-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Операційний стіл PAX-ST-C/D
Завершена
67 462.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 337.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 337.31 UAH
Період оскарження:
21.09.2017 12:06 - 05.10.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА
Номер:
b5f145c1ec9348c29dd5bc6c444798fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-21-000790-b.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
21.09.2017 р. КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4"ДОР" (далі
- Замовник) оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: Код за ДК
021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний
стіл PAX-ST-C/D) [оголошення № UA-2017-09-21-000790-b].
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАХНЕНКО КИРИЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі -
Скаржник) подано пропозицію та взято участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до рішення тендерного комітету у формі протоколу від 17.10.2017 р. № 38/1/ВТ
пропозицію скаржника було відхилено.
Відповідно до рішення тендерного комітету у формі протоколу від 17.10.2017 р. № 38/2/ВТ
пропозицію учасника ТОВ Дніпро Фарма було визнано переможцем та відповідно прийнято
рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником.
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням про визначенням переможцем Учасника
ТОВ Дніпро Фарма у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника умовам тендерної документації
Замовника з наступних підстав:
1. Підстава відхилення – відповідно до додатку 5 «тендерна пропозиція» до тендерної
документації в «Найменуванні предмету закупівлі згідно тендерної документації» назва
предмету закупівлі не відповідає назві предмета закупівлі, викладеній в тендерній
документації. Так як умови Закупівлі не містили вимог не відступати від даної форми
тендерної пропозиції Скаржник не міг порушити наведені вище умови Закупівлі, а
відповідно і відсутні підстави для відхилення за даним пунктом. Скаржником вказаний
предмет закупівлі згідно тендерної документації, а саме: «ДК 021:2015: 33190000-8 —
2
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». Згідно п. 18 ч. 1 ст. 1
Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами (далі -
Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у
межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні
пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури
закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому
Уповноваженим органом. Згідно Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого
наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454
предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32
частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК
021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства
економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний
закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника.
Скаржником зазначено в п. «Найменування предмета закупівлі згідно тендерної
документації» предмет закупівлі визначений Замовником відповідно до чинного
законодавства.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
З вищезазначеного можна зробити висновок, що Замовник здійснив не об’єктивну та
упереджену оцінку пропозицій та порушив перелічені вище принципи закупівлі. Відповідно до
вищевказаного пропозиція Скаржника відповідає умовам Закупівлі та не може бути відхилена.
Замовник грубо порушує норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель.
Замовник рішенням тендерного комітету у формі протоколу від 17.10.2017 р. № 38/2/ВТ про
прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником грубо порушує норми
діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель.
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних
закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення
конкуренції відповідно до ст. 18, 22, 30-32 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1) зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ Дніпро Фарма,
2) зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції скаржника,
3) зобов’язати Замовника повторно провести оцінку поданих тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2017-09-21-000790-b.pdf 23.10.2017 10:58
- Рішення від 24.10.2017 № 7459.pdf 25.10.2017 14:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2017 10:58
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.10.2017 14:30