• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Героїв Дніпра, 20 ПВ-3805 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)

ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ЗАЗНАЧЕНО В ДОДАТКУ №2 ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ

Торги не відбулися

129 350.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2017 18:38 - 26.10.2017 19:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень, допущених Замовником у тендерній документації

Номер: b4eaf33d622d4c7694092e50b5a6d50b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-23-001991-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень, допущених Замовником у тендерній документації
Вимога:
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Героїв Дніпра, 20 ПВ-3805 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) Замовник:Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло». Закупівля № UA-2017-10-23-001991-b● 7eab40ef10304fc487efcbe3f5a9633d23.10.17 року опубліковано тендерну документацію. -- Вважаємо, що дана тендерна документація сформульована всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", а також не відповідає Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015. Звертаю увагу на те, що предмет закупівлі визначається у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454. З урахуванням змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі, наказом Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В тендерній документації на закупівлю робіт зазначено, що необхідно провести Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Героїв Дніпра, 20 ПВ-3805 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Замовником обрано роботи із Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015) за кодом - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Проте, аналізуючи тендерну документацію в цілому, а також додаток №2 зокрема, нами виявлено ряд обставин, які дозволяють робити висновки про те, що предмет закупівлі повинен бути поділений на кілька лотів. Дане твердження випливає з наступного: 1. У п.2 розділу 2 тендерної документації містяться вимоги до матеріалів,які будуть використовуватися при виконанні робіт та перелік документів,які підтверджують їх якість та характеристики. Зокрема, учасники повинні використовувати такі матеріали: - світильники світлодіодні – корпус з анадованого алюмінію, ступінь захисту оптичного блоку не нижче ІР65, ступінь захисту електричного блоку не нижче ІР65, розсіювач вироблений з полікарбонату, застосовувати тип вказаний в дефектних актах або аналог, ударостійкість не нижче ІК08 «вандало-захищений», гарантійний термін не менше 60 місяців з дня введення світильника в експлуатацію, надати у складі пропозиції паспорт, сертифікат відповідності або декларацію про відповідність вимогам низьковольтного електричного обладнання від 100 до 1000В. У разі застосування «аналога» необхідно надати світлотехнічний розрахунок, 3D-моделювання, специфікацію обладнання з наданням паспорту, сертифікату відповідності або декларації про відповідність вимогам низьковольтного електричного обладнання від 100 до 1000В, пояснювальну записку щодо вибору моделей та способу встановлення світильників на опору. - опори - металеві з цинковим покриттям методом гарячого цинкування, в комплекті з анкерним узлом, внутрішня та зовнішня поверхні, технологічні отвори захищені від корозії гарячим цинкуванням, строк експлуатації без суттєвих втрат несучої здатності та експлуатаційних властивостей не менш ніж 15 років (застосовувати типи опор вказані в дефектних актах або аналоги), надатиу складі пропозиції паспорт, сертифікат якості чи відповідності; - самоутримний ізольований провід, марка AsXSn, з ізоляцією Borealis, надатиу складі пропозиції сертифікат якості та сертифікат відповідності або декларацію про відповідність вимогам низьковольтного електричного обладнання від 100 до 1000В. - обладнання, яке монтується: Шафа І-710Н (100А) 3/2 – 1 шт, надати у складі пропозиції паспорт та декларацію про відповідність вимогам низьковольтного електричного обладнання від 100 до 1000В або сертифікат відповідності. Тобто, цілком очевидно, що учасник повинен бути або виробником даних товарів, який має можливість також виконати послуги з монтажу та проведення капітального ремонту мережі зовнішнього освітлення, має відповідний досвід виконання робіт, або це учасник,який має технічну можливість провести роботи, але товари та обладнання, яке слід використати в процесі роботи, він придбаває у третіх осіб – виробників чи посередників. В даному випадку є кричущі порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 даного закону. Зокрема, при розробці тендерної документації допущено порушення принципу максимальної економії та ефективності. Провівши аналіз ринку відповідних товарів, нами встановлено, що станом на сьогоднішній день немає юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців, які б одночасно були виробниками всього об’єму товару, який зазначено вище, а також мали можливість здійснити роботи щодо його встановлення і до того, ж, мали досвід виконання аналогічних робіт. Очевидно, що в такому випадку учасник, який має можливість здійснити роботи, здійснює придбання товару у різних юридичних осіб. Відтак, для Замовника це спричиняє додаткові витрати в частині оплати вартості товарів, що придбаваються. При цьому відбувається порушення принципу економії та ефективності. Вважаємо, що даний предмет закупівлі слід розділити на 5 лотів – окремо товари, окремо послуги по монтажу (встановленні). Придбання товарів у посередників спричинить додаткові фінансові втрати, оскільки вони здійснюють націнку до ціни виробника. Такий поділ предмету закупівлі додатково дозволить зекономити кошти Замовника та уникнути порушення принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ЗУ "Про публічні закупівлі". Станом на сьогоднішній день тендерна документація складена з порушенням цього принципу. Крім того, необхідність поділу предмету закупівлі на кілька лотів випливає із термінології Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Зокрема, дана закупівля передбачає проведення "Будівельних робіт та поточного ремонту". Проте, формування предмету закупівлі таким чином не відображає взагалі факту придбання світильників світлодіодних, опор, самоутримного ізольованого проводу, марки AsXSn, з ізоляцією Borealis, обладнання, яке монтується: Шафа І-710Н (100А) 3/2, що належать до іншого розділу, зокрема, "Освітлювальне обладнання та електричні лампи" (31500000-1). Зважаючи на вищенаведене, існує необхідність провести поділ предмету закупівлі на декілька лотів. Відповідно до п.14 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35" про затвердження порядку здійснення допороговuх закупівель у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму. Вимога повинна містити таку інформацію: 1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога; 2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога; 3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; 4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування; 5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій. Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася. Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Крім того, Замовником, здійснено ще одне порушення, передбачене ЗУ "Про публічні закупівлі": поділ предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. Заборона на такі дії передбачена у ч.7 ст.2 даного закону. Зокрема, в порушення ч.7 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", 23-24 жовтня 2017 року Замовником оголошено декілька аналогічних закупівель робіт на різні суми, але з однаковими кодами по Єдиному закупівельному словнику, в межах до 1,5 мільйона гривень кожна, що відповідно до ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" є допороговими закупівлями. Зокрема, Замовником оголошено наступні закупівлі: 1. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: алея від вул. Івана Миколайчука, 9-б до просп. Павла Тичини, 9-а, ПВ-4565 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) Очікувана вартість – 518952 грн. 2. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Березняківська,2, ПВ-4564 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 125`815.00 грн. 3. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Героїв Дніпра, 20 ПВ-3805 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 239 943,20 грн. 4. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Героїв Дніпра, 20-а ПВ-3805 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 239 943,20 грн. 5. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Героїв Сталінграду, 50, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 234 465,60 грн. 6. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Героїв Сталінграду, 52, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 156 097,00 грн. 7. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Героїв Сталінграду, 54-а, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 369 495,40 грн. 8. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Героїв Сталінграду, 56-а, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 271 058,60 грн. 9. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: проспект Героїв Сталінграду, 52-а, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 233 379,20 грн. 10. Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Павла Тичини, 4, ПВ-4395 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Очікувана вартість: 236 222,00 грн. Загальна вартість очікувана всіх аналогічних закупівель становить 2 625 371,2 грн. вказане свідчить про необхідність проведення відкритих торгів за процедурою, передбаченою ЗУ "Про публічні закупівлі". Річні плани закупівель Замовника не передбачають проведення даних допорогових закупівель. Вказані річні плани закупівель розміщені на офіційному сайті Замовника. Відтак, вважаємо, що дані закупівлі повинні проводитися шляхом проведення відкритих торгів, проте, шляхом поділу на лоти, як зазначено вище – з метою уникнення порушення ч.7 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Зважаючи на вищенаведене, керуючись ч.7 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.14 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35" про затвердження порядку здійснення допороговuх закупівель, - ВИМАГАЄМО: - привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, зокрема шляхом проведення процедури відкритих торгів щодо оголошених закупівель: - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: алея від вул. Івана Миколайчука, 9-б до просп. Павла Тичини, 9-а, ПВ-4565 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Березняківська,2, ПВ-4564 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Героїв Дніпра, 20 ПВ-3805 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: вул. Героїв Дніпра, 20-а ПВ-3805 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Героїв Сталінграду, 50, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Героїв Сталінграду, 52, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Героїв Сталінграду, 54-а, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Героїв Сталінграду, 56-а, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: проспект Героїв Сталінграду, 52-а, ПВ-3162 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення прибудинкової території за адресою: просп. Павла Тичини, 4, ПВ-4395 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). - Тендерну документацію привести у відповідність до чинного законодавства України шляхом поділу предмету закупівлі на окремі лоти, зокрема, шляхом поділу на товари та роботи. У випадку відмови у задоволенні заяви ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою. Також відповідна скарга буде розміщена у системі Дозорро в мережі інтернет. В разі укладення договорів про закупівлю за результатами даних закупівель скаржник буде змушений звернутися до суду. 26.10.2017 року
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.