• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Роботи за проєктом «Автоматична система пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в закладі дошкільної освіти №11, м-н Вараш, 33, м. Вараш, Рівненської обл. (капітальний ремонт)»

Торги відмінено

589 580.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 947.90 UAH
Період оскарження: 26.11.2021 13:29 - 02.12.2021 13:34
Вимога
Без відповіді

щодо акту обстеження

Номер: ecbbfbb27d754c4b85e3cda226020dcd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-004151-b.b1
Назва: щодо акту обстеження
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у порядку частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-26-004151-b, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у документі «Вимоги до учасника», а саме: Акт відвідування об’єкта з посиланням на закупівлю в довільній формі, підписаний уповноваженою особою представника Замовника та представником Учасника. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.