-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт віконних прорізів із заміною на металопластикові адміністративної будівлі літ «Б» МОЗ за адресою: вул. Грушевського 7, м.Київ)
Завершена
2 285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 425.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 15:06 - 07.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення порушень в тендерній документації (продовження)
Номер:
32514d2cd4344bc3b564262694aec042
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-010755-a.c2
Назва:
Усунення порушень в тендерній документації (продовження)
Вимога:
Через технічні збої випадково не були опубліковані наступні наступні невідповідності тендерної документації:
1. Згідно п.29 Додатку 1 Учасники повинні "Кошторисні розрахунки надати у комплексі АВК-5 не пізніше версії 3.6.0". Версія 3.6.0 є останньою версією АВК-5. Просимо надати пояснення, чому Замовник вимагає надати розрахунки саме в застарілих версіях АВК-5, та чому його не влаштовує остання версія 3.6.0? Користування програмним комплексом АВК-5 здійснюється на підставі ліцензії. Зміни версій здійснюються автоматично власником програмного комплексу. Таким чином, користувачі не мають змоги впливати на те, якою версією вони користуються, тому що вона автоматично є останньою версією. В зв'язку з вищезазначеним, просимо видалити вказану вимогу, як нездійсненну.
2. Також, відповідно п.29 Додатку 1 Учасники повинні надати договір на користування та копію ліцензії на програмний комплекс АВК-5. Зазначимо, що ліцензія і є публічним договором на користування вказаним програмним забезпеченням.
3.П.22. Додатку 1 "22. На підтвердження спроможності учасника забезпечити контроль якості матеріалів у складі тендерної пропозиції надається: сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії (випробувального центру), виданий ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», який підтверджує можливість випробування відповідності матеріалів діючим стандартам (бетони, арматурні і закладні вироби, прокат із сталі, цемент, розчини будівельні, суміші сухі модифіковані, бетонні і залізобетонні вироби, стінові матеріали, матеріали та вироби будівельні теплоізоляційні, суміші асфальтобетонні). У разі використання залученої лабораторії (випробувального центру) учасник додатково надає договір на проведення випробувань (надання послуг проведення випробувань, лабораторне забезпечення тощо".
Якщо Ви вимагаєте у учасників сертифікати відповідності на вироби, матеріали та комплектуючи, навіщо договір з лабораторією, якщо у складі пропозиції вже будуть надані сертифікати, які підтверджують якість матеріалів?
Також пропонуємо видалити цей пункт, який не має відношення до предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін до тендерної документації.docx 01.12.2021 19:47
Дата подачі:
29.11.2021 19:15
Вирішення:
Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт віконних прорізів із заміною на металопластикові адміністративної будівлі літ «Б» МОЗ за адресою: вул. Грушевського 7, м. Київ)
Усунення порушень в тендерній документації
UA-2021-11-25-010755-a.c1
1. Проведення огляду об’єкту саме в період уточнень.
Є правова позиція постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), яка підтверджується відповідними рішеннями Колегії про дискримінаційний характер таких вимог, що є обов’язковими для виконання Замовником. У зв’язку з цим просимо Вас видалити дану вимогу.
Даний пункт вимоги задоволено.
2. Кінцевим строком виконання договору вказано 31 грудня 2021 року.
Згідно дефектного акту, передбачені наступні роботи, наприклад:
- проведення уточнюючих замірів та ламінація профілю ( 2 неділі)
- виготовлення вікон ( 1 неділя)
- монтаж ( 1 неділя)
- облаштування відкосів ( 2 неділі)
Таким чином, мінімальний термін виконання робіт становить 1,5 місяця ( 6 неділь).
Згідно оголошення , аукціон відбудеться 13.12.2021 року.
Навіть, якщо уявити, що Ви виберете переможця 14.12.2021, та підпишете договір на наступний день після закінчення періоду оскарження, це буде 25.12.2021 року.
На нашу думку, не є реальним виконання вказаних робіт на 4 дні, котрі потребують півтора місяця.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, та вказати реальний строк виконання робіт.
Бюджетні асигнування для виконання робіт були затверджені на 2021 рік. Пункт 4 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю продовжити термін виконання договору. Даний пункт вимоги не підлягає задоволенню.
3. Просимо надати правові підстави, які забороняють створювати кошторисну документацію інженеру-кошториснику без, цитуємо, згідно п.11 Додатку 1 Документації «свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідно до ЗУ «Про архітектурну діяльність», або видалити цю вимогу як таку, не відповідає чинному законодавству.
