-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (хірургічні рукавички гумові однораз., ємність для біологічних рідин 30 мл., набір гінекологічний №3, шприц 20 мл., шприц 10 мл., шприц 5 мл., шприц 2 мл., шприц 1 мл. (інсуліновий), вата медична н\стер. 100 гр., медична серветка просочена спиртовим розчином, бинт 7*14, бинт 5*10, лейкопластир котушковий класичний (бавовняна основа) 3*500 см.)
Медичні матеріали (хірургічні рукавички гумові однораз., ємність для біологічних рідин 30 мл., набір гінекологічний №3, шприц 20 мл., шприц 10 мл., шприц 5 мл., шприц 2 мл., шприц 1 мл. (інсуліновий), вата медична н\стер. 100 гр., медична серветка просочена спиртовим розчином, бинт 7*14, бинт 5*10, лейкопластир котушковий класичний (бавовняна основа) 3*500 см.)
Торги відмінено
163 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 818.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 818.08 UAH
Період оскарження:
24.10.2017 14:23 - 27.10.2017 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Виділення в окремі лоти
Номер:
0724d1f6c00b4b18a173fa49f3e03dac
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-24-001918-a.a1
Назва:
Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________
Комунальний заклад " Центр первинної медико - санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1592593, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-24-001918-a)
30.10.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: ДК 021:2015 (CPV) – 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п. Найменування Од.виміру кількість
1 Рукавички латексні оглядові н\ст. припудрені р.6-7 пар 20 000
2 Рукавички латексні оглядові н\ст. припудрені р.7-8 пар 20 000
3 Ємність стерильна для біологічних рідин 30 мл шт 1 000
4 Набір гінекологічний №3 (пелюшка, рукавички, оглядове дзеркало, бахіли, щіточка для цитологічних мазків, предметне скло) шт 1 000
5 Шприц 20 мл шт 500
6 Шприц 10 мл шт 2 000
7 Шприц 5 мл шт 2 000
8 Шприц 2 мл шт 3 000
9 Шприц 1 мл (Інсуліновий) шт 1 000
10 Медична вата 100 гр. (не стерильна) шт 200
11 Медична серветка просочена спиртовим розчином шт 4 000
12 Бинт 7*14 шт 30
13 Бинт 5*10 шт 30
14 Лейкопластир катушковий класичний (бавовняна основа) 3*500 см шт 10
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:. шприци 20 мл- 500 шт., шприци 10мл -2 000 шт., шприци 5 мл- 2 000шт., шприци 1мл (Інсуліновий) - 1000 шт.,(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1592593, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-24-001918-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1592593.pdf 26.10.2017 14:46
Дата подачі:
26.10.2017 14:46
Вирішення:
Уважно вивчивши вашу вимогу надаємо відповідь. КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м. Кіровограда" повідомляє що предмет закупівлі по торгам UA-2017-10-24-001918-a визначений згідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 N 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри основного словника. Згідно абзацу четвертого пункту 1 розділу II Порядку «…замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника…». Тобто ми не зобов’язані здійснювати «виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі», як Ви наполягаєте, наголошуючи на те , що це забезпечить «максимальну ефективність, економію та конкуренцію» . У випадку саме даної закупівлі, у якій деякі найменування товару плануються до закупівлі у досить невеликій кількості, лікарня, виділивши їх в окремий лот, ризикує не здійснити їх закупівлю у зв’язку з відсутністю пропозицій. А це, відповідно, призведе до неможливості забезпечити лікувальний процес – тобто до дискримінації вже не Учасників закупівлі, а пацієнтів лікарні.
Адміністрація КЗ «ЦПМСД №1 м. Кіровограда» наголошує на тому, що здійснюючи закупівлю UA-2017-10-24-001918-a, дотримувалась діючого законодавства у сфері допорогових закупівель та повідомляє про неможливість корегування документації по закупівлі. Але в майбутньому, при здйісненні річних закупівель (при більших кількостях та сумах лотів), адміністрацією КЗ «ЦПМСД №1 м. Кіровограда» обов’язково будуть прийняті до уваги Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Не задоволено