• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, Дизельне паливо

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації

Торги не відбулися

1 744 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 447.50 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 13:57 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Після проведення моніторингу Вашої тендерної документації були виявлені умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.

Номер: 2e7823ba075b435eadc6edca2efd454b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-007867-c.a1
Назва: Після проведення моніторингу Вашої тендерної документації були виявлені умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Вимога:
Посилаючись на статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, щодо: відпуску товарів за допомогою талонів, які дійсні протягом всього терміну дії договору, які в подальшому будуть обмінені на пальне через стаціонарну мережу власних або орендованих автозаправних станцій (АЗС), що призначені для заправки транспортних засобів. Даними вимогами Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Замовник звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерських АЗС. В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.». Зазначене вище підтверджує думку, що вимогою щодо бажання бачити Учасниками торгів лише власника АЗС Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При здійснення закупівлі Замовник має керуватися принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності. А при складанні тендерної документації Замовник керується положеннями ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно ч. 2 ст. 22 Закону замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону та визначає інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Належний спосіб документального підтвердження згідно п. 1.6. додатку № 1 тендерної документації встановлений відповідно до вищезазначеного та з метою перевірки можливості здійснення Учасником відпуску палива на АЗС розташованих на відстані не більше 15 км від юридичної адреси Замовника цих торгів адміністративних межах Звенигородського району, Черкаської області, що виражається в наявності законних підстав в Учасника на підпуск палива за вимогою Замовника – а саме сукупності прав, що встановлюють можливість відпускати паливо в достатній кількості на користь Замовника за його вимогою, яке виникає на підставі набуття права власності на АЗС, або на підставі договору найму (оренди) АЗС, або на підставі змішаного договору зберігання та відносин доручення на зняття із зберігання і відпуску від імені Учасника відповідних обсягів палива тендерною документацією. Відповідно при наявності партнерських відносин між Учасником та АЗС за умови відповідності вимогам встановлених тендерною документацію пропозиції Учасника, в частині наявності законних підстав Учасника на підпуск палива за вимогою Замовника із автозаправної станції визначеної переліком згідно п.1.6.1. додатку 1 до тендерної документації відповідатиме вимогам тендерної документації. А наявність партнерських відносин між Учасником та третьою особою, що не є власником АЗС, не є орендарем АЗС та не є зберігачем палива на АЗС не підтверджує можливості здійснення Учасником відпуску палива за вимогою Замовника, так як в такого Учасника не має належних та законних підстав на підпуск палива на вказаних АЗС. А відсутність в учасника або в третьої особи (партнера) законних підстав на підпуск палива з АЗС не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги: Відхилено