• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Олія соняшникова рафінована

Завершена

744 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 721.25 UAH
Період оскарження: 26.11.2021 18:25 - 09.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо вибору переможця

Номер: c9dd5463b3bf44d49dabcd417cce184a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-007571-b.c5
Назва: щодо вибору переможця
Вимога:
За результатами закупівлі ДК 021:2015 15421000-5 «Рафіновані олії » , яка відбулась 14.12.2021р., (оголошення UA-2021-11-26-007571-b) Замовник визнав переможцем учасника ФОП Марусіч Г.А. Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що учасник у своїй пропозиції не надав наступні документи: - згідно Додатку 2 частини 1 пункт 1.3 замовник вимагає надати Інформацію про виконання аналогічних договорів (із підтвердженням виконання відповідних договорів). ФОП Марусіч Г.А. надав аналогічні договори з видатковими накладними (Дитячий спеціалізований санаторій «Ялинка» та Новосавицький психоневрологічний будинок-інтернат), але на видаткових накладних немає штампів отримувача, що не є підтвердженням виконання відповідних договорів. - Додатки до тендерної документації є невід’ємними частинами. Згідно розд. VI Укладання договору про закупівлю п. 2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю. (проект договору) - Учасник не надав ні Додаток №4 Проект договору, ні листа-згоди з істотними умовами, які обов'язково включаються до договору про закупівлю. Замовник виклав у тендерній документації Додаток б/н (Специфікація) - ФОП Марусіч Г.А. також його не надав. - згідно розд. III. Підготовка тендерної пропозиції п. 10. Інформація про субпідрядника (субпідрядників) учасник не надав інформацію щодо субпідрядників. Дії Замовника щодо акцептування учасника, як переможця, без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, на Вашу вимогу стосовно визначення переможця ФОП Марусіч Г.А. за результатами закупівлі ДК 021:2015 15421000-5 "Рафіновані олії" , оголошення № UA-2021-11-26-007571-b повідомляємо наступне. Відповідно до вимог ч.1 п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагається виконання аналогічних договорів із підтвердженням виконання відповідних договорів. На виконання зазначеної вимоги ФОП Марусіч Г.А. надав копіїї договорів та видаткових накладних. Той факт, що на видаткових накладних немає печаток отримувача не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Марусіч Г.А. Адже Замовник в Тендерній документації не вказував яким чином Учасники повинні підтверджувати виконання аналогічних договорів і тим паче на обов'язковість наявності печаток на документах, підтверджуючих виконання таких договорів. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів та може розглядатись Замовником як підтвердження виконання договору. Крім того, інформуємо Вас про те, що відповідно до чинного законодавства України, печатка на первинному документі (видаткова накладна) не є обов'язковою. Більше того, про те, що використання суб’єктом господарювання печатки в принципі не є обов’язковим, говорить ч. 1 ст. 58-1 Господарського кодексу України . Також у ч. 3 цієї статті сказано, що наявність або відсутність відбитку печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Отже, питання проставляння печатки на первинних документах підприємство вирішує виключно на власний розсуд. Щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції Проекту договору та листа -згоди з істотними умовами Договору, повідомляємо Вам наступне. Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначено, що проект договору про закупівлю є обов'язковою складовою тендерної документації. Замовник на виконання зазначеної норми Закону включив Проект Договору та додаток до нього (специфікація) до Тендерної документації, але надання учасниками у складі тендерної пропозиції заповненого проекту договору, заповненої специфікації та лист-згоду з істотними умовами Договору не вимагав! Замовнику достатньо завіреної форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" на фірмовому бланку організації від 11.12.2021, в якій ФОП Марусіч Г.А. погоджується виконати вимоги Замовника та Договору ( документ пропозиції: файл "цена-2.pdf"). Стосовно виконання ФОП Марусіч Г.А. вимог п. 10 розд. ІІІ Тендерної документації Замовника " Інформація про субпідрядника (субпідрядників)" доводимо до Вашого відома, що дана інформація вимагається у разі закупівлі робіт. "10. Інформація про субпідрядника (субпідрядників) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю." З огляду на вищевикладене, підстави для скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Марусіч Г.А. - відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

внесення змін в тендерну документацію

Номер: e919bf0dacdf4397a20af30386d80970
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-007571-b.a4
Назва: внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовник! ТД встановлено вимогу щодо підтвердження відповідності у учасників наявності фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів). Наше підприємство, як новостворене не складало фінансової звітності, у зв’язку ненастанням терміну її складання, і тому таки юридичні особи та фізичні особи-підприємці, як наше, не зможуть виконати цю вимогу. Разом з цим, у нашого підприємства є вже позитивний досвід постачання олії в бюджетні та державні установи. Жодних претензій щодо якості товару та умов постачання немає. А вищевказана вимога обмежує кількість потенційних Учасників торгів і є суттєвим порушенням частини 4 статті 22 Закону, де зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до ТД, а саме, зазначивши: «у разі реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2021 році Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням інформації про дату створення з копією виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». У разі ігнорування нашої вимоги щодо внесення змін в тендерну документацію, ми змушені звернутися до АМКУ. Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше зауваження, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

про внесення змін в ТД

Номер: 42ffbd062ec84387828e9e06a62f1681
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-007571-b.a3
Назва: про внесення змін в ТД
Вимога:
Шановний Замовник! ТД встановлено вимогу щодо підтвердження відповідності у учасників наявності фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів). Наше підприємство, як новостворене не складало фінансової звітності, і тому таки юридичні особи та фізичні особи-підприємці, як наше, не зможуть виконати цю вимогу. Разом з цим, у нашого підприємства є вже позитивний досвід постачання олії в бюджетні та державні установи. Жодних претензій щодо якості товару та умов постачання немає. А вищевказана вимога обмежує кількість потенційних Учасників торгів і є суттєвим порушенням частини 4 статті 22 Закону, де зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до ТД, а саме, зазначивши: «у разі реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2021 році Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням інформації про дату створення з копією виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». У разі ігнорування нашої вимоги щодо внесення змін в тендерну документацію, ми змушені звернутися до АМКУ. Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка
Дата скасування: 28.11.2021 15:41
Вимога
Відкликано скаржником

про внесення змін в ТД

Номер: b4484a39abcb452ca7af3ecc2415aff1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-007571-b.a2
Назва: про внесення змін в ТД
Вимога:
Шановний Замовник! ТД встановлено вимогу щодо підтвердження відповідності у учасників наявності фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів). Наше підприємство, як новостворене не складало фінансової звітності, у зв'язку з ненастанням терміну його складання, і тому таки юридичні особи та фізичні особи-підприємці, як наше, не зможуть виконати цю вимогу. Разом з цим, у нашого підприємства є вже позитивний досвід постачання олії в бюджетні та державні установи. Жодних претензій щодо якості товару та умов постачання немає. А вищевказана вимога обмежує кількість потенційних Учасників торгів і є суттєвим порушенням частини 4 статті 22 Закону, де зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до ТД, а саме, зазначивши: «у разі створення підприємства у 2021 році Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням інформації про дату створення з копією виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». У разі ігнорування нашої вимоги щодо внесення змін в тендерну документацію, ми змушені звернутися до АМКУ. Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка
Дата скасування: 28.11.2021 15:59
Вимога
Відкликано скаржником

щодо внесення змін в ТД

Номер: e34c39aad3e84e1ea0da0a772dab87d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-007571-b.a1
Назва: щодо внесення змін в ТД
Вимога:
Шановний Замовник! ТД встановлено вимогу щодо підтвердження відповідності у учасників наявності фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів). Наше підприємство, як новостворене не складало фінансової звітності, і тому таки юридичні особи та фізичні особи-підприємці, як наше, не зможуть виконати цю вимогу. Разом з цим, у нашого підприємства є вже позитивний досвід постачання олії в бюджетні та державні установи. Жодних претензій щодо якості товару та умов постачання немає. А вищевказана вимога обмежує кількість потенційних Учасників торгів і є суттєвим порушенням частини 4 статті 22 Закону, де зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до ТД, а саме, зазначивши: «у разі створення підприємства у 2021 році Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням інформації про дату створення з копією виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». У разі ігнорування нашої вимоги щодо внесення змін в тендерну документацію, ми змушені звернутися до АМКУ. Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка
Дата скасування: 28.11.2021 15:58