• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

3 806 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 100.00 UAH
Період оскарження: 26.11.2021 14:54 - 08.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 1308a12b28b243b58c302f8634e785b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-010477-a.c3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник! ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" знається на законодавчих підставах, Вам не потрібно було трактувати чинне законодавство у відповідь на нашу минулу вимогу. Вимагаємо надати відповідь чому Вами зазначено в тендерній документації, що " М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), НЕ МОЖЕ БУТИ ВЕЛИЧИНОЮ ВІД'ЄМНОЮ", але Ви суперечуючи своїй вимозі визнали переможцем Учасника у якого виходячи з розрахунків маржа постачальника є ВЕЛИЧИНОЮ ВІД'ЄМНОЮ. Повторний розрахунок надаємо:"Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" надав найменшу ціну 3 254 504,70 грн. з ПДВ. 3254504,70 = (725000*3,446883 * (1+М/100) + 725000*0,29393)*1,2 3254504,70 = (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)*1,2 (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)= 3254504,70/1,2 (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)= 2712087,25 2498990,18 * (1+М/100)= 2712087,25-213099,25 2498990,18 * (1+М/100)= 2498988,00 (1+М/100)=2498988,00/2498990,18 (1+М/100)= 0,99999912764 М/100 = 0,99999912764-1 М/100 = -0,00000087236 М= -0,00000087236/100 М= -0,00000000872%" Якщо не надасте обгрунтованої відповіді - будемо змушені подати скаргу до суду та АМКУ, щодо не цільового використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На наявну в електронній системі закупівель Вимогу про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2021-11-26-010477-a.c3, Дата подання: 29 грудня 2021 08:56) на закупівлю Електрична енергія (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5: Електрична енергія). Відділ освіти Барської міської ради (далі - замовник) повідомляє наступне. Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою статті 24 Закону до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився. Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ") не відхилена згідно із Законом. У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника, де також встановлено обов’язок замовника надавати відповідь на звернення учасника, а саме: учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На момент подання Вимоги, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ") не була визначена електронною системою закупівель за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, тому згідно із Законом, не розглядалася замовником на відповідність вимогам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено. На виконання норм частин дев’ятої та десятої статті 29 Закону Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 34633789), (далі - ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"), яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", яка визначена найбільш економічно вигідною, замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" відповідає вимогам тендерної документації, та у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі, і було прийнято рішення за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, згідно з яким було визначено ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" - переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (рішення замовника оформлено Протоколом № 280 від 20 грудня 2021 року).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 23b3f97ca1f24f258d5be100ef7c7f73
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-010477-a.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» пункту 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» зазначено: М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. Виходячи з цього Замовник при розрахунку пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» повинен дискваліфікувати учасника. Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" надав найменшу ціну 3 254 504,70 грн. з ПДВ. 3254504,70 = (725000*3,446883 * (1+М/100) + 725000*0,29393)*1,2 3254504,70 = (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)*1,2 (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)= 3254504,70/1,2 (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)= 2712087,25 2498990,18 * (1+М/100)= 2712087,25-213099,25 2498990,18 * (1+М/100)= 2498988,00 (1+М/100)=2498988,00/2498990,18 (1+М/100)= 0,99999912764 М/100 = 0,99999912764-1 М/100 = -0,00000087236 М= -0,00000087236/100 М= -0,00000000872% Відповідно до даного розрахунку вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", в іншому випадку будем вимушені звертатись до АМКУ та Держаудитнагляду, щодо дискримінації учасників та неправильного використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На наявну в електронній системі закупівель Вимогу про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2021-11-26-010477-a.c2, Дата подання: 22 грудня 2021 09:01) на закупівлю Електрична енергія (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5: Електрична енергія). Відділ освіти Барської міської ради (далі - замовник) повідомляє наступне. Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою статті 24 Закону до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився. Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ") не відхилена згідно із Законом. У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника, де також встановлено обов’язок замовника надавати відповідь на звернення учасника, а саме: учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На момент подання Вимоги, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ") не була визначена електронною системою закупівель за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, тому згідно із Законом, не розглядалася замовником на відповідність вимогам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено. У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника. Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги. Разом з тим, зважаючи на отримання Вимоги, замовником було прийнято рішення надати роз’яснення на звернення з вимогою про таке. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону. На виконання норм частин дев’ятої та десятої статті 29 Закону Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 34633789), (далі - ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"), яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", яка визначена найбільш економічно вигідною, замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" відповідає вимогам тендерної документації, та у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі, і було прийнято рішення за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, згідно з яким було визначено ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" - переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (рішення замовника оформлено Протоколом № 280 від 20 грудня 2021 року).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА!

Номер: d1c7e444d5de416689e32b7d8e636e93
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-010477-a.c1
Назва: ВИМОГА!
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» пункту 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» зазначено: М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. Виходячи з цього Замовник при розрахунку пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» повинен дискваліфікувати учасника. Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" надав найменшу ціну 3 254 504,70 грн. з ПДВ. 3254504,70 = (725000*3,446883 * (1+М/100) + 725000*0,29393)*1,2 3254504,70 = (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)*1,2 (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)= 3254504,70/1,2 (2498990,18 * (1+М/100) + 213099,25)= 2712087,25 2498990,18 * (1+М/100)= 2712087,25-213099,25 2498990,18 * (1+М/100)= 2498988,00 (1+М/100)=2498988,00-2498990,18 (1+М/100)= -2,18 М/100 = -2,18-1 М/100 = -3,18 М= -3,18/100 М= -0,0318% Відповідно до даного розрахунку вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", в іншому випадку будем вимушені звертатись до АМКУ та Держаудитнагляду, щодо дискримінації учасників та неправильного використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Невірний підрахунок
Дата скасування: 22.12.2021 09:00