• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливно – мастильні матеріали (Бензин А-92, Дизельне паливо) в талонах. Код згідно з ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти.

Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: Відкриті торги. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі», за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Інформація про технічні характеристики: Відповідно до умов договору та згідно додатку 4 до документації. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар (талони) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання та на підставі підписаної накладної підтвердженої підписом та печаткою (у разі наявності).

Торги не відбулися

419 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 099.25 UAH
Період оскарження: 26.11.2021 11:46 - 09.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення - не виконання вимог Замовника

Номер: e30ddd7aaa2f43c39c8118ed18547e2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-005344-a.b2
Назва: Відхилення - не виконання вимог Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», ознайомившись з Протоколом № 122 від 20.12.2021р. року, щодо визнання переможця відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" по закупівлі: Паливно – мастильні матеріали (Бензин А-92, Дизельне паливо) в талонах. Код згідно з ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти, ідентифікатор закупівлі - UA-2021-11-26-005344-a, не погоджується з рішення Замовника щодо визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ", у зв’язку тим що в складі ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ"- надав Довідку №896/04 від 06.12.2021р. щодо наявності мережі АЗС партнера ТОВ «ІНТЕР КАРД», доводимо та повідомляємо що ТОВ «ІНТЕР КАРД» не має власних АЗС, адже власником АЗС що працює під брендом WOG є ТОВ “ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ”. Тобто в складі даної закупівлі мав бути наданий партнерський договір з ТОВ “ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ”- даний договір відсутній. Також в ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ"- надає СЕРТИФІКАТИ ТА ДЕКЛАРАЦІЇ ІМЕННІ НА ТОВ «ВЕСТ КАРД» , дана юридична особа немає ніякого відношення до ТОВ "ПРАЙМ ЛАЙТ", виходячи з цього дані документи (Сертифікати та декларації на нафтопродукти) є не діючі та не правомірні, та як догов ір про співпрацю ТОВ «ВЕСТ КАРД» з ТОВ «ПРАЙМ ЛАЙТ» -ВІДСУТНІЙ. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Щодо надання тендерної документації наступного учасника - ТОВ "АЗК ФОРСАЖ також є порушення, а саме: - Відсутність додатку 4 – Технічні вимоги; - Відсутність відомостей на фірмовому бланку учасника, що вимагалось ТД; - Відсутність документів підтверджуючих відповідність товару - ДСТУ (Сертифікатів, паспортів, декларацій, тощо); - Відсутність інформації щодо ліцензування ТОВ "АЗК ФОРСАЖ .; - Відсутність інформації щодо виконання аналогічних договорів. Отже, Учасниками: ТОВ «ПРАЙМ ЛАЙТ» та ТОВ "АЗК ФОРСАЖ" - не виконані вимоги Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасників на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВ «ПРАЙМ ЛАЙТ» та ТОВ "АЗК ФОРСАЖ" згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», вимагає відхилити переможця ТОВ «ПРАЙМ ЛАЙТ» та учасника ТОВ "АЗК ФОРСАЖ" даних торгів та перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ КАРД». У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності визнання переможців. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Учасника торгів повернуто на кваліфікацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: e244cbe59a1d4aaa8052f58e988286d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-005344-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1.1. По поліпшенню якості Товару: Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі : - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору. Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів. Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України): Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності: У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. 1.4. Зміна істотних умов договору: Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором: Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом. та/або Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. та/або Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Щодо істотних умов договору про закупівлю було внесено зміни в Розділ 12 «Строк дії договору та інші умови» та пункт 12.5 пп 2 викладено у новій редакції: 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшення ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Решта змін та доповнень до Договору згідно Розділу 12 «Строк дії договору та інші умови» та пункт 12.6 оформлюються письмово, шляхом укладення відповідної додаткової угоди, яка підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється їх печатками (за наявності) та є невід’ємною частиною цього Договору.
Статус вимоги: Задоволено