-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Медичні матеріали
Завершена
43 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 430.00 UAH
мін. крок: 1% або 430.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2017 17:15 - 19.10.2017 17:20
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про поділ лоту
Номер:
296f507ee7a84a6389040fa3e64dd1e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-17-001074-b.b1
Назва:
Вимога про поділ лоту
Вимога:
вих. №1255
від 19.10.2017
Чернігівська міська лікарня №1
Чернігівської міської ради
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1564281, номер тендеру у
ЦБД UA-2017-10-17-001074-b)
У оголошених торгах із закупівлі (33140000-3 Медичні матеріали), відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі є:
№ п/п Назва товару Кількість
1 Вата медична гігроскопічна нестерильна 100,0 «Білосніжка», Україна (можливий еквівалент) 600 шт.
2
Відріз марлевий медичний нестерильний 500 смх90 см, складка, тип 17 ТОВ «Укрмедтекстиль», Україна (можливий еквівалент) 200 шт.
3 Бинт марлевий медичний нестерильний «Medicare» 7 см/14 см, тип 17 (можливий еквівалент) 400 шт.
4 Рукавички оглядові латексні нестерильні припудрені «Medicare» (EG) р.S (6-7) (можливий еквівалент) 130 пар
5 Рукавички оглядові латексні нестерильні припудрені «Medicare» (EG) р.S (7-8) (можливий еквівалент) 120 пар
6 Рукавички оглядові латексні нестерильні припудрені «Medicare» (EG) р.S (8-9) (можливий еквівалент) 120 пар
7 Рукавички стерильні з пудрою «Medicare» р.7-7,5 (можливий еквівалент) 130 пар
8 Система для переливання інфузійних розчинів «ГЕМОПЛАСТ» Одеська обл.. Україна (можливий еквівалент) 100 шт.
9 Шприц ін’єкційний однораз. застосування 2,0 з голкою 0,6мм х30 мм , ЮРИЯ – ФАРМ (можливий еквівалент) 3 000 шт.
10 Шприц ін’єкційний однораз. застосування 5,0 з голкою 0,7мм х 38 мм , ЮРИЯ-ФАРМ (можливий еквівалент) 2 000 шт
11 Шприц ін’єкційний однораз. застосування 10,0 з голкою 0,8мм х 38 мм , ЮРИЯ-ФАРМ (можливий еквівалент) 2 000 шт.
12 Шприц ін’єкційний однораз. застосування 20,0 з голкою 0,8мм х 38 мм , ЮРИЯ-ФАРМ (можливий еквівалент) 2 000 шт.
13 Скорифікатор стерильний одноразового використання , (можливий еквівалент) 30 000 шт.
14 Набір гінекологічний № 2 (дзеркало, щіточка, рукавички, серветка, 2 шт. предм. скло) (можливий еквівалент) 150 шт.
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
- Система для переливання інфузійних розчинів 100 шт.
- Шприц ін’єкційний однораз. застосування 2,0 з голкою 0,6мм х30 мм 3 000 шт.
- Шприц ін’єкційний однораз. застосування 5,0 з голкою 0,7мм х 38 мм 2 000 шт
- Шприц ін’єкційний однораз. застосування 10,0 з голкою 0,8мм х 38 мм 2 000 шт.
- Шприц ін’єкційний однораз. застосування 20,0 з голкою 0,8мм х 38 мм 2 000 шт.
- Скорифікатор стерильний одноразового використання 30 000 шт.
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівля №1564281, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-17-001074-b, шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА. Чернігівська міська лікарня №1.pdf 19.10.2017 15:08
Дата подачі:
19.10.2017 15:08