• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт водогону до кладовища по вул. Перемоги в с. Боратин Луцького району Волинської області (45332200-5) (код за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи)

Поточний ремонт водогону до кладовища по вул. Перемоги в с. Боратин Луцького району Волинської області (45332200-5) (код за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи). Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Місцезнаходження замовника: Україна, 45605, Волинська область, Луцький район, с. Боратин, вулиця Центральна, будинок 20. Більш детально інформацію викладено у файлах «45330000-9 _ Вимоги до предмета закупівлі» та «45330000-9 _ Проект договору про закупівлю».

Завершена

190 781.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 953.91 UAH
Період оскарження: 25.11.2021 18:13 - 01.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога 4.1.1

Номер: 7398e983700e4ee18395e2688d8fe043
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-015246-a.b3
Назва: вимога 4.1.1
Вимога:
Згідно додатку №2 п.4.1.1 Учасник, з яким буде укладено договір про закупівлю за результатами торгів, у ході надання послуг/виконання робіт та після їх завершення повинен забезпечити та гарантувати: Згідно умов тендерної документації п.4.1.1 стосується лише того учасника з ким буде укладатись договір. Тобто нам зрозуміло, що даний пункт стосується лише того учасника з ким буде укладено договір підряду. На підставі вищевикладеного ми дійшли висновку, що аргументація відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ" надумана та така, що не відповідає чинному законодавстві України. Зокрема жодна кошторисна програма з випуску автоматизованих кошторисів не випускає кошториси без ціни (дана вимога взагалі є незаконною) а п. 4.1.1 стосується лише учасника з яким буде укладено договір. Вважаємо, що уповноважена особа грубо порушила власну тендерну документацію, що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи, головним бухгалтером Савчук Оленою Василівною від 25.11.2021 Просимо переглянути рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ" в противному випадку вимушені звернутись до правоохоронних органів для надання юридичної оцінки (в тому числі і кримінальної відповідальності в частині службових злочинів) дій уповноваженої особи Савчук О.В.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на подану Вами вимогу щодо оголошеної Боратинською сільською радою спрощеної закупівлі UA-2021-11-25-015246-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт водогону до кладовища по вул. Перемоги в с. Боратин Луцького району Волинської області (45332200-5) (код за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи), проведеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закону), керуючись положеннями пункту 4 статті 33 Закону, Замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, та який звернувся через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне: Рішенням уповноваженої особи Боратинської сільської ради від 14.12.2021 року шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ», в особі директора Шабала Олександра Вікторовича, повідомлено про відхилення пропозиції, поданої останнім як учасником спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-25-015246-a) із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Так, керуючись рішенням уповноваженої особи та зазначеною в оприлюдненому через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу повідомленні аргументацією, поряд із підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ» являється подання локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 (файл «Договірна ціна, додатки.pdf» та архівний файл «Договірна ціна, додатки.pdf.p7s») та підсумкової відомості ресурсів (файл «Договірна ціна, додатки.pdf» та архівний файл «Договірна ціна, додатки.pdf.p7s») із зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів робіт (послуг, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів), що суперечить визначеному Замовником підпункту 3.3.4 пункту 3.3 Розділу 3 Додатку 2 до Вимог до предмета закупівлі, визначено не подання учасником інформації про прийняття зобов’язань за переліком, що передбачений пунктом 4.1.1 Додатку 2 до Вимог до предмета закупівлі, а також додаткових зобов’язань - якщо учасник має намір прийняти на себе додаткові зобов’язання, яка може міститися в гарантійному листі, вимога щодо подання якої передбачена підпунктом (а) підпункту 4.2.1 пункту 4.2 Розділу 4 Додатка 2 Вимог до предмета закупівлі. Пунктом 4.1.1 Розділу 4 «Якість та гарантії якості» Додатку 2 до Вимог до предмета закупівлі визначено умову, згідно якої учасник, з яким буде укладено договір про закупівлю за результатами торгів, у ході надання послуг/виконання робіт та після їх завершення повинен забезпечити та гарантувати: (a)дотримання вимог законодавства та нормативно-технічних документів щодо якості робіт у сфері будівництва та будівельної продукції; (b)відповідність якості послуг/робіт та матеріальних ресурсів специфікаціям, технічним умовам, державним будівельним нормам та іншим вимогам до виконання робіт із поточного ремонту мережі водопостачання; (c)наявність необхідних сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що підтверджують технічні й якісні характеристики матеріальних ресурсів, включаючи конструкції, обладнання тощо; (d) усунення за власний рахунок дефектів та недоліків у виконаних будівельних, ремонтно-будівельних, інших робіт, виявлених під час приймання послуг/робіт із поточного ремонту водогону - у строк, що не перевищує 15 календарних днів; (e) збереження протягом гарантійного строку необхідних якісних, технічних, експлуатаційних характеристик результатів послуг/робіт, виконаних у ході ремонту, в тому числі результатів оздоблювальних (опоряджувальних), електромонтажних та інших робіт; (f) усунення за власний рахунок дефектів та недоліків у виконаних під час поточного ремонту роботах, які виникли або були виявлені впродовж гарантійного строку після завершення ремонту - у строк, що не перевищує 30 календарних днів. Однак, пункт 4.2.1 цього ж розділу Додатку 2 до Вимог до предмета закупівлі доповнює пункт 4.1.1 та визначає, що для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам щодо якості та гарантій якості учасник повинен надати у складі пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) наступні документи та інформацію: інформацію про прийняття учасником зобов’язань за переліком, що передбачений пунктом 4.1.1 цього Додатку, а також додаткових зобов’язань - якщо учасник має намір прийняти на себе додаткові зобов’язання, яка може міститися в гарантійному листі, який подається у складі пропозиції; інформацію про гарантійний строк, який встановлюється учасником (підрядником) на результати поточного ремонту, яка може міститися в гарантійному листі, який подається у складі пропозиції учасника. Таким чином, зазначеними пунктами Замовником передбачено обов’язок учасника, з яким буде укладено договір про закупівлю за результатами торгів, у ході надання послуг/виконання робіт та після їх завершення забезпечити та гарантувати визначену якість наданих послуг (виконаних робіт) та їх результатів, проте, на підтвердження учасником прийняття на себе вищевказаного зобов’язання та погодження надання таких гарантій, у разі визнання його переможцем спрощеної закупівлі та укладення з ним договору про закупівлю, останній на стадії подання пропозиції повинен документально підтвердити прийняття зобов’язань за переліком, визначеним пунктом 4.1.1 Додатку 2 до Вимог до предмета закупівлі, що не було виконано учасником ТОВ «ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ». Таким чином, визначаємо за очевидне, що пропозиція учасника ТОВ «ВОЛИНЬСПЕЦТРАНС» не відповідає вимогам до предмета закупівлі, які були загальнодоступні учаснику для ознайомлення та із якими учасник погодився шляхом подання пропозиції у спрощеній закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Час на виправлення невідповідностей

