-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Фармацевтична продукція» 52 позиції
Завершена
3 085 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 450.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2021 15:05 - 26.12.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено
щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю
Номер:
09caaeee17f84908a2ba94198ccbb6df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-005612-b.c2
Назва:
щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю
Скарга:
скарга у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Інструкція 49 ТІОПЕНТАЛ натрій ліофілізат.docx 08.12.2021 13:05
- Інструкція 56 Фармадипін.docx 08.12.2021 13:06
- доказ щодо поз 56.pdf 08.12.2021 13:06
- доказ щодо поз 12.pdf 08.12.2021 13:06
- доказ щодо поз 50.pdf 08.12.2021 13:06
- доказ щодо поз 61.pdf 08.12.2021 13:06
- доказ щодо поз 11.pdf 08.12.2021 13:06
- Інструкція 32 ТРОПІКАМІД.docx 08.12.2021 13:06
- Інструкція 11 ДИГОКСИН.docx 08.12.2021 13:06
- рішення від 13.09.2019 № 12959.pdf 08.12.2021 13:06
- Додаток 2 медико-технічні вимоги.docx 08.12.2021 13:06
- Інструкція 50 Тіопентал натрій 0,5 г.docx 08.12.2021 13:06
- ліцензія.pdf 08.12.2021 13:06
- Інструкція 61 ЦІАНОКОБАЛАМІН В12.docx 08.12.2021 13:06
- доказ щодо поз 32.pdf 08.12.2021 13:06
- Інструкція 12 ДОПАМІН.docx 08.12.2021 13:06
- доказ щодо поз 49.pdf 08.12.2021 13:06
- Тендерна документація.docx 08.12.2021 13:06
- Скарга.pdf 08.12.2021 14:24
- SaMyMteeQ_OrCzF8sgBX8QbAr7aRpL1VWdU7swnMxUM.pdf 08.12.2021 17:10
- рішення від 10.12.2021 № 27431.pdf 10.12.2021 16:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2021 № 28164.pdf 23.12.2021 13:57
- рішення від 22.12.2021 № 28164.pdf 28.12.2021 16:10
- відповідь 15.12.2021 12:42
- Порівняння PDF 23.12.2021 08:21
- Порівняльна.docx 23.12.2021 08:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2021 17:01
Дата розгляду скарги:
22.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2021 16:23
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.12.2021 16:11
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.12.2021 16:11
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
7053e4196d024492a04212dfcf129ac2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-005612-b.c1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- лист -вимога.doc 29.11.2021 15:53
- відповідь 30.11.2021 11:51
Дата подачі:
29.11.2021 15:53
Вирішення:
У відповідь на Ваш лист хочемо звернути Вашу увагу на те, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин.
ТД містить вимогу надати лист виробника щодо терміну придатності, яка є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну придатності. Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на важкість захворювань, з метою лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування пацієнтів, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати нижчі ціни. (принцип максимальної економії).
Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти певну продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку.
Стосовно спільного листа Мінеконом розвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, що даний лист має рекомендаційний характер, крім того відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України.
Отже, тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено