• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень для розміщення Дніпровської районної філії Київського міського центру зайнятості (адреса: 02154, м. Київ, вул. Ентузіастів, буд. 9-В) ДК 021:2015 45450000-6 - (Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

723 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 615.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2021 16:19 - 08.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 274a5a8d217749569754ba55cb4dbe78
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-013092-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Кошторисна документація учасника розроблена у відповідності до ДСТУ . Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі - наказ № 281) визнано такими, що втратили чинність державні стандарти України, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості 2 будівництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ). Крім того, наказом № 281 затверджено кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва”; “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, що набрали чинності з 08.11.2021. Згідно листа Міністерства розвитку громад та територій України №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021: У разі якщо на дату введення в дію Настанов розпочато процедури закупівель/спрощені закупівлі, умовами яких передбачений порядок розрахунку договірної ціни учасника відповідно до національних стандартів з ціноутворення у будівництві (далі – ДСТУ), замовникам може бути прийнято рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. У разі якщо зміни не вносяться і за умовами закупівель/спрощених закупівель, розпочатих до 08.11.2021, тендерна пропозиція (договірна ціна) учасника мала бути розрахована відповідно ДСТУ, то вона має бути обчислена відповідно до ДСТУ. Закупівля оголошена 25.11.2021, а отже кошторисна документація має бути розрахована згідно чинних норм, а саме Настанови з визначення вартості будівництва. Вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши вашу вимогу щодо перегляду рішення про визначення переможця повідомляємо наступне. Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (09 листопада набув чинності), були затверджені: — Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». — Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Настанови визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ ЛИСТ від 19.07.2021 р. № 8/15.1/4197-21 Щодо нормативно-правових актів стосовно розроблення проектної документації на поточний ремонт бюджетних установ Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Міністерства розвитку громад та територій України розглянуло запит щодо нормативно-правових актів стосовно розроблення проектної документації на поточний ремонт бюджетних установ і з питань компетенції повідомляє: Відповідно до Законів України “Про архітектурну діяльність” та “Про регулювання містобудівної діяльності” БУДІВНИЦТВО – нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Крім того, Положенням про Міністерство розвитку громад та територій України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 р. № 197 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 р. № 850), не встановлено повноважень Мінрегіону щодо розроблення нормативно-правових актів з визначення вартості поточного ремонту будь-яких будівель. Одночасно повідомляємо, що згідно з положеннями пункту 21 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” поточний ремонт належить до послуг. «Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації». З огляду на викладене, поточний ремонт не є видом будівництва, тому положення законодавчих, нормативно-правових актів та документів у сфері будівництва не розповсюджуються на здійснення поточного ремонту.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Строк виконання робіт (надання послуг)

Номер: 513a40e48f4f477eb3dfb7b9a2af8f20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-013092-a.c2
Назва: Строк виконання робіт (надання послуг)
Вимога:
Шановний замовник! В електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-013092-a вказано, що строк виконання робіт (надання послуг) - до 15 лютого 2022 року. В той же час, пунктом 4.4. Розділу 1 ТД передбачено, що строк виконання робіт (надання послуг) до 15.01.2022 року (відповідно до проєкту договору - Додаток 5 до тендерної документації). Прошу надати роз"яснення та відредагувати інформацію, який же кінцевий строк виконання робіт (надання послуг) за результатами даної закупівлі?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Вашу вимогу задоволено, відповідні зміни внесено до тендерної документації до закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Некоректна вимога в ТД

Номер: 5cf0cf0edea04b08ae14994b3d98d05a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-013092-a.a1
Назва: Некоректна вимога в ТД
Вимога:
Шановний Замовник! Вимогами Тендерної документації встановлено, що Учасникам процедури закупівлі перед подачею тендерної пропозиції, в період уточнень, необхідно провести огляд об’єкта в присутності представника Замовника. Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно здійснити огляд в присутності Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проведення огляду об’єкта в присутності представника Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не допустити Учасника до огляду об"єкта, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню усіх суб'єктів господарювання. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта т до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо огляду об’єкта до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 року. Підсумовуючи вищевикладене, керуючись положеннями Закону, вимагаємо внести зміни до ТД та видалити дискримінаційну вимогу про те, що Учасникам процедури закупівлі перед подачею тендерної пропозиції, в період уточнень, необхідно провести огляд об’єкта в присутності представника Замовника. В разі незадоволення даної вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Ваша вимога задоволена відповідні зміни внесено до тендерної документації до закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено