• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні вироби для стомованих хворих, 6 лотів

6 лотів

Завершена

1 604 558.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 262.07 UAH
Період оскарження: 31.08.2017 17:09 - 14.09.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Запит на зміни

Номер: 69b2e86d97104544b4eca2124a8d34c7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-31-000869-c.c1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Просимо внести зміни в умови договору стосовно строку поставки. Змінити строк поставки з 10 днів від моменту отримання заявки до 2-х місяців.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо строку поставки товару не більше 10 днів з моменту отримання письмової заявки – це строк, протягом якого, за письмовим запитом Департаменту, буде здійснено гарантоване постачання товару. Дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників, у зв’язку з тим, що учасник, що немає в наявності товару, за бажанням, має можливість почати закупівлю товару відразу після дати оголошення закупівлі; має достатній час для закупівлі товару з моменту отримання повідомлення про намір укладання договору, у разі визначення його переможцем. Враховуючи, що товар, який закуповується Департаментом не є винятковим, специфічним або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника вимога щодо строку поставки товару не більше 10 днів з моменту отримання письмової заявки не є дискримінаційної, а дає змогу планувати постачання життєво необхідних медичних виробів.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга лот №2, лот №3

Номер: aff44ba499cc42a9927ca6e879117ec9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-31-000869-c.c3
Назва: Скарга лот №2, лот №3
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-08-31-000869-c Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали (медичні вироби для стомованих хворих, 6 лотів) (далі за текстом – Процедура закупівлі). Основні принципи, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регламентують обов’язок для сторін закупівель дотримуватися добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням тощо. Дотримання вимог, встановлених цим Законом, є обов’язковим для виконання, і є гарантією для держави у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганні проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції. Скаржником виявлено ряд вимог, що суперечать чинному законодавству, є дискримінаційними та спрямованими на умисне обмеження конкуренції з наданням переваг певним суб’єктам господарювання, призведе до унеможливлення максимальної економії та ефективності. Замовником не дотримано основних принципів Закону та встановлено дискримінаційні вимоги у документації конкурсних торгів, які штучно обмежують коло потенційних учасників. Суть порушень: Щодо лоту № 2: Так, згідно Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником по лоту № 2 передбачається закупівля калоприймачів однокомпонентних у кількості 9 758 одиниць. При цьому зазначено, що однокомпонентний калоприймач, зокрема, має містити: - контактуючу із шкірою черевної стінки поверхню, що повинна бути покрита сітчастою плівкою з м’якого нетканого матеріалу; - діаметр отвору для вирізання, що повинен бути не менше 10 мм, а максимальний не більше 65 мм. Скаржник цілком обґрунтовано вважає, що описом предмету закупівлі Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником по лоту № 2 Замовником було свідомо обмежено коло потенційних учасників та конкуренцію, оскільки Скаржник не може приймати участь у процедурі конкурсних торгів, проте має намір та може запропонувати калоприймачі однокомпонентні у кількості 9 758 одиниць, які, зокрема містять: - контактуючу із шкірою черевної стінки поверхню, що вироблена з м’якого нетканого матеріалу, - діаметр отвору для вирізання становить не менше 10 мм, а максимальний – не більше 70 мм, та повністю відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Тендерній документації. Згідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженому Наказом Мінекономіки України від 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Зазначивши в описі предмету закупівлі, що однокомпонентний калоприймач, зокрема, має містити: - контактуючу із шкірою черевної стінки поверхню, що повинна бути покрита сітчастою плівкою з м’якого нетканого матеріалу; - діаметр отвору для вирізання, що повинен бути не менше 10 мм, а максимальний не більше 65 мм; Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників та штучно обмежив конкуренцію, оскільки при всіх інших рівних технічних умовах до предмету закупівлі, Скаржник не зможе поставляти зазначений таким чином товар, оскільки Замовник необґрунтовано, без посилання на нормативно-правові документи, галузеві стандарти, уніфіковані протоколи здійснив опис товару таким чином, щоби звузити коло потенційних постачальників товару. При цьому Замовник не враховав те, що кожен калоприймач має начальний отвір для вирізання (наприклад 10 мм), і кожен пацієнт самостійно вирізає до необхідного діаметру, будь то 15, 25, 45, 65, 70 мм. Тобто більш ширший діапазон отвору для вирізання калоприймачів надасть змогу задовольнити потреби більшого кола пацієнтів. Не врахував Замовник й те, що матеріал, з якого виготовлено контактуючу із шкірою черевної стінки поверхню, повинен бути виготовлений таким чином, щоби мінімізувати дискомфорт стомованих пацієнтів під час застосування калоприймачів. Отже, в будь-якому разі з метою зменшення дискомфорту пацієнтів для виготовлення контактуючої із шкірою черевної стінки пацієнтів поверхні застосовується нетканий матеріал в будь-якому вигляді: чи то у вигляді сітчастої плівки, чи то суцільної поверхні. Таким чином, Замовником неправомірно застосовано вираз «сітчаста плівка», оскільки жодним нормативно-правовим актом, галузевим стандартам, уніфікованим протоколом не передбачається виключне застосування калоприймачів із поверхнею, що контактує із шкірою черевної стінки, покритою виключно сітчастою плівкою з нетканого матеріалу. Щодо лоту № 3: Так, згідно Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником по лоту № 3 передбачається закупівля калоприймачів двокомпонентних у кількості 4 388 одиниць. При цьому зазначено, що двокомпонентний калоприймач, зокрема, має містити контактуючу із шкірою черевної стінки поверхню, що повинна бути покрита сітчастою плівкою з м’якого нетканого матеріалу. Скаржник цілком обґрунтовано вважає, що описом предмету закупівлі Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником по лоту № 3 Замовником було свідомо обмежено коло потенційних учасників та конкуренцію, оскільки Скаржник не може приймати участь у процедурі конкурсних торгів, проте має намір та може запропонувати калоприймачі двокомпонентні у кількості 4 388 одиниць, які, зокрема містять контактуючу із шкірою черевної стінки поверхню, що вироблена з м’якого нетканого матеріалу, та повністю відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Тендерній документації. Згідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженому Наказом Мінекономіки України від 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Зазначивши в описі предмету закупівлі, що однокомпонентний калоприймач, зокрема, має містити контактуючу із шкірою черевної стінки поверхню, що повинна бути покрита сітчастою плівкою з м’якого нетканого матеріалу, Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників та штучно обмежив конкуренцію, оскільки при всіх інших рівних технічних умовах до предмету закупівлі, Скаржник не зможе поставляти зазначений таким чином товар, оскільки Замовник необґрунтовано, без посилання на нормативно-правові документи, галузеві стандарти, уніфіковані протоколи здійснив опис товару таким чином, щоби звузити коло потенційних постачальників товару. При цьому Замовник не врахував те, що матеріал, з якого виготовлено контактуючу із шкірою черевної стінки поверхню, повинен бути виготовлений таким чином, щоби мінімізувати дискомфорт стомованих пацієнтів під час застосування калоприймачів. Отже, в будь-якому разі з метою зменшення дискомфорту пацієнтів для виготовлення контактуючої із шкірою черевної стінки пацієнтів поверхні застосовується нетканий матеріал в будь-якому вигляді: чи то у вигляді сітчастої плівки, чи то суцільної поверхні. Таким чином, Замовником неправомірно застосовано вираз «сітчаста плівка», оскільки жодним нормативно-правовим актом, галузевим стандартам, уніфікованим протоколом не передбачається виключне застосування калоприймачів із поверхнею, що контактує із шкірою черевної стінки, покритою виключно сітчастою плівкою з нетканого матеріалу. Крім того, Скаржник звертає увагу, що вираз «сітчаста плівка» міститься тільки в лотах № 2 та № 3 Процедури торгів, а в інших (лоти №№ 1 та 4) чомусь відсутній, що є доказом штучного звуження Замовником кола потенційних учасників по зазначеним лотам. Враховуючи наведене, Замовником грубо порушено принципи Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 18 Закону України «Про здійснення державних закупівель», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-08-31-000869-c. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію, зокрема, зазначити в технічному описі предмету закупівлі: По лоту № 2: « - контактуюча із шкірою черевної стінки поверхня повинна бути з м’якого нетканого матеріалу; - діаметр отвору для вирізання повинен бути не менше 10 мм, а максимальний не більше 70 мм.» По лоту № 3 « - контактуюча із шкірою черевної стінки поверхня повинна бути з м’якого нетканого матеріалу;» Додаток: Підтвердження про внесення плати за подання скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.10.2017 21:39
Автор: ФОП Ляліна О.Г., Ляліна Олена Григорівна +380950988892 ktyff1977@i.ua
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 98b9f871fce94d91bdecdf0575da3639
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-31-000869-c.c4
Назва: Скарга
Скарга:
Просимо прийняти до уваги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: дубляж скарги
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.09.2017 19:50
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.09.2017 12:26
Автор: ФОП Ляліна О.Г., Ляліна Олена Григорівна +380950988892 ktyff1977@i.ua
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 09a6b633a51c4f3ca8c86b58562c67a6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-31-000869-c.a5
Назва: Скарга
Скарга:
Просимо прийняти до уваги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: дубляж скарги.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.09.2017 19:50
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.09.2017 12:25
Автор: ФОП Ляліна О.Г., Ляліна Олена Григорівна +380950988892 ktyff1977@i.ua
Скарга
Розгляд припинено

Оплата скарги в АМКУ

Номер: 50b2e5483db042ac9014d27ed3784142
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-31-000869-c.a2
Назва: Оплата скарги в АМКУ
Скарга:
Скан копія платіжного доручення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Дубляж скарги.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.09.2017 19:44
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.09.2017 11:29
Автор: ФОП Ляліна О.Г., Ляліна Олена Григорівна +380950988892 ktyff1977@i.ua