4. Протокол..pdf 24.01.2022 17:49
- 5. Витяг з сайту prozorro..pdf.p7s 24.01.2022 17:49
- 3. Додаток №2 до Тендерної документації..pdf.p7s 24.01.2022 17:49
- 4. Протокол..pdf.p7s 24.01.2022 17:49
- 3. Додаток №2 до Тендерної документації..pdf 24.01.2022 17:49
- 5. Витяг з сайту prozorro..pdf 24.01.2022 17:49
- 6. Інформація щодо відповідності ..pdf.p7s 24.01.2022 17:49
- 8. Технічна документація на товар..pdf.p7s 24.01.2022 17:49
- 7. Роз'яснення щодо документу..pdf.p7s 24.01.2022 17:49
- 7. Роз'яснення щодо документу..pdf 24.01.2022 17:49
- 6. Інформація щодо відповідності ..pdf 24.01.2022 17:49
- 9. Технічна специфікація..pdf.p7s 24.01.2022 17:49
- 10. Лист ТОВ «КМ ДІСТІ»..pdf 24.01.2022 17:49
- 9. Технічна специфікація..pdf 24.01.2022 17:50
- 10. Лист ТОВ «КМ ДІСТІ»..pdf.p7s 24.01.2022 17:50
- 11. Витяг з ЄДРПОУ щодо ТОВ «В.М.»..pdf 24.01.2022 17:50
- 11. Витяг з ЄДРПОУ щодо ТОВ «В.М.»..pdf.p7s 24.01.2022 17:50
- 12. Статут ТОВ «В.М.»..pdf.p7s 24.01.2022 17:50
- 13. Наказ про призначення керівника ТОВ «В.М.»..pdf 24.01.2022 17:50
- 13. Наказ про призначення керівника ТОВ «В.М.»..pdf.p7s 24.01.2022 17:50
- 12. Статут ТОВ «В.М.»..pdf 24.01.2022 17:50
- 8. Технічна документація на товар..pdf 24.01.2022 17:50
- 14. Протокол про призначення керівника ТОВ «В.М.»..pdf.p7s 24.01.2022 17:50
- 14. Протокол про призначення керівника ТОВ «В.М.»..pdf 24.01.2022 17:50
- Скарга №74_01-03 від 24.01.2022 року.pdf.p7s 24.01.2022 17:51
- Скарга №74_01-03 від 24.01.2022 року.docx.p7s 24.01.2022 17:51
- Скарга №74_01-03 від 24.01.2022 року.docx 24.01.2022 17:51
- Скарга №74_01-03 від 24.01.2022 року.pdf 24.01.2022 17:51
- 1. Платіжне доручення про сплату за подання скарги..pdf.p7s 25.01.2022 11:40
- 1. Платіжне доручення про сплату за подання скарги..pdf 25.01.2022 11:40
- рішення від 26.01.2022 №1580.pdf 27.01.2022 09:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2022 № 2403.pdf 08.02.2022 14:02
- рішення від 07.02.2022 № 2403.pdf 08.02.2022 15:39
- Вих. 296 АМКУ.pdf 01.02.2022 16:01
- Ответ в АМКУ 1.docx 01.02.2022 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2022 17:54
Дата розгляду скарги:
07.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.01.2022 09:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.02.2022 15:40
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація!!!
Номер:
6813ea17bdb24c5587a0cb9346f8243f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002583-a.b3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація!!!
Вимога:
Шановний Замовнику! Довідка про яку Ви згадуєте при дискваліфікації є у файлі Кваліфікація!!! Причому на 2(двох) сторінках!!! та окремо файл Істотні умови договору!!!
Прошу переглянути ваше рішення!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Істотні умови договору.pdf 20.01.2022 20:49
- Кваліфікація.pdf 20.01.2022 20:49
Дата подачі:
20.01.2022 20:49
Вирішення:
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ"ЛЮКС-ПРІНТ" встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції надано не всі необхідні документи та інформація, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015-30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Витратні матеріали до оргтехніки), а саме:
- в порушення вимог абз.5 пункту 1.1. частини 1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації Учасником не надано письмове погодження учасника із проєктом договору про закупівлю, який викладений в Додатку 2 до ТД (форма погодження наведена у Додатку № 2/1 до ТД).
Учасником ТОВ"ЛЮКС-ПРІНТ" надано в складі тендерної пропозиції лист-згоду та гарантійні листи в яких учасник погоджується з усіма умовами конкурсної документації та істотними умовами договору, наведеними у додатку 3, слід зазначити, що:
- тендерна документація Замовника не містить поняття/виразу «конкурсна документація»;
- учасником в завантажених листах зазначено погодження саме з умовами «конкурсної документації» та істотними умовами договору, наведеними у додатку 3. Додаток 3 – це технічна специфікація (технічні вимоги), які не відносяться до проекту договору;
- учасникам відкритих торгів відповідно до вимог тендерної документації абз.5 пункту 1.1. частини 1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати письмове погодження учасника із проєктом договору про закупівлю, який викладений в Додатку 2 до ТД (форма погодження наведена у Додатку № 2/1 до ТД). Учасником ТОВ"ЛЮКС-ПРІНТ" не надано письмове погодження учасника із проєктом договору;
- листи, що завантажені учасником не містять дату, реєстрацію та адресат, тобто не містять ознак документу – ідентифікувати до якої саме закупівлі можна віднести зазначені листи – не зрозуміло.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ"ЛЮКС-ПРІНТ" підлягає відхиленню на підставі абз. 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні