• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Класні дошки

Класні дошки - 148 шт

Завершена

369 861.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2017 16:57 - 09.09.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження рішення замовника

Номер: 3a09930657b94983b845eaffd02e4222
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001420-a.a8
Назва: Оскарження рішення замовника
Скарга:
Оскарження рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2017 20:17
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО", Мазур Тетяна Юріївна +380667454683 sales.264@tso.com.ua http://tso.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: 13afd24f49474d44887ad94203b82904
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001420-a.c7
Назва: Оскарження
Скарга:
Оскарження на рішення замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.10.2017 21:27
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО", Мазур Тетяна Юріївна +380667454683 sales.264@tso.com.ua http://tso.com.ua
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 673dace69ae24f139175f11d21d40929
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001420-a.c6
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Пояснення: Накладна є розрахунковим документом, згідно чинного законодавства підтверджуючим документом виконання ТУ договору є спеціфікація яка є в складі тендерної пропозиції. Згідно тендерної документаціїї пп. 1.3. ненадання документів які не впливають на зміст пропозиції не є причиною відхилення пропозиції. Накладна до ціого договору додається у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу від фізичної особи-підприємця Олійник В.О. (ІПН 2053117862), тендерний комітет управління освіти прийняв рішення відхилити вимогу учасника фізичної особи-підприємця Олійник В.О. (ІПН 2053117862), у зв’язку із тим, що умовами тендерної документації Замовника –Управління освіти Краматорської міської ради передбачено можливість допущення Учасником формальних (несуттєвих помилок) у складі тендерної пропозиції, а саме в п. 1.3 вказано, що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника (у разі використання) та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (у разі використання) учасника торгів; - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - завантаження пропозиції (файлів пропозиції) не у тому порядку, як встановлено тендерною документацією; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції Учасника, у якості підтвердження виконання аналогічного договору надано договір № 763 від 13.04.2017р., в п. 2.1. якого зазначено, що невід’ємною частиною договору є накладна. Але в супереч цьому Учасником не надано таку накладну до тендерної пропозиції. Таким чином Учасником надано договір не в повному обсязі, отже ненадання аналогічного договору в повному обсязі не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, можливість допущення яких передбачена тендерною документацією Замовника. Таким чином рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради відповідно до протоколу №3 від 25.09.2017 р. про відхилення учасника фізичну особу-підприємця Олійник В.О. (ІПН 2053117862) є цілком законним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 4db5860c208742e1b06bd2a0495ac9b9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001420-a.c5
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Пояснення: Накладна є розрахунковим документом, згідно чинного законодавства підтверджуючим документом виконання ТУ договору є спеціфікація яка є в складі тендерної пропозиції. Згідно тендерної документаціїї пп. 1.3. ненадання документів які не впливають на зміст пропозиції не є причиною відхилення пропозиції. Накладна до ціого договору додається у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу від фізичної особи-підприємця Олійник В.О. (ІПН 2053117862), тендерний комітет управління освіти прийняв рішення відхилити вимогу учасника фізичної особи-підприємця Олійник В.О. (ІПН 2053117862), у зв’язку із тим, що умовами тендерної документації Замовника –Управління освіти Краматорської міської ради передбачено можливість допущення Учасником формальних (несуттєвих помилок) у складі тендерної пропозиції, а саме в п. 1.3 вказано, що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника (у разі використання) та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (у разі використання) учасника торгів; - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - завантаження пропозиції (файлів пропозиції) не у тому порядку, як встановлено тендерною документацією; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції Учасника, у якості підтвердження виконання аналогічного договору надано договір № 763 від 13.04.2017р., в п. 2.1. якого зазначено, що невід’ємною частиною договору є накладна. Але в супереч цьому Учасником не надано таку накладну до тендерної пропозиції. Таким чином Учасником надано договір не в повному обсязі, отже ненадання аналогічного договору в повному обсязі не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, можливість допущення яких передбачена тендерною документацією Замовника. Таким чином рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради відповідно до протоколу №3 від 25.09.2017 р. про відхилення учасника фізичну особу-підприємця Олійник В.О. (ІПН 2053117862) є цілком законним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: dfaddd5cd31643cf9c2cca7e5968fcb9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001420-a.c4
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилково розміщено.
Дата скасування: 25.09.2017 10:07
Вимога
Є відповідь

Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р.

Номер: 57eda594955145b58c6591f11c0e3f17
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001420-a.b3
Назва: Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р.
Вимога:
Заступнику голови тендерного комітету, заступнику начальника управління освіти Краматорської міської ради Полупан І.І. Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради «20» вересня 2017 р. ТОВ «Компанія ТСО» було направлено тендерну пропозицію для участі у відкритих торгах на закупівлю товарів «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), UA-2017-08-29-001420-a , оголошених управлінням освіти Краматорської міської ради від 29.08.2017 р. Згідно протоколу № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради тендерна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» була розглянута та відхилена, незважаючи на те, що остаточна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» є найнижчою за ціною – 274998,00 грн., у т.ч. ПДВ. Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія ТСО» в протоколі № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради вказано – ненадання ТОВ «Компанія ТСО» передбаченої п. 5.3. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п. 5.2. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради було опубліковано 19.09.2017 р. ТОВ «Компанія ТСО» вважає повністю безпідставним, необґрунтованим та протиправним відхилення нашої тендерної пропозиції, яка була надана для участі в закупівлі UA-2017-08-29-001420-a , оголошеній управлінням освіти Краматорської міської ради від 29.08.2017 р. в зв’язку із наступним. Так, зазначене у протоколі № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради посилання на ненадання ТОВ «Компанія ТСО» довідки про відповідність учасника вимогам та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі – є таким, що повністю не відповідає дійсності, оскільки на сторінці 17 тендерної пропозиції ТОВ «Компанія ТСО» міститься саме вищезазначена довідка про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, у якій зазначено про відсутність всіх підстав для відмови, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ТОВ «Компанія ТСО» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначеним в тендерній документації на закупівлю «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), підготовленій управлінням освіти Краматорської міської ради; а також ТОВ «Компанія ТСО» було подано тендерну пропозицію, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації управління освіти Краматорської міської ради, у т.ч. надано довідку про відсутність всіх підстав для відмови, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави, за якими можливе відхилення тендерної пропозиції встановлено ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, жодна із вказаних підстав відсутня у відношенні ТОВ «Компанія ТСО» та наданої ним тендерної пропозиції. Ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Так само, як передбачено Розділом V тендерної документації управління освіти Краматорської міської ради, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Як вже було зазначено вище, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» є найнижча за ціною, тобто найбільш економічно вигідною пропозицією. Враховуючи вищезазначене, рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради, викладене в протоколі № 2 від 19.09.2017 р., є таким, що прийняте в порушення вимог ст.ст. 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно є необгрунтованим, протиправним і підлягає скасуванню. В зв’язку з цим пропонуємо переглянути та скасувати рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради, зазначене у протоколі № 2 від 19.09.2017 р., скасувати дискваліфікацію та визнати учасника ТОВ «Компанія ТСО» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), що проведені управлінням освіти Краматорської міської ради. Просимо розглянути дане заперечення та повідомити ТОВ «Компанія ТСО» про результати його розгляду протягом максимально стислого строку, але не більше, ніж 2 (двох) календарних днів. У разі, якщо обгрунтування та вимоги, викладені у даному запереченні, не будуть враховані та задовільнені тендерним комітетом управління освіти Краматорської міської ради, ТОВ «Компанія ТСО» змушено буде звернутись з офіційною скаргою на дії тендерного комітету до Антимонопольного комітету України в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Директор ТОВ «Компанія ТСО» ____________ Ткаченко Т.О.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу від ТОВ «Компанія «ТСО», тендерний комітет управління освіти прийняв рішення відхилити вимогу учасника ТОВ «Компанія «ТСО», у зв’язку із тим, що відповідно до п. 5.3 тендерної документації та ч. 1 ст. 17 Закона України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Данною частиною Закону України передбачено заборону вимагати саме документальні підтвердження, тобто самі документи (довідки, сертифікати, виписки, витяги, тощо). Управління освіти не вимагало від учасників надання довідок, виписок, або інших документів. Взагалі ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачає надання оригіналів документів саме переможцем процедури, та не стосується документів, що надають учасники процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій. Таким чином вимоги управління освіти щодо надання довідки довільної форми, яка мала бути складена та підписана учасником є цілком законним. Та відповідно ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради відповідно до протоколу №2 від 19.09.2017 р. про відхилення учасника ТОВ «Компанія «ТСО» є цілком законним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради

Номер: a05ed5ac60ef45368ca44d8486d4fabc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001420-a.a2
Назва: Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради
Вимога:
Заступнику голови тендерного комітету, заступнику начальника управління освіти Краматорської міської ради Полупан І.І. Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради «20» вересня 2017 р. ТОВ «Компанія ТСО» було направлено тендерну пропозицію для участі у відкритих торгах на закупівлю товарів «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), UA-2017-08-29-001420-a , оголошених управлінням освіти Краматорської міської ради від 29.08.2017 р. Згідно протоколу № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради тендерна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» була розглянута та відхилена, незважаючи на те, що остаточна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» є найнижчою за ціною – 274998,00 грн., у т.ч. ПДВ. Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія ТСО» в протоколі № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради вказано – ненадання ТОВ «Компанія ТСО» передбаченої п. 5.3. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п. 5.2. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради було опубліковано 19.09.2017 р. ТОВ «Компанія ТСО» вважає повністю безпідставним, необґрунтованим та протиправним відхилення нашої тендерної пропозиції, яка була надана для участі в закупівлі UA-2017-08-29-001420-a , оголошеній управлінням освіти Краматорської міської ради від 29.08.2017 р. в зв’язку із наступним. Так, зазначене у протоколі № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради посилання на ненадання ТОВ «Компанія ТСО» довідки про відповідність учасника вимогам та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі – є таким, що повністю не відповідає дійсності, оскільки на сторінці 17 тендерної пропозиції ТОВ «Компанія ТСО» міститься саме вищезазначена довідка про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, у якій зазначено про відсутність всіх підстав для відмови, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ТОВ «Компанія ТСО» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначеним в тендерній документації на закупівлю «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), підготовленій управлінням освіти Краматорської міської ради; а також ТОВ «Компанія ТСО» було подано тендерну пропозицію, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації управління освіти Краматорської міської ради, у т.ч. надано довідку про відсутність всіх підстав для відмови, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави, за якими можливе відхилення тендерної пропозиції встановлено ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, жодна із вказаних підстав відсутня у відношенні ТОВ «Компанія ТСО» та наданої ним тендерної пропозиції. Ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Так само, як передбачено Розділом V тендерної документації управління освіти Краматорської міської ради, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Як вже було зазначено вище, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» є найнижча за ціною, тобто найбільш економічно вигідною пропозицією. Враховуючи вищезазначене, рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради, викладене в протоколі № 2 від 19.09.2017 р., є таким, що прийняте в порушення вимог ст.ст. 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно є необгрунтованим, протиправним і підлягає скасуванню. В зв’язку з цим пропонуємо переглянути та скасувати рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради, зазначене у протоколі № 2 від 19.09.2017 р., скасувати дискваліфікацію та визнати учасника ТОВ «Компанія ТСО» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), що проведені управлінням освіти Краматорської міської ради. Просимо розглянути дане заперечення та повідомити ТОВ «Компанія ТСО» про результати його розгляду протягом максимально стислого строку, але не більше, ніж 2 (двох) календарних днів. У разі, якщо обгрунтування та вимоги, викладені у даному запереченні, не будуть враховані та задовільнені тендерним комітетом управління освіти Краматорської міської ради, ТОВ «Компанія ТСО» змушено буде звернутись з офіційною скаргою на дії тендерного комітету до Антимонопольного комітету України в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Директор ТОВ «Компанія ТСО» ____________ Ткаченко Т.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантаженний файл, через символи в назві файлу
Дата скасування: 20.09.2017 13:36
Вимога
Відкликано скаржником

Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради

Номер: bfa3d3d2fc3b4a39857c2627460d18d2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001420-a.a1
Назва: Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради
Вимога:
Заступнику голови тендерного комітету, заступнику начальника управління освіти Краматорської міської ради Полупан І.І. Заперечення на протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради «20» вересня 2017 р. ТОВ «Компанія ТСО» було направлено тендерну пропозицію для участі у відкритих торгах на закупівлю товарів «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), UA-2017-08-29-001420-a , оголошених управлінням освіти Краматорської міської ради від 29.08.2017 р. Згідно протоколу № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради тендерна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» була розглянута та відхилена, незважаючи на те, що остаточна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» є найнижчою за ціною – 274998,00 грн., у т.ч. ПДВ. Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія ТСО» в протоколі № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради вказано – ненадання ТОВ «Компанія ТСО» передбаченої п. 5.3. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п. 5.2. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Протокол № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради було опубліковано 19.09.2017 р. ТОВ «Компанія ТСО» вважає повністю безпідставним, необґрунтованим та протиправним відхилення нашої тендерної пропозиції, яка була надана для участі в закупівлі UA-2017-08-29-001420-a , оголошеній управлінням освіти Краматорської міської ради від 29.08.2017 р. в зв’язку із наступним. Так, зазначене у протоколі № 2 від 19.09.2017 р. засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради посилання на ненадання ТОВ «Компанія ТСО» довідки про відповідність учасника вимогам та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі – є таким, що повністю не відповідає дійсності, оскільки на сторінці 17 тендерної пропозиції ТОВ «Компанія ТСО» міститься саме вищезазначена довідка про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, у якій зазначено про відсутність всіх підстав для відмови, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ТОВ «Компанія ТСО» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначеним в тендерній документації на закупівлю «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), підготовленій управлінням освіти Краматорської міської ради; а також ТОВ «Компанія ТСО» було подано тендерну пропозицію, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації управління освіти Краматорської міської ради, у т.ч. надано довідку про відсутність всіх підстав для відмови, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави, за якими можливе відхилення тендерної пропозиції встановлено ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, жодна із вказаних підстав відсутня у відношенні ТОВ «Компанія ТСО» та наданої ним тендерної пропозиції. Ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Так само, як передбачено Розділом V тендерної документації управління освіти Краматорської міської ради, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Як вже було зазначено вище, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» є найнижча за ціною, тобто найбільш економічно вигідною пропозицією. Враховуючи вищезазначене, рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради, викладене в протоколі № 2 від 19.09.2017 р., є таким, що прийняте в порушення вимог ст.ст. 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно є необгрунтованим, протиправним і підлягає скасуванню. В зв’язку з цим пропонуємо переглянути та скасувати рішення тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради, зазначене у протоколі № 2 від 19.09.2017 р., скасувати дискваліфікацію та визнати учасника ТОВ «Компанія ТСО» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Фурнітура різна» код по ДК 021:2015 – 39290000-1 (класні дошки), що проведені управлінням освіти Краматорської міської ради. Просимо розглянути дане заперечення та повідомити ТОВ «Компанія ТСО» про результати його розгляду протягом максимально стислого строку, але не більше, ніж 2 (двох) календарних днів. У разі, якщо обгрунтування та вимоги, викладені у даному запереченні, не будуть враховані та задовільнені тендерним комітетом управління освіти Краматорської міської ради, ТОВ «Компанія ТСО» змушено буде звернутись з офіційною скаргою на дії тендерного комітету до Антимонопольного комітету України в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Директор ТОВ «Компанія ТСО» ____________ Ткаченко Т.О.
Опис причини скасування: Неповністю завантажився файл зі зверненням.
Дата скасування: 20.09.2017 13:22