-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Моноблок, клавіатура, маніпулятор «миша»; Багатофункціональний пристрій; Лазерний прінтер
Завершена
77 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 770.00 UAH
мін. крок: 1% або 770.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2021 16:20 - 08.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "ЕКО ДРУК"
Номер:
d4e5759602c34eb5aea3b41d1cf75c84
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-013034-a.c2
Назва:
Вимога ТОВ "ЕКО ДРУК"
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо розглянути вимогу у доданому файлі та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ ЕКО_ДРУК.pdf 22.12.2021 14:44
- відповідь на вимогу.docx 24.12.2021 13:32
Дата подачі:
22.12.2021 14:44
Вирішення:
Шановний Учаснику, Вашу вимогу розглянуто Замовником.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Стосовно авторизаційного листа:
Замовником у додатку 2 Тендерної документації передбачено, що учасниками у складі тендерної пропозиції надається «Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника, дистриб’ютора, є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.»
Учасником ФОП Сорокін О.С. вищезазначений авторизаційний лист, був наданий від Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМЕЛ» (Brain), який цілком відповідає змісту зазначеної у Додатку 2 до Тендерної документації - «Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.»
2. Стосовно залучення субпідрядника:
У Тендерній документації зазначено , що «учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.»
«У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону».
Інформація про залученням ФОП Сорокін О.С. інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відсутня, у зв’язку не залученням таких суб’єктів, довідка щодо не залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців не є обов’язковою для цього виду закупівлі.
3.Стосовно «не зазначення інформації у листах» (Додаток – 2):
Повідомляємо, шо ФОП Сорокін О.С. надав всі необхідні документи згідно Тендерній документації, а зазначена Вами вимога є формальною (несуттєвою).
4. Стосовно вістунові у порівняльній таблиці виробника:
Повідомляємо, що ФОП Сорокін О.С. надав повну інформацію про виробника, (КОМП'ЮТЕР ASUS F5401WUAKWA006M / Ryzen3 5300U (90PT02Z3-M06030, Багатофункціональний пристрій Brother MFC-L2700DNR (MFCL2700DNR1), Лазерний принтер Brother HL 1110R (HL1110R1)), зазначивши модель - для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
5. Стосовно наявності сервісного центру, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну в найближчих містах:
Повідомляємо, що ФОП Сорокін О.С., на вимогу Замовника виправив зазначену невідповідність Тендерній документації та завантажив оновлену довідку про матеріально-технічну базу, зазначивши там наявність сервісного центру.
6. Стосовно відсутності у Декларації відповідності певної моделі:
У зв’язку з відсутністю обов’язкової сертифікації на даний вид продукції, учасником ФОП Сорокін О.С. надано достатню інформацію для підтвердження якості товару.
Враховуючи вище викладене, та те, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна, Замовник відхиле Вашу вимогу.
Дякуємо за порозуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
cd6797e42bb74054b76a39f42c5a0793
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-013034-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2021 15:02
Вирішення:
Шановний Учаснику.
Ваше звернення розглянуто Замовником та, з врахуванням вимог, встановлених 253 Цивільного кодексу України, інформуємо про наступне.
Вимогами додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасниками у складі тендерної пропозиції надається документальне підтвердження у вигляді авторизаційного (-их) листа (-ів) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-их) представництва виробника в Україні щодо партнерських відносин та наявності необхідних повноважень для продажу МОНОБЛОКІВ та БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ ТА ПРИНТЕРІВ для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника, номера оголошення торгів та дати оприлюднення. У разі надання авторизаційного листа від офіційного представництва,дистриб’ютора необхідно надати підтвердження його повноважень (скан-копії діючих партнерських сертифікатів, договорів тощо, повинні бути завантажені у складі тендерної пропозиції).
Таким чином, умова документації передбачає можливість надання авторизаційного листа як від виробника, так і від його офіційного представництва ,дистриб’ютора.
Перш за все, Замовник повинен бути впевненим у тому, що все обладнання, яке закуповується, має високу якість та належний рівень сервісної підтримки на території України саме від виробника товару, а не компанії, яка зацікавлена продати товар сьогодні.
Лист від виробника або його офіційного представництва дистриб’ютора із зазначенням найменування моделі є гарантією того, що товар буде в оригінальній (заводський) комплектації, без втручання у конструктив обладнання. У випадку, якщо учасник змінить якийсь з компонентів самовільно, гарантійний строк на обладнання не буде розповсюджуватись. Вищевказаний документ також є свідченням того, що при гарантійному ремонті будуть встановлені якісні матеріали, які слугуватимуть гарантією якісної роботи обладнання.
Враховуючи вищевикладене, авторизаційний лист від виробника, або його офіційного представника дистриб’ютора, із зазначенням вищенаведених вимог не містить специфічних форм та не є дискримінаційною вимогою, а є гарантуванням дотримання учасником якісних та технічних характеристик товару та підтвердженням гарантійного терміну обслуговування.
Також позицію щодо відсутності дискримінації у зазначених умовах підтримує і Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ, зокрема, у своїх рішеннях від 08.06.2018 № 5498-р/пк-пз, від 13.08.2020 № 15536-р/пк-пз та інших.
Дякуємо за порозуміння.
Статус вимоги:
Відхилено