-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування
Завершена
350 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 752.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 752.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2021 10:52 - 12.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА.
Номер:
3b75f2dc02fe46beb78d5be190d1456a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002759-c.c5
Назва:
ВИМОГА.
Вимога:
Розділ ІІІ Тендерної документації зазначає про наявність у структурі Додатку 3 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількість характеристики предмета закупівлі», переглянувши вашу тендерну документацію, повідомляємо, що Додаток 3 – відсутній.
Тому вимагаємо, усунути порушення, задля уникнення подальших оскаржень дій замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2021 21:48
Вирішення:
Шановний учаснику дякуємо Вам за Вашу уважність та вибачте за Нашу недбалість. Усі недоліки виправимо.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення вимог по кваліфікаційному критерію.
Номер:
9cbe786404ed47d6a5b49e7215051778
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002759-c.c4
Назва:
Порушення вимог по кваліфікаційному критерію.
Вимога:
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації зазначається кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, замовник у спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію має вимагати фінансову звітність.
На підставі чого Замовником у даній закупівлі, додатково вимагається від Учасника Звіт про рух грошових коштів підприємством за останній звітний період?
Вважаємо, що вимога по даному кваліфікаційному критерію має бути приведена у відповідність закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2021 21:29
Вирішення:
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність " статті 13 передбачено, чим підтверджується відповідність кваліфікаційному критерію — фінансовою звітністю. Варто зазначити, що фінансова звітність юридичних осіб складається з балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал, приміток до фінансової звітності. Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається станом на кінець останнього дня кварталу (року).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога на невідповідності тендерної документації.
Номер:
a2fc564294224a6a81dbbcf65437907e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002759-c.c3
Назва:
Вимога на невідповідності тендерної документації.
Вимога:
Шановний замовнику!
Зазначена вами інформація в оголошенні про проведення закупівлі та в тендерній документації містить значні суперечності.
Наприклад, згідно інформації в оголошенні, період поставки послуг складає з 1 січ. 2022 до 31 груд. 2022, однак строк дії договору, що зазнається у п.12.1 Проекту, що додається до тендерної документації «до 31.12.2021 року».
Також, в оголошенні вами зазначається кількість послуг у 365 одиниць, натомість з тендерної документації та з форми тендерної пропозиції, вбачається, що кількість осіб, які потребують харчування не більше 16 та кількість днів надання послуг 365, отже, в середньому закуповується кількість 5840 послуг.
Даний у вимозі перелік невідповідностей документації– не вичерпний.
Вказані суперечності, свідчать про порушення законодавстава у сфері публічних закупівель та принципів її здійснення, а тому мають бути усунені вами, як Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2021 21:13
Вирішення:
Шановний учаснику , щиро дякуємо за вчасну подачу Вашої вимоги. Усі недоліки були взяті до уваги та виправлено .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо відповідності меню.
Номер:
30f4ae3b41504efe95223db4cea5b74a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002759-c.c2
Назва:
Вимога щодо відповідності меню.
Вимога:
Тендерна документація зазначає, що учасник повинен надавати послуги, якість яких відповідає Постанові Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Далі міститься вимога, що послуги повинні відповідати Наказу МОЗ № 931 від 29.10.2021 року «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
При цьому надане у документації Циклічне меню, має узагальнений характер, та навіть не дозволяє ідентифікувати, який набір продуктів харчування, склад білків, жирів та вулеводів несуть вказані страви, та якому нормативно правовову акту все ж відповідають в частині фізіологічних норм.
Варто нагалоситити, що норми харчування згаданих документів суперечать одна одній, таким чином, наданий Замовником опис предмета закупівлі, як послуги харчування не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вказане, з метою уникнення подальших порушень законодавстава, вимагаємо приведення тендерної документації у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2021 20:41
Вирішення:
Шановний учаснику дякуємо за вказану вимогу та прийміть внесені зміни до тендерної документації, а саме виправлені недоліки та внесені затверджені натуральні добові норми харчування у центрах соціально-психологічної допомоги Наказом Міністерства України у справах сім'ї, дітей та молоді від15.09.2004 N 408
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога.
Номер:
15d835eff2a345a1846564febf6d23e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002759-c.c1
Назва:
Вимога.
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить вимогу про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, під яким розуміється договір виконаний у повному обсязі аналогічний за предметом закупівлі.
Предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування.
За національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, відповідно характеристик послуг, що надаються Замовником і мають надаватися потенційним Учасником, відповідає назва (термін) «Кейтерингові послуги» та відповідний код 55520000-1, а «Послуги з організації харчування» в структурному та семантичному плані найближчі до коду 55523100-3 – «Послуги з організації шкільного харчування».
Разом з тим, розуміння аналогічного договору як такого, в якому зазначено саме ДК 021:2015: 55320000-9, є не просто занадто формалізованим підходом, а, фактично, звужуванням кола потенційних учасників.
Окрім того, саме оголошення в даній Закупівлі досить добре дає зрозуміти, що наразі немає єдиного підходу до класифікації послуг, які закуповуються за даною Закупівлею.
Враховуючи викладене, з метою уникнення подальших оскаржень даної процедури, просимо змінити підхід у розумінні аналогічного договору, посприяти у розширенні конкурентного середовища та не допускати дискримінації потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2021 18:40
Вирішення:
На отриману Вашу вимогу ми врахували всі недоліки та їх виправили
Статус вимоги:
Задоволено