Даний пункт вимоги задоволено.
4. Також, згідно п.11 Додатку 1 Документації вимагається «копія договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, виданого на сертифікованого кошторисника, та копія страхового полісу до договору страхування, що діє на весь строк виконання договору».
Просимо пояснити, який сенс має ця вимога до предмету закупівлі?
Кошторисник є найманим працівником, та не може нести відповідальність по зобов’язанням організації, в якій він працює.
Прохання пояснити, перед якими саме третіми особами повинен нести відповідальність інженер-кошторисник, або видалити цю вимогу як таку, що не немає відношення до предмету закупівлі.
Даний пункт вимоги задоволено.
4. П.16 Додатку 1 Документації вимагає, у тому числі, на не менше ніж 4х працівників надати скановані копії посвідчень та протоколів навчання з охорони праці на працівників які зазначені в довідці, дійсні на весь строк виконання договору, а саме:
‒ НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів,
‒ НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів.
Наголошуємо, згідно дефектного акту, не передбачається експлуатації електроустановок споживачів або експлуатації електрозахисних засобів.
У зв’язку з цим просимо видалити вказані пункти з Документації як таких, що не мають відношення до предмету закупівлі.
Замовнику дуже важливо отримати якісні роботи від досвідченого та професіонального підрядника. Для досягнення цієї мети нам важливо, щоб на об’єкті працювали кваліфіковані робітники задля виключення аварійних ситуацій та у разі потреби швидкої їх локалізації. Необхідність проходження навчання із НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, та НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів полягає у важливості наявності знань працівників учасника щодо пролягання електромереж, використання електроприладів із безпечною потужністю та напругою.
Даний пункт вимоги не підлягає задоволенню.
5. Згідно з п.20 Додатку 1 Документації, вимагається наявність на систему менеджменту якості ISO 9001:2015, але не вказано, на які саме види діяльності.
Тобто, наприклад, учасник з системою менеджменту ISO 9001:2015 – «Виробництво цукерок», не може бути дискваліфікований.
Просимо Вас вказати, які саме види діяльності повинні бути вказані в сертифікаті ISO 9001:2015
Даний пункт вимоги задоволено.
6. П.21 Додатку 1 Документації «Під час виконання робіт учасник має використовувати лише якісні та безпечні матеріали. Якість та безпечність матеріалів має контролюватись відповідними лабораторіями (власними або залученими). На підтвердження спроможності учасника забезпечити контроль безпечності матеріалів у складі тендерної пропозиції надається: атестат акредитації лабораторії (випробувального центру) щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, виданий Національним агентством з акредитації України та сфера акредитації, яка підтверджує можливість випробування пожежобезпечності (вогнестійкості) матеріалів (кабелів, елементів вентиляційних систем, будівельних конструкцій). У разі використання залученої лабораторії (випробувального центру) учасник додатково надає договір на проведення випробувань (надання послу проведення випробувань, лабораторне забезпечення тощо). Також надається».
Умовами проекту договору не передбачена зобов’язання учасника виконувати випробування на пожежобезпечність матеріалів. У зв’язку з цим взагалі незрозуміло, навіщо до Документації додавати пункт, виконання якого не передбачено договором.
Даний пункт вимоги задоволено.
Але ж, пожарна безпека дуже важна. Особливо для будівлі МОЗ, оскільки вона знаходиться в зоні можливих громадських заворушень – біля Верховної Ради.
Посилаючись на вищезгадане, пропонуємо Вам замінити цей пункт, зобов’язавши учасників надати відповідні протоколи випробувань, які свідчать про пожежну небезпеку металопластикових конструкцій, згідно ДБН В.1.1-7:2016 – "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА", а саме:
- протокол випробування на визначення групи горючості не вище Г2;
- протокол випробування на визначення групи займистості не вище В2;
- протокол випробування на визначення групи токсичності продуктів горіння не вище Т2;
- протокол випробування на визначення димоутворювальної заданістю під час тління не вище Д2;
- протокол випробування на визначення димоутворювальної заданістю під час полумневого горіння не вище Д2.
Даний пункт вимоги не підлягає задоволенню.
7. П.28 Додатку 1 Документації «Довідка про відповідність матеріалів і виробів вимогам технічного завдання із документальним підтвердженням підстав використання (договори оренди, інвентаризаційна відомість, бухгалтерська довідка).»
Матеріалом відповідно до кошторисних розрахунків, є вікна, які будуть виготовляться тільки після підписання договору.
Про які договори оренди, інвентаризаційні відомості та бухгалтерські довідки йдеться річь?
Поясніть будь ласка, що мається на увазі, або видалить цей пункт із Документації
Даний пункт буде змінений на:
«Довідка про відповідність матеріалів і виробів вимогам технічного завдання із документальним підтвердженням (декларацією відповідності (якості), паспорт виробу, сертифікат якості (відповідності))» та підтвердження статусу учасника (офіційний лист від виробника із зазначенням № закупівлі, найменування замовника, підтвердження можливості виготовлення/поставки вікон для виконання закупівлі, гарантування високої якості та строків виготовлення, та надійності учасника)
UA-2021-11-25-010755-a.c2
1. Згідно п.29 Додатку 1 Учасники повинні "Кошторисні розрахунки надати у комплексі АВК-5 не пізніше версії 3.6.0". Версія 3.6.0 є останньою версією АВК-5. Просимо надати пояснення, чому Замовник вимагає надати розрахунки саме в застарілих версіях АВК-5, та чому його не влаштовує остання версія 3.6.0? Користування програмним комплексом АВК-5 здійснюється на підставі ліцензії. Зміни версій здійснюються автоматично власником програмного комплексу. Таким чином, користувачі не мають змоги впливати на те, якою версією вони користуються, тому що вона автоматично є останньою версією. В зв'язку з вищезазначеним, просимо видалити вказану вимогу, як нездійсненну.
Даний пункт буде змінений на:
"Кошторисні розрахунки надати у комплексі АВК-5 ".
2. Також, відповідно п.29 Додатку 1 Учасники повинні надати договір на користування та копію ліцензії на програмний комплекс АВК-5. Зазначимо, що ліцензія і є публічним договором на користування вказаним програмним забезпеченням.
Даний пункт вимоги задоволено.
3.П.22. Додатку 1 "22. На підтвердження спроможності учасника забезпечити контроль якості матеріалів у складі тендерної пропозиції надається: сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії (випробувального центру), виданий ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», який підтверджує можливість випробування відповідності матеріалів діючим стандартам (бетони, арматурні і закладні вироби, прокат із сталі, цемент, розчини будівельні, суміші сухі модифіковані, бетонні і залізобетонні вироби, стінові матеріали, матеріали та вироби будівельні теплоізоляційні, суміші асфальтобетонні). У разі використання залученої лабораторії (випробувального центру) учасник додатково надає договір на проведення випробувань (надання послуг проведення випробувань, лабораторне забезпечення тощо".
Якщо Ви вимагаєте у учасників сертифікати відповідності на вироби, матеріали та комплектуючи, навіщо договір з лабораторією, якщо у складі пропозиції вже будуть надані сертифікати, які підтверджують якість матеріалів?
Також пропонуємо видалити цей пункт, який не має відношення до предмету закупівлі
Даний пункт вимоги задоволено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Усунення порушень в тендерній документації
Номер:
ddcf326b0d304d98808db8ee0266e36f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-010755-a.c1
Назва:
Усунення порушень в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на численні невідповідності умов тендера Закону України «Про публічні закупівлі», чинне законодавство, та просимо внести відповідні зміни до умов тендеру.
1. Проведення огляду об’єкту саме в період уточнень.
Є правова позиція постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( надалі – Колегія), яка підтверджується відповідними рішеннями Колегії про дискримінаційний характер таких вимог, що є обов’язковими для виконання Замовником. У зв’язку з цим просимо Вас видалити дану вимогу
2. Кінцевим строком виконання договору вказано 31 грудня 2021 року.
Згідно дефектного акту, передбачені наступні роботи, наприклад:
- проведення уточнюючих замірів та ламінація профілю ( 2 неділі)
- виготовлення вікон ( 1 неділя)
- монтаж ( 1 неділя)
- облаштування відкосів ( 2 неділі)
Таким чином, мінімальний термін виконання робіт становить 1,5 місяця ( 6 неділь).
Згідно оголошення , аукціон відбудеться 13.12.2021 року.
Навіть, якщо уявити, що Ви виберете переможця 14.12.2021, та підпишете договір на наступний день після закінчення періоду оскарження, це буде 25.12.2021 року.
На нашу думку, не є реальним виконання вказаних робіт на 4 дні, котрі потребують півтора місяця.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, та вказати реальний строк виконання робіт.
3. Просимо надати правові підстави, які забороняють створювати кошторисну документацію інженеру-кошториснику без, цитуємо, згідно п.11 Додатку 1 Документації «свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідно до ЗУ «Про архітектурну діяльність», або видалити цю вимогу як таку, не відповідає чинному законодавству.
4. Також, згідно п.11 Додатку 1 Документації вимагається «копія договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, виданого на сертифікованого кошторисника, та копія страхового полісу до договору страхування, що діє на весь строк виконання договору».
Просимо пояснити, який сенс має ця вимога до предмету закупівлі?
Кошторисник є найманим працівником, та не може нести відповідальність по зобов’язанням організації, в якій він працює.
Прохання пояснити, перед якими саме третіми особами повинен нести відповідальність інженер-кошторисник, або видалити цю вимогу як таку, що не немає відношення до предмету закупівлі.
4. П.16 Додатку 1 Документації вимагає, у тому числі, на не менше ніж 4х працівників надати скановані копії посвідчень та протоколів навчання з охорони праці на працівників які зазначені в довідці, дійсні на весь строк виконання договору, а саме:
‒ НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів,
‒ НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів.
Наголошуємо, згідно дефектного акту, не передбачається експлуатації електроустановок споживачів або експлуатації електрозахисних засобів.
У зв’язку з цим просимо видалити вказані пункти з Документації як таких, що не мають відношення до предмету закупівлі.
5. Згідно з п.20 Додатку 1 Документації, вимагається наявність на систему менеджменту якості ISO 9001:2015, але не вказано, на які саме види діяльності.
Тобто, наприклад, учасник з системою менеджменту ISO 9001:2015 – «Виробництво цукерок», не може бути дискваліфікований.
Просимо Вас вказати, які саме види діяльності повинні бути вказані в сертифікаті ISO 9001:2015
6. П.21 Додатку 1 Документації «Під час виконання робіт учасник має використовувати лише якісні та безпечні матеріали. Якість та безпечність матеріалів має контролюватись відповідними лабораторіями (власними або залученими). На підтвердження спроможності учасника забезпечити контроль безпечності матеріалів у складі тендерної пропозиції надається: атестат акредитації лабораторії (випробувального центру) щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, виданий Національним агентством з акредитації України та сфера акредитації, яка підтверджує можливість випробування пожежобезпечності (вогнестійкості) матеріалів (кабелів, елементів вентиляційних систем, будівельних конструкцій). У разі використання залученої лабораторії (випробувального центру) учасник додатково надає договір на проведення випробувань (надання послу проведення випробувань, лабораторне забезпечення тощо). Також надається».
Умовами проекту договору не передбачена зобов’язання учасника виконувати випробування на пожежобезпечність матеріалів. У зв’язку з цим взагалі незрозуміло, навіщо до Документації додавати пункт, виконання якого не передбачено договором.
Але ж, пожарна безпека дуже важна. Особливо для будівлі МОЗ, оскільки вона знаходиться в зоні можливих громадських заворушень – біля Верховної Ради.
Посилаючись на вищезгадане, пропонуємо Вам замінити цей пункт, зобов’язавши учасників надати відповідні протоколи випробувань, які свідчать про пожежну небезпеку металопластикових конструкцій, згідно ДБН В.1.1-7:2016 – "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА", а саме:
- протокол випробування на визначення групи горючості не вище Г2;
- протокол випробування на визначення групи займистості не вище В2;
- протокол випробування на визначення групи токсичності продуктів горіння не вище Т2;
- протокол випробування на визначення димоутворювальної заданістю під час тління не вище Д2;
- протокол випробування на визначення димоутворювальної заданістю під час полумневого горіння не вище Д2.
7. П.28 Додатку 1 Документації «Довідка про відповідність матеріалів і виробів вимогам технічного завдання із документальним підтвердженням підстав використання (договори оренди, інвентаризаційна відомість, бухгалтерська довідка).»
Матеріалом відповідно до кошторисних розрахунків, є вікна, які будуть виготовляться тільки після підписання договору.
Про які договори оренди, інвентаризаційні відомості та бухгалтерські довідки йдеться річь?
Поясніть будь ласка, що мається на увазі, або видалить цей пункт із Документації
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін до тендерної документації.docx 01.12.2021 19:48
Дата подачі:
29.11.2021 15:18
Вирішення:
Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт віконних прорізів із заміною на металопластикові адміністративної будівлі літ «Б» МОЗ за адресою: вул. Грушевського 7, м. Київ)
Усунення порушень в тендерній документації
UA-2021-11-25-010755-a.c1
1. Проведення огляду об’єкту саме в період уточнень.
Є правова позиція постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), яка підтверджується відповідними рішеннями Колегії про дискримінаційний характер таких вимог, що є обов’язковими для виконання Замовником. У зв’язку з цим просимо Вас видалити дану вимогу.
Даний пункт вимоги задоволено.
2. Кінцевим строком виконання договору вказано 31 грудня 2021 року.
Згідно дефектного акту, передбачені наступні роботи, наприклад:
- проведення уточнюючих замірів та ламінація профілю ( 2 неділі)
- виготовлення вікон ( 1 неділя)
- монтаж ( 1 неділя)
- облаштування відкосів ( 2 неділі)
Таким чином, мінімальний термін виконання робіт становить 1,5 місяця ( 6 неділь).
Згідно оголошення , аукціон відбудеться 13.12.2021 року.
Навіть, якщо уявити, що Ви виберете переможця 14.12.2021, та підпишете договір на наступний день після закінчення періоду оскарження, це буде 25.12.2021 року.
На нашу думку, не є реальним виконання вказаних робіт на 4 дні, котрі потребують півтора місяця.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, та вказати реальний строк виконання робіт.
Бюджетні асигнування для виконання робіт були затверджені на 2021 рік. Пункт 4 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю продовжити термін виконання договору. Даний пункт вимоги не підлягає задоволенню.
3. Просимо надати правові підстави, які забороняють створювати кошторисну документацію інженеру-кошториснику без, цитуємо, згідно п.11 Додатку 1 Документації «свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідно до ЗУ «Про архітектурну діяльність», або видалити цю вимогу як таку, не відповідає чинному законодавству.
Даний пункт вимоги задоволено.
4. Також, згідно п.11 Додатку 1 Документації вимагається «копія договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, виданого на сертифікованого кошторисника, та копія страхового полісу до договору страхування, що діє на весь строк виконання договору».
Просимо пояснити, який сенс має ця вимога до предмету закупівлі?
Кошторисник є найманим працівником, та не може нести відповідальність по зобов’язанням організації, в якій він працює.
Прохання пояснити, перед якими саме третіми особами повинен нести відповідальність інженер-кошторисник, або видалити цю вимогу як таку, що не немає відношення до предмету закупівлі.
Даний пункт вимоги задоволено.
4. П.16 Додатку 1 Документації вимагає, у тому числі, на не менше ніж 4х працівників надати скановані копії посвідчень та протоколів навчання з охорони праці на працівників які зазначені в довідці, дійсні на весь строк виконання договору, а саме:
‒ НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів,
‒ НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів.
Наголошуємо, згідно дефектного акту, не передбачається експлуатації електроустановок споживачів або експлуатації електрозахисних засобів.
У зв’язку з цим просимо видалити вказані пункти з Документації як таких, що не мають відношення до предмету закупівлі.
Замовнику дуже важливо отримати якісні роботи від досвідченого та професіонального підрядника. Для досягнення цієї мети нам важливо, щоб на об’єкті працювали кваліфіковані робітники задля виключення аварійних ситуацій та у разі потреби швидкої їх локалізації. Необхідність проходження навчання із НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, та НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів полягає у важливості наявності знань працівників учасника щодо пролягання електромереж, використання електроприладів із безпечною потужністю та напругою.
Даний пункт вимоги не підлягає задоволенню.
5. Згідно з п.20 Додатку 1 Документації, вимагається наявність на систему менеджменту якості ISO 9001:2015, але не вказано, на які саме види діяльності.
Тобто, наприклад, учасник з системою менеджменту ISO 9001:2015 – «Виробництво цукерок», не може бути дискваліфікований.
Просимо Вас вказати, які саме види діяльності повинні бути вказані в сертифікаті ISO 9001:2015
Даний пункт вимоги задоволено.
6. П.21 Додатку 1 Документації «Під час виконання робіт учасник має використовувати лише якісні та безпечні матеріали. Якість та безпечність матеріалів має контролюватись відповідними лабораторіями (власними або залученими). На підтвердження спроможності учасника забезпечити контроль безпечності матеріалів у складі тендерної пропозиції надається: атестат акредитації лабораторії (випробувального центру) щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, виданий Національним агентством з акредитації України та сфера акредитації, яка підтверджує можливість випробування пожежобезпечності (вогнестійкості) матеріалів (кабелів, елементів вентиляційних систем, будівельних конструкцій). У разі використання залученої лабораторії (випробувального центру) учасник додатково надає договір на проведення випробувань (надання послу проведення випробувань, лабораторне забезпечення тощо). Також надається».
Умовами проекту договору не передбачена зобов’язання учасника виконувати випробування на пожежобезпечність матеріалів. У зв’язку з цим взагалі незрозуміло, навіщо до Документації додавати пункт, виконання якого не передбачено договором.
Даний пункт вимоги задоволено.
Але ж, пожарна безпека дуже важна. Особливо для будівлі МОЗ, оскільки вона знаходиться в зоні можливих громадських заворушень – біля Верховної Ради.
Посилаючись на вищезгадане, пропонуємо Вам замінити цей пункт, зобов’язавши учасників надати відповідні протоколи випробувань, які свідчать про пожежну небезпеку металопластикових конструкцій, згідно ДБН В.1.1-7:2016 – "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА", а саме:
- протокол випробування на визначення групи горючості не вище Г2;
- протокол випробування на визначення групи займистості не вище В2;
- протокол випробування на визначення групи токсичності продуктів горіння не вище Т2;
- протокол випробування на визначення димоутворювальної заданістю під час тління не вище Д2;
- протокол випробування на визначення димоутворювальної заданістю під час полумневого горіння не вище Д2.
Даний пункт вимоги не підлягає задоволенню.
7. П.28 Додатку 1 Документації «Довідка про відповідність матеріалів і виробів вимогам технічного завдання із документальним підтвердженням підстав використання (договори оренди, інвентаризаційна відомість, бухгалтерська довідка).»
Матеріалом відповідно до кошторисних розрахунків, є вікна, які будуть виготовляться тільки після підписання договору.
Про які договори оренди, інвентаризаційні відомості та бухгалтерські довідки йдеться річь?
Поясніть будь ласка, що мається на увазі, або видалить цей пункт із Документації
Даний пункт буде змінений на:
«Довідка про відповідність матеріалів і виробів вимогам технічного завдання із документальним підтвердженням (декларацією відповідності (якості), паспорт виробу, сертифікат якості (відповідності))» та підтвердження статусу учасника (офіційний лист від виробника із зазначенням № закупівлі, найменування замовника, підтвердження можливості виготовлення/поставки вікон для виконання закупівлі, гарантування високої якості та строків виготовлення, та надійності учасника)
UA-2021-11-25-010755-a.c2
1. Згідно п.29 Додатку 1 Учасники повинні "Кошторисні розрахунки надати у комплексі АВК-5 не пізніше версії 3.6.0". Версія 3.6.0 є останньою версією АВК-5. Просимо надати пояснення, чому Замовник вимагає надати розрахунки саме в застарілих версіях АВК-5, та чому його не влаштовує остання версія 3.6.0? Користування програмним комплексом АВК-5 здійснюється на підставі ліцензії. Зміни версій здійснюються автоматично власником програмного комплексу. Таким чином, користувачі не мають змоги впливати на те, якою версією вони користуються, тому що вона автоматично є останньою версією. В зв'язку з вищезазначеним, просимо видалити вказану вимогу, як нездійсненну.
Даний пункт буде змінений на:
"Кошторисні розрахунки надати у комплексі АВК-5 ".
2. Також, відповідно п.29 Додатку 1 Учасники повинні надати договір на користування та копію ліцензії на програмний комплекс АВК-5. Зазначимо, що ліцензія і є публічним договором на користування вказаним програмним забезпеченням.
Даний пункт вимоги задоволено.
3.П.22. Додатку 1 "22. На підтвердження спроможності учасника забезпечити контроль якості матеріалів у складі тендерної пропозиції надається: сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії (випробувального центру), виданий ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», який підтверджує можливість випробування відповідності матеріалів діючим стандартам (бетони, арматурні і закладні вироби, прокат із сталі, цемент, розчини будівельні, суміші сухі модифіковані, бетонні і залізобетонні вироби, стінові матеріали, матеріали та вироби будівельні теплоізоляційні, суміші асфальтобетонні). У разі використання залученої лабораторії (випробувального центру) учасник додатково надає договір на проведення випробувань (надання послуг проведення випробувань, лабораторне забезпечення тощо".
Якщо Ви вимагаєте у учасників сертифікати відповідності на вироби, матеріали та комплектуючи, навіщо договір з лабораторією, якщо у складі пропозиції вже будуть надані сертифікати, які підтверджують якість матеріалів?
Також пропонуємо видалити цей пункт, який не має відношення до предмету закупівлі
Даний пункт вимоги задоволено.
Статус вимоги:
Задоволено