-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Cистема отримання ультрачистої води, дистилятор
Завершена
523 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 10 468.80 UAH
мін. крок: 2% або 10 468.80 UAH
Період оскарження:
21.08.2017 16:06 - 02.09.2017 00:00
Вимога
Вирішена
прохання змінити умови тендерної документації
Номер:
6deacf915f5d4cc1aa48d2ceee280939
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-21-001577-a.a1
Назва:
прохання змінити умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник,
У тендерній документації, а саме Додатку 3 у пункті 12, де наведено таблиці з медико – технічними вимогами на Систему отримання ультрачистої води з накопичувальним резервуаром на 100л., зокрема, у підпунктах 2 та 4, зазначені наступні вимоги:
2. Напільна з інтегрованим 100 л. резервуаром для очищеної води.
4. Функція захисту меню керування паролем.
Під зазначені вимоги підходять систем очистки води тільки одного виробника!
Причому, дані параметри не впливають, ні на функціонування системи за призначенням, як такої, ні на якість води, ні на швидкість її очистки. Оскільки дана системи передбачена лише для отримання чистої води, то не зрозуміло, навіщо необхідно захищати її меню паролем, а також, чому накопичувальний резервуар обов’язково має бути інтегрований у систему, і чому дані параметри є саме необхідною вимогою? Окрім зазначеного, ці необґрунтовані вимоги істотно підвищують собівартість системи, що в свою чергу лягає тягарем на бюджет установи.
Із всього вищезазначеного випливає, що наведені вимоги у підпунктах 2 та 4 унеможливлюють участь у даному тендері багатьох потенційних учасників, зокрема і нашої організації, оскільки, відповідно до частини 4 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому ми просимо прибрати дані вимоги з тендерної документації.
Також хочемо зазначити, що даний тендер оголошується вже втретє, оскільки ніхто не подає своїх пропозицій. Тому зміна умов тендерної документації має бути логічним кроком до реального здійснення закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2017 17:07
Вирішення:
Повідомлення про рішення на вимогу
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
30.08.2017 15:45
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом Замовника була розглянута Вимога учасника та внесено відповідні зміни до тендерної документації, ви можете ознайомитися зі змінами в оголошені даної закупівлі.
Задовільнена:
Так