Номер: ea0ce6dc9930483495fd2d220dc01dcc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-015246-a.b2
Назва: Час на виправлення невідповідностей
Вимога:
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 26 п.9 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимоги про усунення з вашої сторони не було. Відповідно до п11 ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до п.5 ст.7 ЗУ "Про публічні закупівлі" Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Ваша вимога п.3.3.4 не відповідає вимогам п. 5 ст. 7 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме обмежує (засекречує) інформацію про ціни на закупівлю товарів та послуг. Також порушено п.9 ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" не надано 24 години на виправлення помилок. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на подану Вами вимогу щодо оголошеної Боратинською сільською радою спрощеної закупівлі UA-2021-11-25-015246-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт водогону до кладовища по вул. Перемоги в с. Боратин Луцького району Волинської області (45332200-5) (код за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи), проведеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закону), керуючись положеннями пункту 4 статті 33 Закону, Замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, та який звернувся через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне: Рішенням уповноваженої особи Боратинської сільської ради від 14.12.2021 року шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ», в особі директора Шабала Олександра Вікторовича, повідомлено про відхилення пропозиції, поданої останнім як учасником спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-25-015246-a) із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, якою передбачено виключний перелік підстав, у яких Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель, серед яких: усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, або документах, поданих на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер), відповідно до пункту 13 частини першої статті 1 Закону, - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Тобто, враховуючи той факт, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, спрощена закупівля не являється процедурою закупівлі (тендером), а пропозиції учасників спрощеної закупівлі не є тендерними пропозиціями, то частина шістнадцята статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII застосовується виключно до тендерних пропозицій і поширюється на спрощені закупівлі. Крім того, виключний перелік підстав для застосування зазначеного положення не містить пункту щодо неналежним чином поданих учасником спрощеної закупівлі документів (інформації), визначених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та Вимогах до предмета закупівлі та, відповідно, не визначає обов’язку чи можливості Замовника щодо повідомлення учасника про неподання або подання неналежним чином оформлених документів (інформації) у зазначеній частині та обов’язку чи можливості учасника щодо усунення таких невідповідностей (неточностей). Отже, враховуючи вищезазначене, Боратинська сільська рада (Замовник) вважає за доведене невідповідність пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ», умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі щодо предмета закупівлі «Поточний ремонт водогону до кладовища по вул. Перемоги в с. Боратин Луцького району Волинської області (45332200-5) (код за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи» та Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до додатку 2 п. 3.3.4 або тендер для своїх.

Номер: 5a641baa90864de3a2780be59935fd8c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-015246-a.b1
Назва: Вимога до додатку 2 п. 3.3.4 або тендер для своїх.
Вимога:
Цитата: 3.3.4. Документи, передбачені пунктом 3.3.1 цього Додатку, складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів робіт (послуг, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів. Тобто наша пропозиція складена з цінами і ви дискваліфіковуєте? Це навіть не помилка! А ваш п. 3.3.4 взагалі законний? Красиво проводите тендери ДЛЯ СВОЇХ!!! Прошу вас обгрунтувати та надати відповідь з чітким вказанням причини дискваліфікації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ» КЕРІВНИКУ ШАБАЛА ОЛЕКСАНДРУ ВІКТОРОВИЧУ Щодо розгляду вимоги UA-2021-11-25-015246-a.b1 від 14.12.2021 У відповідь на подану Вами вимогу щодо оголошеної Боратинською сільською радою спрощеної закупівлі UA-2021-11-25-015246-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт водогону до кладовища по вул. Перемоги в с. Боратин Луцького району Волинської області (45332200-5) (код за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи), проведеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закону), керуючись положеннями пункту 4 статті 33 Закону, Замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, та який звернувся через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне: Рішенням уповноваженої особи Боратинської сільської ради від 14.12.2021 року шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ», в особі директора Шабала Олександра Вікторовича, повідомлено про відхилення пропозиції, поданої останнім як учасником спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-25-015246-a) із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Так, керуючись рішенням уповноваженої особи та зазначеною в оприлюдненому через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу повідомленні аргументацією, поміж ряду невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у пропозиції (серед яких відсутність інформації про прийняття учасником зобов’язань за переліком, що передбачений пунктом 4.1.1 Додатку 2 до Вимог до предмета закупівлі, а також додаткових зобов’язань - якщо учасник має намір прийняти на себе додаткові зобов’язання, яка може міститися в гарантійному листі, вимога щодо подання якої передбачена підпунктом (а) підпункту 4.2.1 пункту 4.2 Розділу 4 Додатка 2 Вимог до предмета закупівлі), підставою відхилення пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬСПЕЦТЕХ» являється подання локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 (файл «Договірна ціна, додатки.pdf» та архівний файл «Договірна ціна, додатки.pdf.p7s») та підсумкової відомості ресурсів (файл «Договірна ціна, додатки.pdf» та архівний файл «Договірна ціна, додатки.pdf.p7s») із зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів робіт (послуг, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів), що суперечить визначеному Замовником підпункту 3.3.4 пункту 3.3 Розділу 3 Додатку 2 до Вимог до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII спрощена закупівля складається з ряду послідовних етапів, серед яких: уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Так, частиною сьомою статті 14 Закону визначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Враховуючи той факт, що протягом періоду уточнення інформації щодо зазначеної спрощеної закупівлі Замовником не було отримано жодного питання та/або вимоги від учасників (потенційних учасників), вважаємо за доведете, що умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі являються зрозумілими для учасників і останні погодилися із їх положеннями шляхом подання пропозиції у спрощеній закупівлі. Таким чином, визначаємо за очевидне, що пропозиція учасника ТОВ «ВОЛИНЬСПЕЦТРАНС» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, які були загальнодоступні учаснику для ознайомлення та із якими учасник погодився шляхом подання пропозиції у спрощеній закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено