-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (молоко пастеризоване не нижче 2,5% жир.)
Завершена
312 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 120.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 16:18 - 09.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВІДАЛЬ"
Номер:
59d8938fe8f846ca9d3af2beb1240627
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-007170-b.c2
Назва:
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВІДАЛЬ"
Скарга:
Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "АВІДАЛЬ" без належних на те підстав (наші аргументи детально викладені у доданій Скарзі). Таким своїм рішенням Замовник порушив наші права та охоронювані Законом інтереси, як учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір оренди склада.pdf 31.12.2021 17:22
- Скарга АМКУ UA-2021-11-25-007170-b (1).docx 31.12.2021 17:22
- Скарга АМКУ UA-2021-11-25-007170-b.pdf 31.12.2021 17:22
- Скарга АМКУ UA-2021-11-25-007170-b.docx.p7s 31.12.2021 17:22
- Повідомлення про рішення.rar 31.12.2021 17:28
- Рішення від 05.01.2022 № 168.pdf 05.01.2022 14:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2022 № 1016.pdf 19.01.2022 17:19
- Рішення від 18.01.2022 № 1016.pdf 21.01.2022 15:30
- відповідь 10.01.2022 14:56
- про надання інформації 10.01.2022 14:56
- відповідь (документ) 10.01.2022 14:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.12.2021 17:30
Дата розгляду скарги:
18.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.01.2022 14:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.01.2022 15:30
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2022 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконане рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
Вимога
Є відповідь
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "АІДАЛЬ"
Номер:
f2fa8fc33662453787498eb08ea17793
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-007170-b.c1
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "АІДАЛЬ"
Вимога:
Протоколом №165/21 Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Обласний протитуберкульозний диспансер» Житомирської обласної ради від 21 грудня 2021 року (надалі – Протокол Уповноваженої особи) відхилено тендерну пропозицію нашого підприємства.
ТОВ «АВІДАЛЬ» (надалі — Учасник) не може погодитись з таким рішенням Замовника з наступних причин.
1. Відповідно до вимог п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Зазначимо, що визначений у п.1 Протоколу Уповноваженої особи недолік Договору суборенди нежитлових приміщень №СО 27-02/7/20 від 27 лютого 2020 року відноситься до невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме – складських приміщень). Тому Замовник був зобов’язаний надати нашому підприємству 24 години на виправлення цього недоліку, розмістивши відповідне Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Що не було зроблено.
Додатково повідомляємо, що у складі нашої тендерної пропозиції дійсно було надано некоректну скан-копію Договору суборенди нежитлових приміщень №СО 27-02/7/20 від 27 лютого 2020 року, що було обумовлено механічною помилкою при скануванні оригіналу зазначеного договору та комплекту документів до нього. В зв’язку з цим додаємо до цієї вимоги коректну скан-копію Договору суборенди нежитлових приміщень №СО 27-02/7/20 від 27 лютого 2020 року з додатками.
2. Нашим підприємством у складі нашої тендерної пропозиції дійсно не було надано Додаток 3 – проект Договору, оскільки ані Тендерна документація в цілому, ані жоден додаток до неї (і Додаток 3 зокрема), не містять такої вимоги. Тобто необхідність подання зазначеного проекту Договору у складі пропозиції Тендерною документацією передбачена не була, а тому наше підприємство повністю виконало вимоги Тендерної документації в цій частині.
Також хочемо зазначити, що обов’язок Замовника надати у складі тендерної документації проект договору передбачений ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та, відповідно, його наявність у складі Тендерної документації сама по собі, без будь-яких додаткових інструкції для учасників, не накладає на останніх жодних додаткових обов’язків (в тому числі включення такого проекту договору до складу тендерної пропозиції).
Враховуючи все наведене вище, просимо скасувати Рішення Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства (Протокол №165/21 Уповноваженої особи Комунальне некомерційне підприємство «Обласний протитуберкульозний диспансер» Житомирської обласної ради від 21 грудня 2021 року).
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір оренди склада.pdf 29.12.2021 13:42
- відповідь на оскарження 29.12.2021 15:03
Дата подачі:
29.12.2021 13:42
Вирішення:
Учасником оскаржено умови дискваліфікації та додано Договір суборенди нежитлових приміщень № СО 27-02/7/20 від 27 лютого 2020 року, в якому внесено зміни до пунтку 9.1. та вказано, що Договір діє до 31 грудня 2020 року, а також долучено Додатки до Договору.
Учасником у тендерній пропозиції надано Додаток 5, форму погодження з умовами проекту договору, але не надано Додаток 3, саме проект Договору, у зв'язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник розглянув надані документи, звернення Учасника та оскарження не задовольняє. Вище зазначені вимоги Учасником не надано відповідно до пропозиції Замовника саме у тендерній пропозиції та через відсутність заповненого додатку до тендерної пропозиції, що містить технічну специфікацію.
Статус вимоги:
Не задоволено