• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові вікна

Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник).

Завершена

187 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 936.50 UAH
Період оскарження: 26.11.2021 09:35 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Скарга на казнокрадів

Номер: be95df58874d48819bc0dc4ed8c0deb0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-001491-a.b2
Назва: Скарга на казнокрадів
Вимога:
Протоколи уповноваженої особи № 2, № 3, № 4 від 09.12.2021 року про відхилення пропозицій трьох учасників дивують своїм нахабством та цинізмом. Знаєте чому Зеленопідська сільська рада одна з найбідніших сільських рад в Херсонській області? А тому що 25 штук металопластикових вікон без послуг демонтажа і монтажа відділ освіти Зеленопільської сільської ради закупляє аж за 186631,25 грн., при чому їх красна ціна становить лише 130000,00 грн.. Різниця в 56631.25 грн. осідає в кишенях спритних чиновників відділу освіти, які по надуманим підставам дискваліфікують трьох учасників, які в результаті торгів пропонують найменшу ціну в межах 130000,00 грн. 56631,25 грн. це гроші на які можна було придбати додатково приблизно 10 штук мп вікон для шкіл Зеленопідської сільскої ради, за ці гроші можна було зробити демонтаж і монтаж закуплених 25 вікон, а на решту видати премію кожному працівникові відділу освіти Зеленопільської сільської ради, а уповноваженій особі крім того за єкономію бюджетних коштів вручити похвальну грамоту і пожати руку. Проте, поки безсоромні чиновники відділу освіти Зеленопільської сільської ради освоюють бюджетні кошти шляхом закупки мп вікон за завищенним цінами, - ваші школи стояли і ще довго будуть стояти з старими деревяними вікнами, а ваші діти і далі будуть мерзнути в школах з протягами. Якщо чиновники відділу освіти Зеленопільської сільської ради умудряються привласнити значні бюджетні кошти на звичайній закупівлі металопластикових вікон, то уявляю що твориться при закупівлі інших товарів та послуг... Приємного апетиту, казнокради!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне. Всі рішення, які приймаються уповноваженою особою є обґрунтованими, та приймаються з урахуванням всіх принципів проведення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з Ваших слів, цинізм та абсурд у рішеннях замовника виражається в тому, що ви не стали переможцем процедури пропонуючи товар, який не відповідає вимогам технічного завдання?! Шановний Учаснику, Ви, напевно, є розпорядником державних коштів, оскільки так впевнено говорити про фінансовий стан сільської ради!? Замовник мав на меті придбати 25 вікон, які є високоякісними, на які було виділено кошти та встановлено відповідні технічні характеристики. Вами, та іншими двома Учасника, пропозиції яких відхилено, було запропоновано товар, технічні характеристики якого не відповідають вимогам технічного завдання Замовника. Виходячи з цього, рішення замовника щодо відхилення пропозицій Учасників є обґрунтованими та доречними. Шановний Учаснику, слід звернути увагу на те, що Ви є виробником товару, який не відповідає вимогам замовника, однак через свою самовпевненість ви подаєте свою пропозицію для участі в закупівлі розраховуючи на те, що замовник оголосить Вас переможцем. Отож, перед тим, як подавати пропозиції рекомендуємо детально ознайомлюватись з вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та не бути таким самовпевненим та красномовним, обвинувачуючи замовників в розкраданні державних коштів. Підсумовуючи вище викладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги тендерної закупівлі

Номер: cae690b7e29646958d9483978f281738
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-26-001491-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної закупівлі
Вимога:
Вимагаю скасувати дискримінаційну вимогу щодо встановлення кваліфікаційного критерію, такого як "сума аналогічного договору в обсязі, не меншому ніж очікувана сума закупівлі у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі". У відповідності до зазначеного ЗУ, ст.16 ч.2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом не передбачено можливість Замовника встановлювати кількісні вимоги до об'ємів виконаних аналогічних договорів, тому що це є дискримінаційною вимогою до Учасників закупівлі, у розумінні ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Дискримінаційна вимога висвітлена у рішенні постійно діючої колегії АМКУ №3209-р/пк-пз від 24.05.2017 У відповідності до ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" ч.5 - Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог як до учасників так і до предмета закупівлі. Повторно наголошуємо, що Замовником проводить спрощена закупівля, де в замовників відсутня можливість встановлення КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ДО УЧАСНИКІВ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ відповідно до ст.16 Закону. Однак Закон не обмежує Замовників у встановленні вимог до Учасників спрощеної закупівлі, якщо такі вимоги не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників. Виходячи з того замовником і було встановлено одну із таких вимог. Отже, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено