• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі (для установи нового формату)

код ДК 021:2015 39130000-2

Завершена

284 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 850.00 UAH
Період оскарження: 26.11.2021 12:07 - 02.12.2021 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога про порушення замовником законодавства про публічні закупівлі

Номер: 01ebe397ab414443af1cbfbeee9ea892
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-005985-a.c4
Назва: Вимога про порушення замовником законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Вами було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Подана учасником ТзОВ «Комфорт меблі плюс» уточнююча інформація та оновлена (зі змінами) технічна характеристика товару не повинна враховуватись замовником, оскільки її було надано після закінчення строку подання пропозицій. Акцептувавши пропозицію учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" (зі змінами внесеними учасником після закінчення строку подання пропозицій) ви порушили Закон України ”Про публічні закупівлі”, Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами, та принципи здійснення публічних закупівель. ДО ВАШОЇ УВАГИ: Ні ЗУ "Про публічні закупівлі" ні Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами, не передбачають можливості вносити будь які зміни чи доповнення учасниками у поданій пропозиції після закінчення строку подання пропозицій. Згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами внесеними Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" , Розділ II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі: -На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. (пункт 5.) Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. - Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. (Пункт 6) Згідно частини 9 статті 14 та частини 6 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, зміни до пропозиції, які враховуються замовником, можуть вноситись учасником виключно до закінчення строку їх подання. Строк подання пропозицій завершений 07.12.2021 р. 17:00год. Акцептувавши пропозицію учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" (зі змінами внесеними учасником після закінчення строку подання пропозицій) ви також порушили Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, передбаченого ст. 5 Закону України ”Про публічні закупівлі”. Цей принцип полягає в правомірному, ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель за вимогами норм Закону і умов проведення закупівлі. Недопустимим є упущення певних порушень, які не можна характеризувати як формальну помилку, для визнання переможцем учасника, який імпонує замовникові. Враховуючи наведене пропозиція учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" не відповідає Оголошенню про проведення процедури закупівлі та повинна бути відхилена замовником. У випадку ігнорування або відхилення нашої вимоги ми будемо змушені звернутись в держ. аудит службу для здійснення моніторингу закупівлі. Порядок проведення моніторингу передбачений Ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі". На підставі вищезазначеного- Вимагаємо: 1. Прийняти вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду; 2. Перевірити пропозицію учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі Замовника і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 3. Відхилити пропозицію учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" як таку, що не відповідає умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі із додатками. 4. Провести оцінку пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: АТ «Ощдадбанк» є комерційним банком, основною метою якого є надання послуг клієнтам та отримання прибутку. Повторно повідомляємо, що учасником ТзОВ «Комфорт меблі плюс» подана уточнююча інформація та оновлена (зі змінами) технічна характеристика товару. Пропозиції надані учасником відповідають вимогам ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі. Пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною, надав учасник ТОВ "Комфорт Меблі Плюс».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 124e3d78a1dc4df1978feda19bd2aedf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-005985-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!! 22.12.21 року Вами було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір із учасником ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" по допороговій закупівлі Офісних меблів (для установи нового формату) ДК 021:2015: 39130000-2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-26-005985-a Однак, наше товариство не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його незаконним, і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки його прийнято з порушненням вимог чинного законодавства. Уважно вивчивши Оголошення про проведення процедури закупівлі із додатками на закупівлю Офісних меблів (для установи нового формату) ДК 021:2015: 39130000-2. та пропозицію ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" звертаємо увагу замовника на наступному: Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі: Учасники у складі пропозиції повинні надати документи у сканованому вигляді (формат pdf), а саме : - інформацію про предмет закупівлі, запропонований учасником, з описом параметрів товару, технічних характеристик матеріалів та комплектуючих для виготовлення товару, згідно Технічного завдання (надати у вигляді заповненої Таблиці 1.2 Додатку №2). У додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі вказано що, Таблиця 1.2 Заповнюється відповідно до технічного завдання на закупівлю (Таблиця 1.1 Додатку № 2 оголошення) із зазначенням конкретних матеріалів (пропозиція матеріалів на вибір не допускається), які будуть використовуватись при виготовленні Товару. Учасником ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" завантажено до електронної системи закупівель файл 17.Технічні характеристики товару.pdf. Всупереч вимогам оголошенню учасником у позиції 18. Робоче місце Теллера 2018 (одинарне) (клієнт стоїть) та 21 Стійка ММСБ не вказано конкретних матеріалів які будуть використовуватись при виготовленні Товару. У позиції -18. Робоче місце Теллера 2018 (одинарне) (клієнт стоїть) вказано : ДСП 18 мм ДСП 18 мм Swisspan MFC 30 0079 Алюміній РЕ або ДСП 18 мм з матовою самоклеючою плівкою ORACAL 641 – 076 (сірий телеком). У позиції - 21 Стійка ММСБ вказано •ДСП 25 мм Swisspan MFC 300079 Алюміній PE або ДСП 18мм з матовою самоклеючою плівкою ORACAL 641-076 (cірий телеком). Тобто учасником у наведених позиціях не вказано конкретних матеріалів із яких виготовлятиметься товар. Замовником у оголошенні було чітко вказано (пропозиція матеріалів на вибір не допускається). 22.12.21 року учасником ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" у електронну систему закупівлі завантажено файл “пояснення” та оновлені (зі змінами) “технічні характеристики товару (заповнена Таблиця 1.2 Додатку №2).”, в яких учасник ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" вказує на те, що ним була допущена помилка та просить брати до ваги те, що у позиції 18 Робоче місце Теллера 2018 (одинарне) (клієнт стоїть) товар буде виготовлено з ДСП 18 мм Swisspan MFC 30 0079 Алюміній РЕ, а у позиції 21 Стійка ММСБ товар буде вготовлено з ДСП 25 мм Swisspan MFC 300079 Алюміній PE. Однак, Згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами внесеними Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" , Розділ II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі: - пункт 5. На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. - Пункт 6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Згідно частини 9 статті 14 та частини 6 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Як ми бачимо ні ЗУ "Про публічні закупівлі" ні Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами, не передбачають можливості вносити будь які зміни учасниками у поданій пропозиції після закінчення строку подання пропозицій. Таким чином, зміни до пропозиції, які враховуються замовником, можуть вноситись учасником виключно до закінчення строку їх подання. Строк подання пропозицій завершений 07.12.2021 р. 17:00год. Замовник акцептувавши пропозицію такого учасника (зі змінами внесеними учасником після закінчення строку подання пропозицій) грубо порушив Закон України ”Про публічні закупівлі” та Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами. Враховуючи наведене пропозиція учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" не відповідає Оголошенню про проведення процедури закупівлі та повинна бути відхилена замовником. Не відхилення пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" з підстав невідповідності умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі Замовника та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладення договору про закупівлю. Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено наше право бути визнаним переможцем по закупівлі. На підставі вищезазначеного- Вимагаємо: 1. Прийняти вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду; 2. Перевірити пропозицію учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі Замовника і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 3. Відхилити пропозицію учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" як таку, що не відповідає умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі із додатками. 4. Провести оцінку пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що учасником ТзОВ «Комфорт меблі плюс» подана уточнююча інформація та оновлена (зі змінами) технічна характеристика товару. Пропозиції надані учасником відповідають вимогам ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі. Крім того критерієм вибору переможця є ціна. Пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною, надав учасник ТОВ "Комфорт Меблі Плюс».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: f971793f169c43bb886862f1ccdbb5f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-005985-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!! 15.12.21 року Вами було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір із учасником ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" по допороговій закупівлі Офісних меблів (для установи нового формату) ДК 021:2015: 39130000-2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-26-005985-a Однак, наше товариство не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його незаконним, і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки його прийнято з порушненням вимог чинного законодавства. Уважно вивчивши Оголошення про проведення процедури закупівлі із додатками на закупівлю Офісних меблів (для установи нового формату) ДК 021:2015: 39130000-2. та пропозицію ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" звертаємо увагу замовника на наступному: Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі: Учасники у складі пропозиції повинні надати документи у сканованому вигляді (формат pdf), а саме : - інформацію про предмет закупівлі, запропонований учасником, з описом параметрів товару, технічних характеристик матеріалів та комплектуючих для виготовлення товару, згідно Технічного завдання (надати у вигляді заповненої Таблиці 1.2 Додатку №2). У додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі вказано що, Таблиця 1.2 Заповнюється відповідно до технічного завдання на закупівлю (Таблиця 1.1 Додатку № 2 оголошення) із зазначенням конкретних матеріалів (пропозиція матеріалів на вибір не допускається), які будуть використовуватись при виготовленні Товару. Учасником ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" завантажено до електронної системи закупівель файл 17.Технічні характеристики товару.pdf. Всупереч вимогам оголошенню учасником у позиції 18. Робоче місце Теллера 2018 (одинарне) (клієнт стоїть) та 21 Стійка ММСБ не вказано конкретних матеріалів які будуть використовуватись при виготовленні Товару. У позиції -18. Робоче місце Теллера 2018 (одинарне) (клієнт стоїть) вказано : ДСП 18 мм ДСП 18 мм Swisspan MFC 30 0079 Алюміній РЕ або ДСП 18 мм з матовою самоклеючою плівкою ORACAL 641 – 076 (сірий телеком). У позиції - 21 Стійка ММСБ вказано •ДСП 25 мм Swisspan MFC 300079 Алюміній PE або ДСП 18мм з матовою самоклеючою плівкою ORACAL 641-076 (cірий телеком). Тобто учасником у наведених позиціях не вказано конкретних матеріалів із яких виготовлятиметься товар. Замовником у оголошенні було чітко вказано (пропозиція матеріалів на вибір не допускається). Враховуючи наведене пропозиція учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" не відповідає Оголошенню про проведення процедури закупівлі та повинна бути відхилена замовником. Не відхилення пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" з підстав невідповідності умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі Замовника та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладення договору про закупівлю. Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено наше право бути визнаним переможцем по закупівлі. На підставі вищезазначеного- Вимагаємо: 1. Прийняти вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду; 2. Перевірити пропозицію учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі Замовника і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 3. Відхилити пропозицію учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" як таку, що не відповідає умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі із додатками. 4. Провести оцінку пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 16.12.2021 17:14
Вимога
Залишено без розгляду

вимога внесення змін в технічні характеристики

Номер: 271ce0d9f7864613b506d3dedfd46c42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-005985-a.b1
Назва: вимога внесення змін в технічні характеристики
Вимога:
Вимагаємо внести зміни в технічне завдання, зазначивши можливість використання максимально аналогічного ДСП, яке учасник-переможець зобов'язаний буде погодити з замовником до моменту підписання договору, що дасть можливість прийняти участь у закупівлі більшій кількості учасників, а Ви, в свою чергу зможете отримати найбільш реально вигідну пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник