• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Інтерактивна дошка ТИП 1; Інтерактивна дошка ТИП 2; Проектор короткофокусний)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради. 2. Категорія замовника органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44059357. 4. Місцезнаходження замовника: 19402, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд. 43/1. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Коцеб Аліна Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради, телефон +3800473520153, e-mail: korsun_osvita@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Інтерактивна дошка ТИП 1; Інтерактивна дошка ТИП 2; Проектор короткофокусний. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 32322000-6 «Мультимедійне обладнання». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Інтерактивна дошка ТИП 1 – 1 шт.; Інтерактивна дошка ТИП 2 – 3 шт.; Проектор короткофокусний – 4 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд. 43/1. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 198 000,00 грн. (сто дев’яносто вісім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот вісімдесят грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» грудня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Одночасно такі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, потребують перекладу українською мовою. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Торги відмінено

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 17:03 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Свідоцтво МОН

Номер: 0c07ebcfee4c4135b3666369f9dedce1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-014224-c.b1
Назва: Свідоцтво МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 3 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.