-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "09310000-5 Електрична енергія” (Електрична енергія)
Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби замовника на 2022 рік.
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2021 14:26 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Проєкт догоовру
Номер:
3e3f57644f384fd39ed5a3e0f92ab57f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-009557-a.c2
Назва:
Проєкт догоовру
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"в новій редакції від 26.06.2021 згідно ст.41 п.4 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результаттами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто, одночасно це сточується Заяви-приєднання до умов договору про постачання е.е. споживачу та Комерційної пропозиції.
На підставі вищенаведеного, варто зазначити, що у Вас в Тендерній документації, а саме в проєкті Договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) відсутня Комерційна пропозиція, а Заява-приєднання вказана в старій редакції. Заява-приєднання в проєкті Договору повинна відповідати Постанові НКРЕКП №805 від 19.05.2021.
На підставі вищевикладеного, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до проєкту Договору і привести його у відповідність до діючого законодавства України. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 15:44
Вирішення:
Внесено зміни до оголошення та оприлюднено в новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6994aeefb37c4bedbda942f2875a0845
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-009557-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерною документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати «Довідку, складену у довільній формі про наявність Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
Учасники, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Чернігівської області або посадової особи, з робочим місцем на території Чернігівської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів»
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території Чернігівської області постачальників з інших регіонів України.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території Чернігівської області.Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території Чернігівської області жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території Чернігівської області власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території Чернігівської області.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 14:34
Вирішення:
Внесено зміни та оприлюднено в новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено