• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко пастеризоване

Завершена

337 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 372.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 11:05 - 11.12.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 7c0aea65714743c8a8996c6e98d238a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-003401-c.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.01.2022 17:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.01.2022 13:05
Автор: ФОП Ошовський С.П., Ошовський Сергій Петрович +380688877361 oshovskiytorg@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: 6aec46518a214d649146714d43be4523
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-003401-c.c1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Порушення ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерна документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значенні, наведеному в Законі. Так, зміст документації сформовано у вигляді таблиці та оформлено в наступному вигляді: №№ Зміст Вимоги замовника 1. ….. Згідно Великого тлумачного словника сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. — К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. — 1728 с., термін зміст означає: «перелік розділів, частин, оповідань і т. ін. книги, збірки, рукопису тощо» Згідно ч. 2 статті 22Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Враховуючи вимоги Закону, в тендерній документації в другому стовпчику відображено загальну назву, яка відповідає підпункту частини 2 статті 22 Закону, разом з тим, третій стовпчик містить конкретні вимоги до учасників, в підтвердження яких, учасники повинні надати вказані в складі своєї тендерної пропозиції. Також слід зазначити, що в Законі конкретно не зазначено про обов’язок дослівного дублювання кожного підпункту частини 2 статті 22 Закону, однак кожний розділ не повинен суперечити вимогам Закону (наприклад замовник не може ставити вимогу, що строк дії тендерної пропозиції складає 60 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Таким чином, другий стовпчик містить загальну назву частин (розділів)тендерної документації, оскільки не містить зобов’язальних норм (вимог) обов’язкових для виконання учасниками. Також повідомляємо, що пункти 10.1, 10.2. частини (розділу) 10 тендерної документації не містять зобов’язань (вимог) до учасників щодо надання будь-яких листів. Разом з тим, повідомляємо, що згідно Додатку 2 до тендерної документації передбачено форму тендерної пропозиції, в ч. 4 якої передбачено «4.Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 90 (дев’яноста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов'язковою для нас, і Замовник може прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю стосовно неї у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.». Таким чином, шляхом подання «Форми тендерної пропозиції» учасники погоджуються з вимогами частини (розділу) 10 тендерної документації, який за змістом і є листом-погодженням. Оскільки, учасником ТОВ "Радивилівмолоко"заповнено та подано форма тендерної пропозиції (в файлі «Тендерна пропозиція(1).pdf»), учасником повністю виконані вимоги тендерної документації в цій частині. Додатково повідомляємо, що згідно частини 7 статті 26 Закону, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку; До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, обов'язковою передумовою для подання учасниками додаткового документа «листа-погодження про строк дії тендерної пропозиції» є виставлення вимоги замовником, тому, враховуючи, що така вимога не була виставлена учасникам, обов'язку надавати додаткового окремого документа не було, аналогічна позиція підтверджена колегією Сьомого апеляційного адміністративного суду по справі № 120/7959/20-а.
Статус вимоги: Відхилено