• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування дорожнього покриття тимчасових під’їзних доріг (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 45233220-7 Влаштування дорожнього покриття).

Завершена

1 490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 900.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 16:17 - 03.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги щодо учасників

Номер: 077ffa6ea5e84d52b34fb5b367011347
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-012873-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! У Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно у Додатку №2 в пункті 1.3. зазначена вимога : ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкції; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішів бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань. Наявність у власності або залучення** випробувальної лабораторії повинна бути підтверджена шляхом надання в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує наявність в учасника права власності, або договору*** оренди (суборенди) або договору лізингу або договору*** про надання послуг або договору*** про користування (з усіма додатками за наявності) на заявлену ним випробувальну лабораторію, яка зазначена у довідці. Обов’язково учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції діючий на момент розкриття тендерних пропозицій документ про акредитацію відповідної випробувальної лабораторії. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі, томутендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником, а тому відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Вимагаємо прибрати дану вимогу у закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Потенційний Учасник! Дійсно нами в Пунктом 1.3. Додатку №2 до оголошення, передбачено надання у складі пропозиції учасника: «Довідку в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про наявність у власності або залучення** випробувальної лабораторії, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкції; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішів бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань.» Згідно абзацу 2 пункту 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він (учасник) зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога застосована нами для виконання контролю проведення будівельних робіт. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» (п. 8.3) зазначає, що під час будівництва здійснюється державний та ВИРОБНИЧИЙ контроль, авторський та технічний нагляд. Пунктом 8.4 розкривається зміст і призначення ВИРОБНИЧОГО контролю ЯКОСТІ виконання будівельних робіт, тобто якості ВСІХ будівельних робіт. Зокрема: ВИРОБНИЧИЙ контроль включає: а) вхідний контроль проектної документації; б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування; в) операційний контроль будівельних процесів; Під контролем якості будівництва треба розуміти такий процес, результатом якого є повна і абсолютна впевненість у тому, що всі будівельні роботи виконані відповідно до проектної документації, з дотриманням будівельних норм і стандартів, використані матеріали і вироби належної якості. За результатами контролю порядку будівництва, з використанням випробувальної лабораторії, офіційно, в рамках чинного законодавства, досягається впевненість, що учасниками будівництва дотримані всі вимоги, передбачені не менш як десятком встановлених порядків, починаючи, з порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів і аж до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівельних робіт на об'єкті будівництва. Результатом такого дотримання має стати досягнення належної якості будівництва.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні