• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги цілодобової фізичної охорони в адмінбудівлі Головного управління ДПС у Запорізькій області за адресою: м.Запоріжжя, пр. Соборний, 166

Протокольне рішення №379 від 25.11.2021

Торги відмінено

1 784 511.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 922.56 UAH
Період оскарження: 25.11.2021 16:33 - 07.12.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга до АМКУ

Номер: b60d3f4f7f4b47e5acb89b083adec4e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-003523-c.b2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Головне управління ДПС у Запорізькій області Код ЄДРПОУ:44118663 Адреса: 69107, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний 166 Фізична особа-підприємець Могильний Олександр Іванович Адреса: 69118, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Новокузнецька, будинок. 5-в, кв. 79 реєстраційний номер облікової картки платника податків 2083115214 тел.: 097-304-19-97 e-mail: 7kardan@gmail.com Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління ДПС у Запорізькій області було оголошено закупівлю ID UA-2021-11-25-003523-c на «Послуги цілодобової фізичної охорони в адмінбудівлі Головного управління ДПС у Запорізькій області за адресою: м.Запоріжжя, пр. Соборний, 166 (Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)» Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога про наявність у власності учасника транспортних засобів (вимога Додатку 2 про наявність у власності учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць). Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких наявне дане майно на праві договору оренди (додається) або ж тих, хто планує залучити сторонню організацію. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.12.2021 09:15
Автор: ФОП Могильний Олександр Іванович, Могильний Олександр Іванович +380973041997 magistr4488@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: ec83db6148d14b8aadf8ea53415c5a67
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-003523-c.a1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У Додатку №2 до тендерної документації (розділ Кваліфікаційні критерії) в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога 1) про наявність у власності учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць). Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких наявне дане майно на праві договору оренди (додається) або ж тих, хто планує залучити сторонню організацію. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги, шляхом видалення вимоги наявність ВЛАСНОГО транспорту реагування ( у кількості не менше 2-х одиниць)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Під час складання тендерної документації Замовник керувався вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі – Постанова КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності») та Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 №4616-VI (далі – ЗУ «Про охоронну діяльність») . Враховуючи вимоги частини 2 статті 16 Закону Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. З огляду на викладене, замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі наявності власного транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний кольорографічними схемами та написами приналежності до конкретного суб’єкту охоронної діяльності, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному розділом 2 пунктом 12 Постановою КМУ від 18.11.2015 №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» . Відповідно до пункту 1 статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність «транспорт реагування – транспортний засіб, що знаходиться у власності суб’єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об’єктах охорони». Крім того, відповідно до пункту 4 розділу загальних положень Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» «охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами» та відповідно до пункту 6 у переліку документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії містяться відомості про наявність транспорту реагування (із зазначенням марки (моделі), номерного знаку транспортного засобу та дати придбання, відповідно до зразка наведеного у додатку 2.2 вищевказаної постанови). Згідно із законодавством у сфері публічних закупівель, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплених у статті 5 Закону. При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Також, необхідно зазначити, що вимога стосовно наявності матеріально-технічної бази, обумовлюється тим, що якщо під час надання послуг із охорони об’єкта Замовника, який розташований у місті Запоріжжя, виникне надзвичайна ситуація (пожежа, крадіжка, вчинення розбійного нападу на об’єкт і т.д.), Виконавець зобов’язаний забезпечити негайне прибуття уповноваженого представника на місце події (відповідно до розділу ІІІ тендерної документації наявність власних мобільних груп швидкого реагування (у вигляді довідки, складеної в довільній формі) з щодобовою дислокацією в м. Запоріжжі. Час прибуття мобільної групи (швидкого реагування) на охороняємий об'єкт (за викликом охоронника) не повинен перевищувати 10 хвилин), на транспорті, який обладнаний кольорографічними схемами та написами приналежності до конкретного суб’єкту охоронної діяльності, відповідними світловими та звуковими сигналами. Враховуючи, що на території Головного управління ДПС у Запорізькій області розташовані значні матеріальні цінності, Замовник має бути впевнений в дієздатності Учасника (дієвому контролі за порядком охорони його персоналу), його можливості охороняти об’єкт не тільки в звичайний період, але й при ускладнені криміногенної ситуації та інших непередбачених ситуаціях. На підставі вищенаведеного, Замовник вважає, що діє виключно відповідно до вимог чинного законодавства та керуючись принципами здійснення публічних закупівель та вбачає, що наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.12.2021 12:32