• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Електрична енергія для Відділу освіти Копайгородської селищної ради на 2022 рік.

Завершена

585 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 925.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 14:31 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога 2

Номер: 6a2acdb070164c3995b17b26792da375
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-008975-c.c2
Назва: Вимога 2
Вимога:
Шановний Замовник! ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" знається на законодавчих підставах, Вам не потрібно було трактувати чинне законодавство у відповідь на нашу минулу вимогу. Вимагаємо надати відповідь і обгрунтування свого рішення чому Вами зазначено в тендерній документації, що " М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), НЕ МОЖЕ БУТИ ВЕЛИЧИНОЮ ВІД'ЄМНОЮ", але Ви суперечуючи своїй вимозі визнали переможцем Учасника у якого виходячи з розрахунків за результатами аукціону маржа постачальника є ВЕЛИЧИНОЮ ВІД'ЄМНОЮ. Повторний розрахунок надаємо:"Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" надав найменшу ціну 526261,19 грн. з ПДВ. 526261,19 = (111265*3,64757 * (1+М/100) + 111265*0,29393)*1,2 526261,19 = (405846,88 * (1+М/100) + 32704,12)*1,2 (405846,88 * (1+М/100) +32704,12)= 526261,19/1,2 (405846,88 * (1+М/100) + 32704,12)= 438550,99 405846,88 * (1+М/100)= 438550,99-32704,12 405846,88 * (1+М/100)= 405846,87 (1+М/100)= 405846,87/ 405846,88 (1+М/100)= 0,99999997536 М/100 = 0,99999997536-1 М/100 = -0,00000002464 М= -0,00000002464/100 М= -0,000000000024%" Якщо не надасте обгрунтованої відповіді - будемо змушені подати скаргу до суду та АМКУ, щодо не цільового використання бюджетних коштів за попередньою домовленістю сторін.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: № 78 «31» грудня 2021 року На наявну в електронній системі закупівель Вимогу про усунення номер вимоги : UA-2021-11-29-008975-c.c2 Дата подання : 29.12.21, 09:13, на закупівлю Електрична енергія (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник 09310000-5 Електрична енергія») Відділ освіти. сім’ї, молоді, культури, спорту та туризму Копайгородської селищної ради на Вашу вимогу повідомляє наступне: Доброго дня! Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою статті 24 Закону до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився. Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ") не відхилена згідно із Законом. У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника, де також встановлено обов’язок замовника надавати відповідь на звернення учасника, а саме: учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На момент подання Вимоги, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ") не була визначена електронною системою закупівель за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, тому згідно із Законом, не розглядалася замовником на відповідність вимогам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено. У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника. Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги. Уповноважена особа Т.В. Кілівнік
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 88002aa4f3da488bbc952bb66cc1c4fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-008975-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» пункту 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» зазначено: М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. Виходячи з цього Замовник при розрахунку пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" повинен дискваліфікувати учасника. Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" надав найменшу ціну 526261,19 грн. з ПДВ. 526261,19 = (111265*3,64757 * (1+М/100) + 111265*0,29393)*1,2 526261,19 = (405846,88 * (1+М/100) + 32704,12)*1,2 (405846,88 * (1+М/100) +32704,12)= 526261,19/1,2 (405846,88 * (1+М/100) + 32704,12)= 438550,99 405846,88 * (1+М/100)= 438550,99-32704,12 405846,88 * (1+М/100)= 405846,87 (1+М/100)= 405846,87/ 405846,88 (1+М/100)= 0,99999997536 М/100 = 0,99999997536-1 М/100 = -0,00000002464 М= -0,00000002464/100 М= -0,000000000024% Відповідно до даного розрахунку вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС", в іншому випадку будемо вимушені звертатись до АМКУ та Держаудитнагляду, щодо дискримінації учасників та неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: № 75 «24» грудня 2021 року На наявну в електронній системі закупівель Вимогу про усунення номер вимоги: UA-2021-11-29-008975-c.c1 Дата подання : 22.12.21, 09:07 на закупівлю Електрична енергія (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник 09310000-5 - Електрична енергія ») Відділ освіти, сім’ї, молоді, культури, спорту та туризму Копайгородської селищної ради на Вашу вимогу повідомляє наступне: Доброго дня! Шановний учасник, на Вашу вимогу уповноважена особа Відділу освіти, сім’ї, молоді, культури, спорту та туризму Копайгородської селищної ради повідомляє наступне: Замовником проведено розгляд вимоги до Замовника, що надійшла через систему електронних закупівель від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" код ЄДРПОУ 39314325, датоване від 22.12.21 року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 9 год. 07 хв. ID: UA-2021-11-29-008975-c.c1 та в межах компетенції повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до ч. 2,3 ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту ч. 1 ст. 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях, оприлюднених Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Уповноважена особа Т.В. Кілівнік
Статус вимоги: Відхилено