-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування станків, обладнання, пресу, верстатів, установок, які використовується для обслуговування швидкісних електропоїздів
Завершена
11 805 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 118 050.60 UAH
мін. крок: 1% або 118 050.60 UAH
Період оскарження:
29.11.2021 15:54 - 31.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення порушень
Номер:
00d2a241c41846ff9711ddb7cb1c975a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-29-003274-a.c3
Назва:
Усунення порушень
Вимога:
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 29.06.2021 № 677 «Деякі питання формування та використання сертифіката, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби» та для забезпечення безперебійної роботи підприємства потрібно підтвердити наявність у працівників Учасника, які будуть надавати послуги, шляхом надання на цих працівників наступних копій документів, діючих на момент подачі тендерної пропозиції:
- негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу);
- документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації;
- документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини, який може бути застосовано протягом 30 днів від дати введення дози;
- міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою дводозної вакцини (жовті сертифікати) або однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях,
- негативного результату тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
- медичного висновку про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, виданий закладом охорони здоров’я.
Учасник надає копії відповідних сертифікатів, тестів та інших документів шляхом надання файлів Сертифікатів, завантажених із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, у форматі PDF.
Або надавати в складі тендерної пропозиції скановані копії Сертифікатів, тестів та інших документів, що завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ»), або видані закладом охорони здоров’я щодо кожної особи, у форматі PDF, з обов’язковим засвідченням кожного такого документу печаткою та підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи на подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2021 22:55
Вирішення:
У відповідь на вимогу повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
2e5f0976869b444fa06fab1fe887eebc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-29-003274-a.a2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення), UA-2021-11-29-003274-a, виявлено, що Замовником встановлено вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, у пункті 5.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлена вимога згідно з якою для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
«Учасник повинен надати лист в довільній формі з інформацією про наявність не менше 8-ми працівників, в тому числі:……
- не менше 1-го працівника, який/які пройшли навчання у виробника обладнання Торгівельної марки «TOSUN».»
та ознайомившись з вимогами Додатку №4 ТЕХНІЧНІ ЗАВДАННЯ Перелік обладнання, щодо якого здійснюється технічне обслуговування, вивчено перелік обладнання та послуг, виявлено, що до переліку обладнання щодо якого здійснюється технічне обслуговування включає в себе ремонтні роботи та/або технічне та/або сервісне обслуговування обладнання не тільки Торгівельної марки «TOSUN», а ще 25 позицій обладнання інших торговельних марок закордонного виробництва та які теж є досить дорого вартісними та потребують спеціалізованого обслуговування, працівниками, які мають необхідні знання та досвід.
Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у пункті 5.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме: «надання сертифікату або посвідчення від виробника обладнання «TOSUN», в якому має бути зазначено ПІБ фахівця(-ів) який(-і) зазначені в листі, на право здійснювати ремонтні роботи та/або технічне та/або сервісне обслуговування обладнання Торгівельної марки «TOSUN»». Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2021 11:03
Вирішення:
У відповідь на вимогу повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
71d5757323a34d3d8bc734bb375aa185
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-29-003274-a.a1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Ознайомившись з вимогами Пункту 5.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, що має наступний зміст:
" Учасник повинен надати лист в довільній формі з інформацією про наявність не менше 8-ми працівників, в тому числі:
- не менше 4-х працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме:
НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті»;
НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»;
ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках з напругою до 1000В
- не менше 2-х працівників, що пройшли професійну підготовку I рівня кваліфікації з неруйнівних методів контролю, згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO9712:2014 з оптичного (VT) методу контролю;
- не менше 1-го працівника, який/які пройшли навчання у виробника обладнання Торгівельної марки «TOSUN».
Вважаємо вимогу наявності у учасника не менше 2-х фахівців з візуально-оптичного (VT) методу контролю дискримінаційних, надмірних та законодавчо невмотивованих вимог, які направлені на звуження кола потенційних учасників, та суперечать "Вимогам до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687», які затверджені наказом від 03.09.2007 за №195 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2007 р. за №1247/14514), а саме розділу 3. Згідно вимог вказаного розділу 3 у організації повинно бути: "...не менше одного фахівця не нижче другого рівня кваліфікації з візуально-оптичного методу контролю з кожного заявленого виду устаткування, атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 N 118 ( z0374-97 ), зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за N 374/2178."
Акцентуємо увагу замовника на тому, що згідно предмету закупівлі та вимог тендерної документації передбачається проведення саме технічного огляду. Отже виходячи з вимог нормативно-правових актів та інших обов'язкових до виконання документів, також враховуючи фактичний обсяг виконання встановлена вимога щодо мінімальної кількості не менше 2-х фахівців з візуально-оптичного (VT) методу контролю є дискримінаційною, надмірною та законодавчо невмотивованою.
Окрім того, атестація персоналу в сфері руйнівного контролю не вимагається чинними національними та міжнародними нормативними документами.
З метою дотримання вимог чинного законодавства, зокрема але цим не обмежуючись:ч.4 ст.22 та ч.1 і ч.1 і ч.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" ,
ВИМАГАЄМО від замовника усунути порушення чинного законодавства, а саме усунути встановлення дискримінаційних, надмірних та законодавчо невмотивованих вимог, які направлені на звуження кола потенційних учасників, та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу ТО станків.docx 21.12.2021 14:25
Дата подачі:
16.12.2021 14:10
Вирішення:
надання сертифікату або посвідчення від виробника обладнання «TOSUN», в якому має бути зазначено ПІБ фахівця(-ів) який(-і) зазначені в листі, на право здійснювати ремонтні роботи та/або технічне та/або сервісне обслуговування обладнання Торгівельної марки «TOSUN» обумовлено тим, що в перелік послуг включено технічне обслуговування електроерозійних верстатів Торгівельної марки «TOSUN». Дане обладнання закордонного виробництва та є досить дороговартісним. А тому потребує спеціалізованого обслуговування, працівниками, які мають необхідні знання та досвід.
Окрім того, із загальної кількості працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до умов даної тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності всього одного працівника, який пройшов навчання у виробника обладнання Торгівельної марки «TOSUN» та має відповідний сертифікат або посвідчення.
Зважаючи на вищевикладене вимога про надання сертифікату або посвідчення від виробника обладнання «TOSUN», в якому має бути зазначено ПІБ фахівця(-ів) який(-і) зазначені в листі, на право здійснювати ремонтні роботи та/або технічне та/або сервісне обслуговування обладнання Торгівельної марки «TOSUN» є правомірною.
Статус вимоги:
Відхилено