-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та забезпечення громадського порядку в навчальних корпусах та гуртожитках, а також об’єктів та іншого майна, що належить «Замовнику» і знаходиться на даній території
Завершена
6 113 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 139.00 UAH
мін. крок: 1% або 61 139.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2021 12:55 - 24.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
cf73abde919c496883626bc24697eeb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-27-000202-c.c5
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
У Додатку №3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" п.10.3. вами висунута наступна вимога: "Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єктів охорони Замовника. Акт візуального огляду об’єкту, складений в довільній формі, має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Заявку на огляд об’єктів Учасник надає на ім’я ректора університету не пізніше, як за (3)три робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі тендерної пропозиції."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2021 16:30
Вирішення:
Шановний Учасник! Візуальний огляд об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надаються однаково рівні права доступу до об’єкту для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. За наявності заявки Учасника на огляд об’єкту, відсутні підстави для виникнення умов, незалежних від суб'єкта господарювання, в результаті дії яких Замовник може не підписати згаданий вище акт огляду об’єкту, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення Пропозиції. Тож посилання на рішення від 13.12.2019 №18550, 13.05.2020 № 9264,від 29.05.2020 № 10669, від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель некоректне та не має підстав.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційна вимога
Номер:
b65f204e365046438affdc5f91d6736a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-27-000202-c.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами передбачена Вимога: «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати акт обстеження на кожний об’єкт на якому встановлена пожежна сигналізація, із зазначенням виду та кількості обладнання, відповідно до вищевказаного переліку. Під час про ведення обстеження об’єктів, не допускається спілкування з представниками Замовника з питань, що не стосується, предмету закупівлі.».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Шановний Замовнику!
У Додатку №3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" п.10.3. вами висунута наступна вимога: "Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єктів охорони Замовника. Акт візуального огляду об’єкту, складений в довільній формі, має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Заявку на огляд об’єктів Учасник надає на ім’я ректора університету не пізніше, як за (3)три робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі тендерної пропозиції."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2021 16:27
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
17.12.2021 16:29
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційної вимоги щодо акту візуального огляду об'єкту
Номер:
22bd03353cc94667b9afbfd02fe2e24a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-27-000202-c.c3
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги щодо акту візуального огляду об'єкту
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації міститься вимога, що для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об"єктів охорони Замовника. Для цього передбачений Акт візуального огляду, який необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції. 03 грудня 2021 року Вам була відправлена Заявка на огляд об'єктів для участі у тендері (Вих. № 123) - отримано уповноваженою особою - зав. Канцелярією Л. Радюшкіною (за підписом). Натомість станом на 14.12.2021 року з УЧАСНИКОМ ніхто не зв'язався (у Заявці містяться все необхідні контакти для зв'язку з учасником). ВИМАГАЄМО вийти на зв'язок та провести сумісний огляд об'єкту та скласти Акт візуального огляду, або УСУНУТИ дискримінаційну вимогу та ВИКЛЮЧИТИ п.п. 10. п. 8 Додатку 3 Тендерної документації щодо виконання візуального огляду об'єкту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2021 09:47
Вирішення:
Інформуємо Вас щодо вимоги UA -2021-11-27-с.с3 від 14 грудня 2021: станом на 15 грудня 2021 р Замовником і представником Учасника ( відповідно до заявки вих. № 123) було складено « Акт візуального огляду об’єктів» за адресами:
Враховуючі вищезазначене, вважаємо вимогу, на даний час, неактуальною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Усунення вимоги про наявність Акту візуального огляду об'єкту
Номер:
8206e6cc939f4a9daa4dddabc1267735
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-27-000202-c.b2
Назва:
Усунення вимоги про наявність Акту візуального огляду об'єкту
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації міститься вимога, що для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об"єктів охорони Замовника. Для цього передбачений Акт візуального огляду, який необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції. 03 грудня 2021 року Вам була відправлена Заявка на огляд об'єктів для участі у тендері (Вих. № 123) - отримано уповноваженою особою - зав. Канцелярією Л. Радюшкіною (за підписом). Натомість станом на 14.12.2021 року з Заявником ніхто не зв'язався (у Заявці містяться все необхідні контакти для зв'язку з учасником). ВИМАГАЄМО вийти на зв'язок та провести сумісний огляд об'єкту та скласти Акт візуального огляду, або усунути дискримінаційні вимоги та виключити п.п. 10. п. 8 Додатку 3 Тендерної документації щодо виконання візуального огляду об'єкту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2021 09:31
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
14.12.2021 09:41
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
bfe65db88ea846b28400a237cc06c924
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-27-000202-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
В тендерній документації Замовника містяться Додаток № 1 «Тендерна пропозиція» і Додаток № 3 «Проект Договору» , в тексті яких присутні пункти, стосовно кількості та вартості охоронних послуг, Калькуляція загальної суми Договору. Оскільки процедура проводиться за умов попередньої кваліфікації учасників, просимо додати в Тендерну документацію інформацію щодо алгоритму заповнення Додатків №№ 1, 3. З попереднього досвіду участі у закупівлях з проведенням попередньої кваліфікації учасників, знаємо, що надання (оприлюднення) інформації щодо вартості не відбувається, всі додатки учасник заповнює без зазначення цін і розрахунків, а тендерна пропозиція взагалі відсутня.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2021 20:07
Вирішення:
Шановний учаснику!
В Додатку 2 вимога до документу «Тендерна пропозиція» :
«Тендерна пропозиція по формі, що наведена в Додатку № 1. (на етапі прекваліфікації даний файл не доступний для перегляду)»
В Додатку «Проект Договору» внизу документу :
«Даний Додаток обов`язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитком печатки без заповнення його пунктів (подається без відбитки печатки, у разі, якщо учасник здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).»
Статус вимоги:
Відхилено