• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ізоляційне приладдя різне

Завершена

965 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 825.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2021 12:01 - 06.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Поділу на лоти

Номер: 0b83b9d334bc4e9f9e400fb26cd00972
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-30-004322-c.c2
Назва: Поділу на лоти
Вимога:
Шановний Замовник, у даних торгах є чітке порушення Закону України про Публічні Закупівлі, а саме: "Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". В умовах викладених в тендерній документації до закупівлі UA-2021-11-30-004322-c вказано, що предмет закупівлі не ділиться на лоти. Зокрема поз. №17 Додатку 4. Технічних вимог до предмета закупівлі код 31650000-7 Ізоляційне приладдя за ДК 021-2015 «ЄЗС» це безазбестові набивки – які виробляються в Україні підприємствами-виробниками сальникових набивань. Оскільки предмет закупівлі не поділений на лоти і учасники торгів повинні подавати пропозиції конкурсних торгів щодо предмета закупівлі в цілому, це суттєво обмежує конкуренцію та унеможливлює участь виробників безазбестових матеріалів, а також порушує вимоги законодавства. Наше підприємство – виробник безазбестової продукції, але з Вашими вимогами ми не можемо прийняти участь у тендері та пропонувати найвигіднішу ціну. Поділення на лоти забезпечить принцип прозорої конкуренції, збільшить кількість потенційних учасників, що безперечно приведе до зменшення вартості предмету закупівлі і, як наслідок, до економії бюджету вашого підприємства. Згідно наданої вище інформації, просимо Вас поділити дану закупівлю на 2 лоти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дана спрощена закупівля проводиться на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Частиною 5 ст. 14 Закону визначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищевикладене, Ваша вимога щодо поділу предмету закупівлі за окремими лотами з метою закупівлі товарів у безпосередніх виробників, є прямим порушенням Закону. Адже при оголошенні даної закупівлі Товариство керувалось дотриманням принципів, визначених частиною 1 ст. 5 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників. Пропонований Вами поділ предмету закупівлі на лоти несе для учасників, які мають змогу постачати весь об’єм закупівлі, додаткові фінансові витрати, адже в такому випадку учасниками сплачуватимуться кошти за участь окремо за кожним лотом. Крім того слід зауважити, що предмет закупівлі відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 даного Закону визначається у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а саме: «Порядку визначення предмета закупівлі» (надалі – Порядок), затвердженого наказом Міністерством економіки України від 15.04.2020 №708. На виконання частини 3 зазначеного Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Частиною 5 зазначеного Порядку встановлено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт, або надання послуг. Тобто даним Порядком поділ предмета закупівлі на лоти за виробниками товару не встановлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.12.2021 14:18
Вимога
Залишено без розгляду

Просимо розбити закупівлю №15033503 на окремі лоти

Номер: 058b0b49592b4db0b116a9e67c1a6a64
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-30-004322-c.a1
Назва: Просимо розбити закупівлю №15033503 на окремі лоти
Вимога:
Наше підприємство-виробник ущільнюючих матеріалів, в тому числі і сальникових набивок, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМСЬКИЙ ЗАВОД УЩІЛЬНЕНЬ» має намір взяти участь у закупівлі №15033503 у категорії 31650000-7 Ізоляційне приладдя. Але, так як Замовником сформовано закупівлю єдиним лотом, де перетинаються позиції різних типів, зовсім різного використання і, відповідно, різних виробників, така можливість ускладнюється. Для того, щоб прийняти участь у даному тендері, нам необхідно разом із позицією нашого виробництва, а саме, Набивка сальникова графітова, запропонувати і решту продукції, що буде придбана у інших виробників по їхнім цінам. Відповідно, вартість пропозиції для вашого підприємства буде вищою, аніж якби необхідне приладдя закупалося окремими лотами у безпосередніх виробників. Тому просимо розбити закупівлю №15033503 на окремі лоти і винести позицію «Набивка сальникова (графітова 4х4 тип ТМГ)» окремо. Закуповувати продукцію у заводів-виробників економічно доцільніше, аніж одним лотом у посередників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дана спрощена закупівля проводиться на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Частиною 5 ст. 14 Закону визначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищевикладене, Ваша вимога щодо поділу предмету закупівлі за окремими лотами з метою закупівлі товарів у безпосередніх виробників, є прямим порушенням Закону. Адже при оголошенні даної закупівлі Товариство керувалось дотриманням принципів, визначених частиною 1 ст. 5 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників. Пропонований Вами поділ предмету закупівлі на лоти несе для учасників, які мають змогу постачати весь об’єм закупівлі, додаткові фінансові витрати, адже в такому випадку учасниками сплачуватимуться кошти за участь окремо за кожним лотом. Крім того слід зауважити, що предмет закупівлі відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 даного Закону визначається у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а саме: «Порядку визначення предмета закупівлі» (надалі – Порядок), затвердженого наказом Міністерством економіки України від 15.04.2020 №708. На виконання частини 3 зазначеного Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Частиною 5 зазначеного Порядку встановлено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт, або надання послуг. Тобто даним Порядком поділ предмета закупівлі на лоти за виробниками товару не встановлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.12.2021 14:19