• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45343100-4 - Роботи із забезпечення вогнезахисту (Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищного приміщення будівлі КДНЗ я/с "Посмішка" с. Новополтавка)

Рішенням Чернігівської селищної ради Бердянського району Запорізької області від 19.11.2021 № 17 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 24.12.2020 № 69 «Про бюджет Чернігівської селищної територіальної громади на 2021 рік» виділено додаткові кошти щодо Закупівлі. Таким чином, враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, Наказ державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. №150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», Замовником прийняте рішення про проведення Спрощеної закупівлі у зв’язку з додатково виділеними коштами.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2021 17:33 - 01.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: f7f7b220512248e4870702fbe444b652
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-008074-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо виправити цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику. Аналізуючи норми ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922). Так, відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.11.2021 15:22