• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

код за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09310000-5 Електрична енергія (постачання електричної енергії) на 2022 рік

у сумі 1820000,00 грн. з ПДВ, в тому числі відшкодування орендарями 564200,00 грн. Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, 88014, вул. Бродлаковича, буд. 2; Категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади

Завершена

1 820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 100.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 14:54 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконності рішення тендерного комітету

Номер: 01f67261ffff468b91b5fae904a604c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-009881-c.b1
Назва: Щодо незаконності рішення тендерного комітету
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з Протоколом Тендерного комітету КНП «Закарпатського протипухлинного центру» від 21.12.2021 року, ТОВ «Закарпатгаз Збут» вважає протокол нікчемним, а його зміст, таким, що не відповідає Закону. Замовник відхилив неправомірно найбільш економічно вигідну пропозицію, порушуючи умови Тендерної документації Замовника та ст.5, 21-22, 29-31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Обгрунтування: 1. згідно п. 1 Протоколу - Учасник не зобов`язаний надавати реєстри, якщо він повною мірою дотримувався та забезпечував стандарти якості електропостачання перед своїми споживачами, відповідно не нанадав компенсацію споживачам. Крім того даний звіт подається лише постачальниками за регульованим тарифом і такими, що не дотримувались стандартів якості електропостачання. Закарпатгаз Збут надав довідку, в якій всі ці факти зазначені, з посиланням на п. 7.6. «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання». РІШЕННЯ ПО ДАНОМУ ПУНКТІ НЕ ПРАВОМІРНЕ І ПІДЛЯГАЄ ОСКАРЖЕННЮ. п. 2 Протоколу. Учасник подав три аналогічні договори, в довідці, що подана в складі тендерної документації міститься вся інформація, що вимагалась. Аналогічні договори містяться в склады тендерної документації. РІШЕННЯ ПО ДАНОМУ ПУНКТІ НЕ ПРАВОМІРНЕ І ПІДЛЯГАЄ ОСКАРЖЕННЮ. В складі тендерної документації надано: "Протокол Загальних зборів учасників про обрання директором ТОВ Томинець В.В.", "Статут з описом документів", "Наказ про призначення директора", на підставі яких, директор ТОВ «Закарпатгаз Збут» Томинець В.В. уповноважена на підпис Договорів, що укладаються товариством. Також, в наданій нами тендерній документації міститься Довіреність видана на уповноважену особу, яка передбачає виключні повноваження уповноваженої особи в частині прав та можливостей, передбачених законодавством України, зокрема, визначено наступні правомочності: надавати за власним підписом тендерну пропозицію (пропозицію учасника спрощеної закупівлі) та документи (листи, довідки, договори, додатки, доповнення, частини документів, пояснення, розрахунки, цінову пропозицію, документи з (-без) використанням бланку учасника, роз'яснення, супровідні листи, інші документи в будь-якому вигляді та формах, в копіях та оригіналах, та інші), що надаються у її складі, подавати та підписувати заяви і клопотання, протоколи про проведення переговорів, запити щодо роз'яснень та надання потрібної для участі в торгах інформації (у тому числі, довідок від органів МВС про відсутність судимості в уповноважених осіб учасника); подавати і отримувати будь-які довідки та інші документи, в тому числі, документи, які надаються переможцем торгів; приймати рішення стосовно внесення змін до тендерної пропозиції (пропозиції учасника спрощеної закупівлі), зокрема, що стосується вартості такої пропозиції, засвідчувати такі зміни своїм підписом; засвідчувати копії документів, необхідних для виконання даної довіреності, а також вчиняти інші дії, передбачені чинним законодавством України для такого роду уповноважень. РІШЕННЯ ПО ДАНОМУ ПУНКТІ НЕ ПРАВОМІРНЕ І ПІДЛЯГАЄ ОСКАРЖЕННЮ. п. 4 Протоколу містить інформацію про відсутність звітів 12-НКРЕКП-моніторинг постачання, що не відповідає дійсності так як до складу надані звіти 12-НКРЕКП-моніторинг постачання 2 кв 2020,12-НКРЕКП-моніторинг постачання 3 кв 202012-НКРЕКП-моніторинг постачання 4 кв 2020 та Довідка-пояснення до 12- НКРЕКП-моніторинг постачання 1кв 2020. РІШЕННЯ ПО ДАНОМУ ПУНКТІ НЕ ПРАВОМІРНЕ І ПІДЛЯГАЄ ОСКАРЖЕННЮ. Крім того, зауваження Замовника вважаються такими, що не відповідають нормам Закону, демонструють неякісне вивчення поданої ТД Учасника-переможця та іншого Учасника, дискваліфікація учасника з незрозумілих на те причин та законних підстав. Замовник НЕ надав можливість виправити або пояснити невідповідності виявлені Замовником протягом 24 годин, що передбачались тендерною документацією Замовника. Порушень статті 16 та 17 ЗУ, інструкції Тендерної закупівлі Учасником НЕ БУЛО ЗДІЙСНЕНО. Вважаємо, що Протокол Тендерного комітету КНП «Закарпатського протипухлинного центру» від 21.12.2021 року є незаконним та підлягає оскарженню.
Вирішення: У відповідь на вашу Вимогу, повідомляємо що з Вимогою не погоджуємось та вважаємо її безпідставною, необґрунтованою та незаконною, так як тендерна документація сформовано до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», є об'єктивною відповідно до статті 5 цього Закону, вимоги тендерної документації, які висунута вимога, є поширеними, стандартними та постійно використовуються у закупівлях електричної енергії. Відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій. Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Положеннями ч. ч. 1-3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено обов'язковість оприлюднення тендерної документації безоплатно на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, а також регламентовано вимоги до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується постачання електричної енергії. 1. Відповідно до вимог пункту 16 Додатку 1 Тендерної документації передбачено: “Документ на підтвердження повноважень керівника учасника або уповноваженої ним особи (представництва повноважень за довіреністю) щодо підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції. Але учасником ТОВ «Закарпатгаз Збут» не було виконано цю вимогу та не передбачено право на підпису договору відповідно до наданої довіреності у складі пропозиції учасника чим відповідно не виконав зазначену вимогу відповідно до Тендерної документації закупівлі, та на підставі цього підлягає відхиленню. 2. Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник надає реєстри надання компенсації споживачам протягом 2020 року (а також за останній звітній період «квартал»), за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: sqr@nerc.gov.ua щомісяця накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця.Учасником ТОВ «Закарпатгаз Збут» у складі тендерної пропозиції було надано документи під назвою “реєстр компенсацій”, що не містить заповнених відомостей та є не підписаним, а тому є не належної форми, чим відповідно учасник не виконав вимогу Тендерної документації та не підтвердив дотримання вимог здійснення компенсацій у сфері постачання електричної енергії відповідно до вимог законодавства. 3. Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник закупівлі повинен надати інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою 12-НКРЕКП-постачання (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за 2020 рік. Учасник ТОВ «Закарпатгаз Збут» у складі його пропозиції не надав заповнений Звіт за формою 12-НКРЕКП-моніторинг постачання (квартальна) «Звіт про ціни на роздрібному ринку електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення», чим відповідно не виконав зазначену вимогу пропозиції технічним показникам, щодо надання послуги відповідно до предмета Тендерної документації закупівлі, та на підставі цього підлягає відхиленню.” 4. Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник закупівлі повинен надати аналогічні договори за період 2019-2020 року, із обсягом відповідно у розмірі 50 відсотків від закупівлі, що проводиться. Учасник ТОВ «Закарпатгаз Збут» у складі його пропозиції не надав аналогічні договори за період 2019-2020 року, а також обсяги не відповідають 50 % умов та порядку змін умов договору про закупівлю, чим відповідно не виконав зазначену вимогу пропозиції ти відповідно до предмета Тендерної документації закупівлі, та на підставі цього підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено