-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини адмінприміщення с. Поліське за адресою: вул. Жмаченка, 50 с. Поліське, Коростенського району, Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 418 688.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 186.89 UAH
мін. крок: 1% або 14 186.89 UAH
Період оскарження:
26.11.2021 09:58 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
щодо дискваліфікуючої умови в оголошенні
Номер:
25d70a0aa5ed410da9b88ccf9c6f7cac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-002102-a.c2
Назва:
щодо дискваліфікуючої умови в оголошенні
Вимога:
розглянувши Вашу відповідь а вимогу повідомляємо наступне.
Вимога щодо підтвердження обстеження учасником об’єкта дозволяє Замовнику зрозуміти, чи оцінив учасник обсяги робіт передбачені додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Умова щодо оцінки і розуміння учасником обсягів робіт не передбачена ніі умовами оголошення про проведення спрощеої закупівлі ні Законом України "Про публічні закупівлі". Для розуміння учасником обсягів робіт Замовник оприлюднює проектно-кошторисну документацію, При цьому, учасник який став переможцем повинен виконати роботи відповідно до ПКД, усунення недоліків ПКД вирішуються Замовиком і проектною організацією.
Щодо документального не доведення автором вимоги неможливості надати Акт обстеження об’єктуварто зазначити наступне.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Вказаний докринальний принцип означає. що Замовик як суб'єкт ст. 19 Контситуції України не має права діяти за принципом "що не заборонено, то дозволено", а діяти виключно в межах компетенції. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено право замовника виставляти дискримінаційні вимоги. ПДАК АМКУ надала висовок що вимога щодо надання акта огляду об'єкта є дискримінуючою. В свою чергу Замовник не має права стверджувати протилежне, оскільки не має на те відповідних повноважень. Крім того, відповідно до ч.ч. 4-6 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. Із системного аналізу вказаних норм Закону випливає, що акт обстеження обєкту не є вимогою до предмета закупівлі, оскільки предмет закупівлі не огляд, не проекто-кошторисні роботи а капітальний ремонт, який виконується відповідно до проектно-кошторисної документації.
щодо недійних норм закону які були наведені у вимозі.
дійсно, Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», затверджено Кошторисні норми України у вигляді двох Настанов, водночас визначено такими, що втратили чинність, Державні стандарти України: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
водочас вказаним наказом затверджено Настанову з визначення вартості будівництва (електронний ресурс https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/knu-nastanova-z-vyznachennya-vartosti-budivnycztva.pdf). відповідно до абз. 3 п.5.1 вказаної Настанови, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник НАДАЄ відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
відповідно до п.1.1. Настанови, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та
частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
з урахуванням вищевикладеного, вимагаємо Вас привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" та Кошторис Норм України "НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва", а саме прибрати із оголошення вимогу щодо надання акту огляду об'єкта, а також оприлюднити відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
в іншому випадку, порушення вищевкзааних вимог дає підставу будь-якому учаснику визнати у судовому порядку результати вашої закупівлі недійсними із подальшим застосуванням правил подвійної реституції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2021 14:28
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від «01» грудня 2021 року щодо дискваліфікуючої умови в оголошенні, Замовник повідомляє наступне.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Капітальний ремонт частини адмінприміщення с. Поліське за адресою: вул. Жмаченка, 50 с. Поліське, Коростенського району, Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-26-002102-a розроблено та оприлюднено в повній відповідності до частини третьої статті 14 Закону.
Вимога щодо підтвердження обстеження учасником об’єкта дозволяє Замовнику зрозуміти, чи оцінив учасник обсяги робіт передбачені додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що автором даної вимоги документально не доведено, чому він не може надати Акт обстеження об’єкту.
Просимо, Вас більш детально розглянути попередню відповідь Замовника.
Крім цього, вважаємо за необхідне повідомити, що закупівля № UA-2021-11-26-002102-a здійснюється без застосування процедур, визначених статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом оприлюднення інформації про проведення спрощеної закупівлі, тобто не є процедурою закупівлі в розумінні Закону.
Державна Аудиторська служба України неодноразово повідомляла, що спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому при проведенні спрощеної закупівлі замовник не керується практикою АМКУ.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо дискваліфікаційних вимог і дотримання вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Номер:
30a1ef6fdf1848f19a658316ba0e124d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-26-002102-a.c1
Назва:
щодо дискваліфікаційних вимог і дотримання вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Вимога:
у ТД замовника вимагається: У складі пропозиції учасник надає Акт обстеження об`єкту, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника з метою запобігання суперечностей під час проведення та завершення ремонтних робіт.
відповідно до практики АМКУ така вимога є дискриміаційною і нічим іншим як намаганням замовника поза процедурами закупівель окреслити потенційних учасників.
крім того, відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" 6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див. 5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р.
відповідно до п.1.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Цей стандарт носить ОБОВ’ЯЗКОВИЙ характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок БЮДЖЕТНИХ коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та орга-нізацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути дискваліфікаційно вимогу і виконати вимоги ДСТУ під час оголошення спрощеної закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 29.03.2021 №6298 акт обстеженн.pdf 30.11.2021 12:27
- рішення від 29.05.2020 № 10669 акт огляду - незаконно.pdf 30.11.2021 12:27
- Відповідь на вимогу.doc 01.12.2021 09:57
Дата подачі:
30.11.2021 12:27
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від «30» листопада 2021 року щодо дискваліфікаційних вимог і дотримання вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Замовник повідомляє наступне.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Капітальний ремонт частини адмінприміщення с. Поліське за адресою: вул. Жмаченка, 50 с. Поліське, Коростенського району, Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-26-002102-a розроблено та оприлюднено в повній відповідності до частини третьої статті 14 Закону.
Вимога щодо підтвердження обстеження учасником об’єкта дозволяє Замовнику зрозуміти, чи оцінив учасник обсяги робіт передбачені додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що автором даної вимоги документально не доведено, чому він не може надати Акт обстеження об’єкту.
Крім цього, необхідно зазначити що Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», затверджено Кошторисні норми України у вигляді двох Настанов, водночас визначено такими, що втратили чинність, Державні стандарти України: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні