-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А - 92, дизельне паливо ЄВРО - 5
Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України " Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: абзац 2 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі».Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 42086703
Завершена
399 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 997.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 997.60 UAH
Період оскарження:
29.11.2021 17:04 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
24a9870c688e41b59021cdfaa148b9f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-29-014249-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Керуючись оголошенням, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2021-11-29-014249-c по предмету закупівлі Бензин А - 92, дизельне паливо ЄВРО – 5 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовника -
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, в додатку 2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також в ДОГОВОРІ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - І. Предмет договору - п.1.1 - Строк дії скретч -карток/талонів має бути не менше 1 року з подальшою безкоштовною заміною або продовження терміну дії залишку паливних талонів, які не будуть використанні замовником у встановлені терміни їх дії.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації Додатку №2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ І. Предмет договору - п.1.1 : які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Строк дії скретч -карток/талонів має бути не менше 1 року з подальшою безкоштовною заміною або продовження терміну дії залишку паливних талонів, які не будуть використанні замовником у встановлені терміни їх дії.
2. Внести зміни до тендерної документації Додатку №2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ І. Предмет договору - п.1.1 -Термін дії талонів: 12 МІСЯЦІВ з моменту переді права власності Замовнику на товар (моменту оплати товару).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2021 17:26
Вирішення:
Придбання палиних матеріалів (талони/скетч-картки) необхідне для забезпечення потреб шкільних автобусів, які виконують функції безкоштовного підвозу вчителів та дітей до закладів освіти відповідно до Програми «Шкільний автобус» на 2021- 2025 роки. Дана програма затверджена рішення № 21 четвертої сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради від 23 грудня 2020 року.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Уповноважена особа при підготовці тендерної документації дотримувалася усіх вимог зазначеної статті. Зазначаємо, що у потребі - строк дії скретч -карток/талонів має бути не менше 1 року з подальшою безкоштовною заміною або продовження терміну дії залишку паливних талонів, які не будуть використанні замовником у встановлені терміни їх дії не вбачаємо дискримінаційних вимог.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 N 281/171/578/155, талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Таким чином, АЗС здійснює відпуск нафтопродуктів за фактом пред'явлення талону. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії. Більше того термін дії талонів може бути навіть безстроковим.
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області закуповує паливно- мастильні матеріали для потреб шкільних автобусів, які забезпечуєть безперебійний підвіз учнів та вчителів до закладів освіти. Відсутність резерву палива ( хоча б мінімальний) на початку року може призвести до зриву шкільного процесу, що є недопустимим.
З огляду на викладене вище, вимога Замовника щодо терміну дії скретч -карток/талонів, є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення шкільних автобусів паливом та недопущення зриву шкільного процесу.
Статус вимоги:
Відхилено