-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, учнів та дітей у навчально-виховних комплексах
Завершена
3 981 426.43
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 907.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 907.13 UAH
Період оскарження:
26.11.2021 14:37 - 08.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Номер:
4133bde111a14a6aaf7d98ea136ed4be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-005164-b.c2
Назва:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Тендерна документація містить умови, що є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, сформована під конкретного постачальника, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства, а саме:
- Відповідно до п. 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям», від учасників вимагається надати:
«3.1. Довідка, про досвід виконання аналогічного договору*, що містить інформацію про укладений хоча б один аналогічний договір із ЗАМОВНИКОМ на виконання аналогічних послуг за останні роки: 2018р. - 2020р. (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), завірена власним підписом та печаткою учасника, за формою.."
*Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про надання послуг з організації харчування, а саме: послуг з організації харчування учнів та дітей. Аналогічним не вважається договір з організації харчування на святах, корпоративах, весіллях.
3.2. Копія договору про надання аналогічних послуг з організації харчування, вказаного в інформації.
3.3 Позитивний відгук / чи рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника замовника та печаткою, з обов’язковим зазначенням контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані). Листи-відгуки повинні бути належним чином оформлені з датою видачі та вихідним номером..»
Вимога стосовно надання довідки, про досвід виконання аналогічного договору*, що містить інформацію про укладений хоча б один аналогічний договір із ЗАМОВНИКОМ на виконання аналогічних послуг за останні роки: 2018р. - 2020р. та надання такого договору, листа-відгуку від Замовника є дискримінаційною по відношенню до інщих учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі та у яких є досвід виконання аналогічних договорів з іншими підприємствами, але відсутній досвід виконання аналогічного договору із Замовником торгів. Прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є заключені договори з цим самим замовником – Відділом освіти Червоноградської міської ради.
Дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації, порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «добросовісна конкуренція серед учасників: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
З огляду на вищезазначене, та керуючись ст. 5, 22, 31 Закону України «Про публічні хакупівлі»,
Вимагаємо:
Внести зміни до тендерної документації, виключивши з тендерної документації дискримінаційні вимоги: довідку, що містить інформацію про укладений хоча б один аналогічний договір із ЗАМОВНИКОМ на виконання аналогічних послуг за останні три роки: 2018-2020р., самого договору та листа-відгуку від Замовника.
В разі незадоволення нашої вимоги, змушені будемо звертатися до Антимонопольного комітету України за захистом наших порушених прав.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу Учасника.pdf 02.12.2021 13:15
Дата подачі:
01.12.2021 20:18
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу про те, що тендерна документація Замовника містить вимоги, що є дискримінаційними по відношенню до інших Учасників та сформована під конкретного постачальника, можемо пояснити наступне:
- Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям», від Учасник повинен надати документи :
«3.1. Довідка, про досвід виконання аналогічного договору*, що містить інформацію про укладений хоча б один аналогічний договір із Замовником на виконання аналогічних послуг за останні роки: 2018р. - 2020р. (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), завірена власним підписом та печаткою учасника, за формою."
*Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про надання послуг з організації харчування, а саме: послуг з організації харчування учнів та дітей. Аналогічним не вважається договір з організації харчування на святах, корпоративах, весіллях.
3.2. Копія договору про надання аналогічних послуг з організації харчування, вказаного в інформації.
3.3 Позитивний відгук / чи рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника замовника та печаткою, з обов’язковим зазначенням контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані). Листи-відгуки повинні бути належним чином оформлені з датою видачі та вихідним номером.»
Повідомляємо Вам про те, що Вимога стосовно надання довідки, про досвід виконання аналогічного договору*, що містить інформацію про укладений хоча б один аналогічний договір із Замовником на виконання аналогічних послуг за останні роки: 2018р. - 2020р. та надання такого договору, листа-відгуку від Замовника не є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі та у яких є досвід виконання аналогічних договорів з іншими підприємствами, оскільки ми вимагаємо аналогічний договір не з відділом освіти Червоноградської міської ради, який в даному випадку є Замовником торгів, а з Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога тендерної документації Замовника, не є дискримінаційною, оскільки, Замовник, не встановлює обмежень щодо подання потенційними Учасниками - аналогічних договорів, саме із державними/комунальними Замовниками, та не виключає структур приватної форми власності, як минулих контрагентів по договорах з надання послуг з 3-х разового харчування учнів та дітей.
Замовником в розумінні тендерної документації – є Замовник послуг, тобто, одна з сторін договору, іншою стороною договору, відповідно, є Виконавець цих послуг.
Щодо інформації у довільній формі про укладений хоча б один аналогічний договір із Замовником на виконання аналогічних послуг за останні роки: 2018р. - 2020р. (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Закон не прописує термінів виконання аналогічних договорів. Це право Замовника торгів визначати, що саме він вважає аналогічним договором, відповідно до предмету закупівлі .
Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про надання послуг з організації харчування, а саме: послуг з організації харчування учнів та дітей. Аналогічним не вважається договір з організації харчування на святах, корпоративах, весіллях.
Замовник встановив цю вимогу свідомо та правомірно. Учасник вже повинен мати досвід щодо надання послуг з організації харчування учнів та дітей, а не набувати його під час надання послуг з організації харчування наших учнів та дітей , оскільки це є соціально важливим питанням: забезпечити щоденне та повноцінне харчування учнів та дітей відділу освіти впродовж 2022 року.
Збалансованість дитячого меню, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати вимогам :
- наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»,
- постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- постанови головного державного санітарного лікаря України від 06.09.2021 № 10 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».
Підводячи підсумок з предмету даної вимоги, прийняти участь у закупівлі можуть усі учасники, у яких є заключені договори з Замовниками торгів в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги, встановлені у тендерній документації, не порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «добросовісна конкуренція серед учасників: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Отже, вносити зміни до тендерної документації, виключивши з тендерної документації вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі , а саме : довідку, що містить інформацію про укладений хоча б один аналогічний договір із Замовником на виконання аналогічних послуг за останні роки: 2018-2020р., договору та листа - відгуку від Замовника немає потреби.
Уповновноважена особа Турик О.Г.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.12.2021 13:16
Вимога
Відкликано скаржником
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Номер:
1f67527e51e249408dbabb67bbf3b18b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-005164-b.c1
Назва:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.doc.pdf 01.12.2021 16:39
Дата подачі:
01.12.2021 16:39
Опис причини скасування:
Помилка у публікації
Дата скасування:
01.12.2021 17:28