-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплектуючі до серверів (серверна пам'ять та жорсткі диски)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2021 12:45 - 12.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарна на прийняте рішення після оцінки тендерної пропозиції
Номер:
d096635dc2a7480985379bec14f48962
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002797-b.c1
Назва:
Скарна на прийняте рішення після оцінки тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА
на прийняте рішення після оцінки тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІСФЕРА ІНТЕРНЕШНЛ» (далі також ТОВ «ЮНІСФЕРА ІНТЕРНЕШНЛ») бере участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару з кодом за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання - комплектуючі до серверів (серверна пам'ять) – 24 шт., комплектуючі до серверів (жорсткі диски) – 8 шт., ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-30-002797-b, Замовник – Львівське комунальне підприємство «Міський центр інформаційних технологій».
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника.
Рішенням Замовника - ПРОТОКОЛ № 22 від 23.12.2021 року переможцем процедури закупівлі визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеграційні системи» (далі також – ТОВ «Інтеграційні системи») щодо закупівлі товару з кодом за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання - комплектуючі до серверів (серверна пам'ять) – 24 шт., комплектуючі до серверів (жорсткі диски) – 8 шт.
Зазначене рішення є незаконним, безпідставним та порушує права інших учасників закупівлі.
Тендерна пропозиція ТОВ «Інтеграційні системи» не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а тому протокол № 22 від 23.12.2021 року є протиправним.
Так, п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить імперативне правило, за яким Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, учасником ТОВ «Інтеграційні системи»:
1. Не дотримано вимог тендерної документації в частині надання підтвердження відсутності підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 11 та 12 частини 1, а також відповідно до частини 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, який конкретизовано у Додатку 2 до Тендерної документації у частині 2 пункті 1. підпункті 1.1.цього додатку вимагає подання учасником Довідки в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 11, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід особливо звернути увагу, що Замовник торгів визначив певні пункти частини 1 та виокремив частину 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», за якими учасники повинні зазначити певну окрему інформацію, Замовник не запитував підтвердження відсутності підстав в цілому зазначених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інтеграційні системи» надано без номеру та без дати Лист-гарантію про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; цей лист конкретизує випадки відсутності підстав для відмови та налічує 7 пунктів.
Однак, Замовник вимагав надання інформації щодо 9 пунктів частини 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», але Учасником не надано підтвердження щодо відсутності підстав передбачені пунктами 11 та 12 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того Замовник вимагав підтвердити відсутність підстав, передбачених частиною 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що ТОВ «Інтеграційні системи» зроблено не було.
Отже, учасник ТОВ «Інтеграційні системи» не підтвердив відсутність підстав для відмови, що передбачені пунктами 11 та 12 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми»
А також, ТОВ «Інтеграційні системи» не надано підтвердження того, що учасник не перебуває в стані, передбаченому ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - «учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.»
Для випадку, визначеного ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» можуть мати місце різні певні обставини, наприклад, Учасник не мав раніше укладених договорів із Замовником - Львівським комунальним підприємством «Міський центр інформаційних технологій», або учасник мав договірні відносини, але виконав їх належним чином, дострокового розірвання договірних відносин не було, штрафні санкції Замовником не застосовувалися. Учасник не розкрив обставини (підстави), які виключають застосування норми частини 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме для нього.
Таким чином, Учасник ТОВ «Інтеграційні системи», всупереч Додатку 2 до Тендерної документації (частина 2 пункт 1. підпункт 1.1. цього додатку) не надав підтвердження відсутності підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 11 та 12 частини 1, а також відповідно до частини 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - не зазначив певних обставин, що виключають підстави для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі.
2. ТОВ «Інтеграційні системи» не надано належним чином оформленої інформації про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг.
Так, в Додатку 2 до Тендерної документації (частина 1 пункту 2. цього додатку) Тендерної документації зазначене, що документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Інформація про наявність кваліфікованих працівників (спеціалістів) не менше 2-х, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, згідно запропонованої форми.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інтеграційні системи» надано документ вих. №14/21 від 15.12.21 «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Вказана вище довідка не відповідає вимогам Тендерної документації, а також вимогам чинного законодавства.
Так, зазначені ТОВ «Інтеграційні системи» назви посад двох працівників не відповідають Класифікатору професій ДК 003:2010, що затверджений Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 року № 327.
Зазначені посади «Архітектор ІТ рішень» не відповідають зазначеному вище класифікатору (відсутні у класифікаторі), тобто ТОВ «Інтеграційні системи» надано інформацію щодо неіснуючих посад.
Відповідно ч. 1 ст. 48 Кодексу Законів про працю України облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування». Наказом Міністерства фінансів України 14.04.2015 року N 435 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.05.2018 року N 511) «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» затверджено звітність Форми №Д4, таблиця 5 якої вимагає зазначати дані про професійну назву робіт, код ЗКППТР, код професії та посаду, використовуючи відомості з Класифікатора професій. Отже, застосування Класифікатора професій обов'язкове під час заповнення звітності з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – з метою обліку трудової діяльності працівника.
Досі чинний Порядок ведення трудових книжок працівників також вказує, що назва посади, яка зазначається у трудовій книжці, повинна відповідати Класифікатору професій.
За вказаних обставин - Довідка ТОВ «Інтеграційні системи» про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №14/21 від 15.12.2021 року не відповідає тендерній документації, оскільки в ній не зазначено вірної посади таких «працівників», з чого слідує висновок про відсутність належним чином оформлених трудових відносин, отже - відсутність працівників.
3. ТОВ «Інтеграційні системи» не надано згоди на обробку персональних даних від фізичної особи всупереч Додатку 2 до Тендерної документації (частина 3, підпункт 3.6 Додатку 2), а також всупереч Закону України «Про захист персональних даних».
Так, у п. 3.6. частини 3 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагав надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно поданої форми. Тобто, замовник вимагав саме згоду, що відповідає Закону України «Про захист персональних даних»; крім того, форма, що додавалася Замовником не передбачала надання відповідного документу на бланку учасника та підписання посадовою особою учасника – юридичної особи.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»:
згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди;
персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються.
Таким чином, профільний нормативний акт - Закон України «Про захист персональних даних» чітко встановлює, що згода на обробку персональних даних може бути надана лише від імені фізичної особи, юридична особа не може надати згоду на обробку персональних даних, оскільки не є суб’єктом персональних даних.
Разом із тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Інтеграційні системи» надано лист згоду на обробку персональних даних, яка викладена на бланку ТОВ «Інтеграційні системи» (юридичної особи) та підписана директором ТОВ «Інтеграційні системи» (юридичної особи).
Надання документу на бланку юридичної особи (фізичні особи бланк не застосовують) та підписання документу органом управління юридичною особою – директором із засвідченням підпису директора печаткою юридичної особи, безумовно свідчить про те, що документ виходить саме від імені цієї юридичної особи.
Більше того, надана ТОВ «Інтеграційні системи» згода на обробку персональних даних не містить підпису фізичної особи – розміщено підпис посадової особи – ДИРЕКТОРА (із накладенням відбитку печатки юридичної особи).
Отже, надання Листа-згоди на обробку персональних даних від юридичної особи ТОВ «Інтеграційні системи» (замість надання такої згоди від фізичної особи) суперечить вимогам ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», а також вимогам Тендерної документації (п. 3.6. частини 3 Додатку 2 до Тендерної документації). За таких обставин скаржник вважає, що згода на обробку персональних даних від імені фізичної особи – суб’єкта персональних даних – не надана.
4. В документі «Технічна специфікація» у Позиції 2 «Жорсткі диски» учасник ТОВ «Інтеграційні системи» невірно зазначив код обладнання (part number) «WUS721010AL5204».
Невід’ємною частиною тендерної документації є Додаток № 3 до тендерної документації - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (у випадку наявності). Учасник повинен: вказати повну назву запропонованого учасником обладнання та вказати відповідність по кожній позиції технічної специфікації. У першій та у другій позиції Технічної специфікації надана таблиця, в преамбулі якої учасник повинен був зазначити окремими строчками через абзац:
- Повну назву запропонованого учасником обладнання;
- Код обладнання (part number).
(Слова англійською мовою - викладено мовою оригіналу - Додатку № 3 до Тендерної документації).
Всупереч зазначеним вище вимогам в документі без дати і без номеру з назвою «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» у файлі «6 ДОДАТОК 3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в Позиції 2 ТОВ «Інтеграційні системи» зазначило «Код обладнання (part number) WUS721010AL5204».
Однак, «WUS721010AL5204» є частиною найменування моделі обладнання, при цьому код обладнання - парт номер (part number) повинен був зазначений як «0B42258».
Правильність найменування моделі обладнання та коду обладнання (part number) можна перевірити на сайті Виробника за посиланням:
https://documents.westerndigital.com/content/dam/doc-library/en_us/assets/public/western-digital/pro...
Отже учасником не виконано вимоги Тендерної документації щодо визначення правильної назви моделі та коду (part number) обладнання; учасником запропоновано обладнання без його вірної ідентифікації.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Частина 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
За результатами проведеного аукціону пропозиція суб'єкта оскарження є найбільш економічно вигідною після пропозиції ТОВ «Інтеграційні системи», та у зв'язку із законодавчою необхідністю відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інтеграційні системи», ТОВ «ЮНІСФЕРА ІНТЕРНЕШНЛ» мало бути визначеним переможцем Процедури закупівлі. Прошу зобов’язати Замовника - Львівське комунальне підприємство «Міський центр інформаційних технологій» (код ЄДРПОУ 23948670) відмінити (скасувати) рішення ПРОТОКОЛ № 22 від 23.12.2021 року, яким переможцем процедури закупівлі визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеграційні системи» та повідомлено про намір укласти з переможцем договір щодо закупівлі товару код ДК021-2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комплектуючі до серверів (серверна пам'ять та жорсткі диски), ідентифікатор закупівлі
UA-2021-11-30-002797-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Скріншот з сайту за посиланням в Інтернет documents.westerndigit (1).pdf 29.12.2021 09:36
- СКАРГА в АМКУ Львівський міський центр інформаційних технологій УЗГОДЖЕНО.pdf 29.12.2021 09:36
- Рішення від 31.12.2021 № 28826.pdf 31.12.2021 14:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2022 № 797.pdf 17.01.2022 16:05
- Рішення від 14.01.2022 № 797.pdf 19.01.2022 09:17
- ПОЯСНЕННЯ ДО СКАРГИ.pdf 06.01.2022 09:31
- ПОЯСНЕННЯ ДО СКАРГИ.docx 06.01.2022 09:31
- Протокол 1 про відміну рішення.docx 20.01.2022 11:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2021 11:34
Дата розгляду скарги:
14.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2021 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2022 09:17
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2022 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник підтверджує виконання рішення №797-р/пк-пз від 14.01.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатом розгляду скарги Скаржника щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Протокол Уповноваженої особи про виконання вищевказаного рішення прикріплено до скарги.