• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Міські пасажирські тролейбуси, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад»

Розрахунки за Товар здійснюються наступним чином: 1.Попередня оплата (аванс) може надаватися у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. 2.За рахунок бюджетних коштів розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. Місце, кількість, обсяг поставки товарів: м. Київ – адреса філії надається після повідомлення Переможця закупівлі про готовність партії до відвантаження, поставка здійснюється окремими партіями за замовленнями Покупця, 2 найменування (137 тролейбусів). Забезпечення тендерної пропозиції: 8092500.00 гривень без ПДВ ; Забезпечення виконання умов договору: 0,5 %. Очікувана вартість закупівлі: 1618500000.00 гривень з ПДВ.

Торги відмінено

1 618 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 185 000.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 18:02 - 26.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 313979f12a904934bd7ee962379a2c66
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-015040-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ст.24 Закону України Про публічні закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ми маємо намір стати учасником процедури закупівлі «Міські пасажирські тролейбуси, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад». Але тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують права потенційних учасників закупівлі (порушують принцип здійснення закупівель передбачених ст.3 та ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"), зокрема: 1. Додаток 3 «Проєкт договору №_____ купівлі-продажу» до тендерної документації містить положення, що протирічать одне одному, а саме: згідно з п.5.4. проєкту договору: «надсилання заявки Покупцем та її підтвердження Продавцем здійснюється у робочі дні, згідно законодавства України, на поштову адресу Продавця: __________ та/або на електронну адресу Продавця: ______________ та/або за допомогою факсимільного зв'язку або іншими засобами зв'язку, що забезпечують фіксацію тексту, і дати заявки, або іншим способом, прийнятим для Сторін», а у підпункті 5.5.1. Договору зазначено, що «Продавець письмово підтверджує заявку, отриману від Покупця протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту її отримання». Якщо заявку буде подано Покупцем, наприклад, у п’ятницю, то Продавець фізично не зможе протягом 24-х годин підтвердити таку заявку, бо субота та неділя - вихідні дні, буде відсутня можливість відпрацювання строків поставок комплектуючих виробів, технологічного процесу виготовлення товару та доступного фінансування замовлення. Тому пропонуємо усунути порушення і викласти підпункт 5.5.1. проєкта договору у наступній редакції: «5.5.1. Продавець письмово підтверджує заявку, отриману від Покупця протягом 3 (трьох) робочих днів від дати її отримання». 2. Пункт 6.3.6. проєкта договору та п.3. Додатку 5 до тендерної документації передбачає зобов’язання Продавця «забезпечити створення у Києві представництва Продавця для гарантійного обслуговування Товару». Це дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують права потенційних учасників закупівлі. Останні 5 років оренда офісних та виробничих приміщень у м.Києві суттєво зросла в ціні, що впливає на зростання цін на товари. Тому більшість підприємств переміщує свої офіси та виробничі потужності у приміську зону. Враховуючи наведене вище, пропонуємо внести зміни до п.6.3.6. проекта договору та до п.3 Додатку 5 до тендерної документації, виклавши їх відповідно у наступних редакціях: «6.3.6. Забезпечити створення у м. Києві або у Київській області представництва Продавця для гарантійного обслуговування Товару.»; «п.3. Забезпечення створення у м. Києві або у Київській області представництва Постачальника для гарантійного обслуговував Товару». 3. У п.6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації» та абзац 3 Додатку 4 до тендерної документації передбачає зобов’язання учасника, що став переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, внести забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0,5 % від ціни Договору про закупівлю. В умовах обмеження обсягу фінансування попередньої оплати та строку її дії відсутня доцільність вилучення (замороження) обігових готівкових коштів учасника, бо дане положення порушує права учасника в частині обмеження його можливостей виконати замовлення. Тому пропонуємо доповнити третє речення п.6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації» та абзац 3 Додатку 4 до тендерної документації словами «… або банківської гарантії» та викласти у редакції: «…Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу або банківської гарантії…».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за вимогу щодо усунення порушень. Зауваження будуть прийняті до уваги.
Статус вимоги: Задоволено