• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба свіжоморожена для закладів освіти та дитячого будинку "Центр захисту дитини"

Завершена

644 971.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 224.86 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 22:56 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення

Номер: 518c9e363d4d404a93db62dec5d3df24
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-004138-a.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі «код ДК 021:2015-15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені» (15221000-3 «Морожена риба») риба морська свіжоморожена для закладів освіти та дитячого будинку «Центр захисту дітей» міста Славутича Київської області» (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 644 971,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 15.12.2021 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 2 учасників: 1) ФОП Орловська О.О. – Переможець; 2) Акціонерне товариство «БАЗИС» - пропозиція не розглядалась. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Управління освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області №278 від 21.12.2021р., що опублікований в системі Prozorro 22.12.2021 р., тендерну пропозицію ФОП Орловська О.О. визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про оприлюднення протоколу про намір укласти договір. АТ «БАЗИС» не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Орловська О.О., яка не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням уповноваженої особи управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області А.О. Малашенко, протокол від 25.11.2021 №235 (надалі - ТД). Даним рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. АТ «БАЗИС» вважає рішення уповноваженої особи Замовника необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України з наступних підстав: 1) Відповідно до вимог Додатку № 4 до ТД в складі своєї тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен надати: 1) На кожну позицію специфікації – сертифікати відповідності, та/або посвідчення про якість, та/або декларації виробника , або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі разом з документом (протокол випробувань або експертний висновок), виданим відповідною лабораторією (випробувальним центром) Державного підприємства, установи, організації, закладу, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів, державних стандартів або ТУ, за умови відсутності державних стандартів (національних (регіональних)) на зазначений товар (а саме: фізико-хімічні показники, вміст токсичних елементів і мікотоксинів, вміст пестицидів, мікробіологічні показники, вміст радіонуклідів тощо). Термін дії наданих документів має бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. На виконання зазначеної вище вимоги учасник ФОП Орловська О.О. надає: 1. декларацію виробника на морожений хек (тушка), в якій вказаний виробник Ocean Gold Seafoods і дата виробництва продукції – 08/2021. 2. експертний висновок №000603 і/20 від 06.02.2021 року на хек с/м, в якому вказаний виробник №3008721216, що не дає змогу з впевненістю вважати, що даний експертний висновок наданий саме на продукцію виробника Ocean Gold Seafoods. Дата виробництва продукції, що перевірялась, -10-11 2021 р. Оскільки виробники та дати виготовлення в декларації виробника та експертному висновку не співпадають, отже експертний висновок не відноситься до зазначеного в декларації товару, що порушує вимогу замовника стосовно надання разом з декларацією протоколу випробувань або експертного висновку саме на зазначений товар. До того ж, в даному експертному висновку зазначено, що термін проведення випробувань 29.01.2021р.-06.02.2021р., а дата виготовлення продукції, що перевірялась, 10-11 2021 р., що свідчить про надання учасником недостовірної інформації або можливу підробку документів, оскільки неможливо перевірити продукцію, яка за строками ще не могла бути виготовлена. Відповідно до вимоги розділу IX Додатку №1 до ТД учасник ФОП Орловська О.О. в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист №360 від 13.12.2021 року, згідно якого учасник несе відповідальність за достовірність наданих документів та інформації в своїй тендерній пропозиції та гарантує, що інформація, що надана у довільній формі, є достовірною і відповідно до вимог чинного законодавства. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 ТД: «Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути сформовані у форматі PDF, належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації.» Надана в складі пропозиції учасника ФОП Орловська О.О. Декларація виробника не відповідає вищезазначеній вимозі замовника, оскільки практично неможливо розібрати та прочитати ані назви продукції, ані її характеристик. 2) Відповідно до Додатку №4 до ТД предметом даної закупівлі є Риба морська свіжоморожена (хек, мінтай або аналог) без голів. Риба повинна відповідати вимогам ДСТУ 4868:2007, ветеринарного законодавства та санітарно-епідеміологічним вимогам і нормам, бути доброякісною, розсортованою. … Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, без ГМО, відповідність ДСТУ або технічним умовам виробника що має бути зазначено на упаковці. Відповідно до вимог замовника в Технічній специфікації необхідно вказати той нормативний документ згідно якого виготовлена продукція, що запропонована у тендерній пропозиції та планується до постачання. Учасник ФОП Орловська О.О. в Технічній специфікації та ціновій пропозиції зазначає, що запропонований ним товар, а саме: риба морська свіжоморожена хек без голів відповідає вимогам ДСТУ 4868:2007, проте з наданих документів, згідно яких виготовлена продукція, до того ж з ознаками недостовірних даних, що вже зазначалось, відсутні будь-які посилання на відповідність даної риби вказаному ДСТУ. Окрім того, що зазначення даного ДСТУ не відповідає вимозі замовника, щодо вказання саме того нормативного документу, згідно якого виготовлена продукція, воно ще і суперечить чинному законодавству. Сфера застосування ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена» поширюється на заморожену рибу всіх родин і видів, призначену для реалізовування на харчові цілі та для промислового переробляння. Даний стандарт не поширюється на заморожену рибу, яку виготовляють згідно з ДСТУ 4378, ГОСТ 17660, ГОСТ 17661, а також на анчоусові, бичкові, камбалу-глоссу, корюшку, єльця, оселедцеві, хрящові риби, жирну мойву, дріб’язок другої та третьої груп. За текстом даного стандарту під його вимоги підпадає виготовлення минтая, який є одним з варіантів предмету закупівлі, визначеного замовником. Проте заморожений хек має відповідати ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена», що також чітко видно з тексту даного стандарту. Крім того, відповідно до вимог замовника в Технічній специфікації необхідно вказати точне найменування продукції, що планується до постачання у відповідності з накладною або іншим первинним документом, що використовується учасником. Учасник ФОП Орловська О.О. в Технічній специфікації та ціновій пропозиції зазначає назву товару: риба морська свіжоморожена хек без голів, проте назва даної продукції згідно Декларації виробника «Морожений хек (тушка)», а згідно недостовірного експертного висновку «Хек с/м». Отже, в даній частині інформація, зазначена учасником ФОП Орловська О.О., також не відповідає вимогам замовника. 3) Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 ТД: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів … … Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника). Учасники подають тендерні пропозиції у формі електронного документа. Електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасника торгів є обов’язковим. … … Електронний документ має бути завантажений в електронну систему закупівель у візуальній формі з КЕП службової (посадової) або уповноваженої особи учасника….» Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Поряд з цим статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. Оскільки в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД замовника чітко встановлено вимогу щодо надання документів саме у формі електронного документа, а не скан-копій з підписом та печаткою учасника, то надання учасником ФОП Орловська О.О. скан-копій документів без дотримання обов’язкових вимог чинного законодавства до електронного документа є порушенням вимог ТД замовника. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 ТД: Відсутність документів (або невідповідність їхнього змісту вимогам замовника), передбачених цим розділом тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку №1 до ТД: Документи тендерної пропозиції учасника повинні бути надані з дотриманням вимог замовника. Пропозиція учасника ФОП Орловська О.О., яка має таку кількість помилок та невідповідностей вимогам ТД була визначена замовником такою, що відповідає вимогам ТД. Таке рішення Замовника порушує наші законні права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток. При прийнятті даного рішення замовником було порушено вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації, а також принципи здійснення закупівель, визначені ст.5 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо замовника: 1) усунути допущене порушення та скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Орловська О.О. від 21.12.2021 року та про оприлюднення протоколу про намір укласти договір; 2) відхилити пропозицію учасника ФОП Орловська О.О. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку залишення даної вимоги без розгляду або неусунення порушень, допущених замовником при виборі переможця процедури закупівлі, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник, ваша вимога розглянута, але не може бути задоволена. Детально у вкладеному файлі.
Статус вимоги: Не задоволено