-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти (ДК 021:2015: 15544000-3 - Твердий сир (сир твердий), ДК 021:2015: 15542100-0 - Зернений сир (сир кисломолочний))
Завершена
392 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 14:44 - 07.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЯНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ
Номер:
1ac44d5022df4083ae497b8e92b31ff5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-005438-b.a2
Назва:
СКАРГА ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЯНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ
Скарга:
СКАРГА, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- 9. ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-25-005438-b..pdf 24.12.2021 15:18
- 8. Протокол № 49 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.12.2021..pdf 24.12.2021 15:18
- 7. ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій_пропозицій UA-2021-11-25-005438-b..pdf 24.12.2021 15:18
- 5. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2021-11-25-005438-b..pdf 24.12.2021 15:18
- 10. Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД»._.pdf 24.12.2021 15:18
- 6. РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій_пропозицій UA-2021-11-25-005438-b.pdf 24.12.2021 15:18
- СКАРГА (СИРНІ ПРОДУКТИ).pdf 24.12.2021 15:21
- 3. Додаток №3 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».pdf 24.12.2021 15:28
- 4. ДОДАТОК № 3 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (проект договору) ПРОЕКТ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ № _____..pdf 24.12.2021 15:28
- 2. Додаток №1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf 24.12.2021 15:28
- 1. ТД на закупівлю Сирні продукти.pdf 24.12.2021 15:28
- рішення від 29.12.2021 № 28588.pdf 30.12.2021 09:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.01.2022 № 590.pdf 13.01.2022 14:52
- рішення від 12.01.2022 № 590.pdf 17.01.2022 12:49
- пояснення по суті скарги Уповноваженому органу оскарження.pdf 04.01.2022 15:42
- пояснення по суті скарги Уповноваженому органу оскарження.docx 04.01.2022 15:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2021 16:11
Дата розгляду скарги:
12.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 09:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2022 12:49
Дата виконання рішення Замовником:
18.01.2022 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради взято до уваги Ваше зобов'язання скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМАГРОТРЕЙД" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 15540000-5 -Сирні продукти (ДК 021:2015: 15544000-3 -Твердий сир (сир твердий), ДК 021:2015: 15542100-0 -Зернений сир (сир кисломолочний))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-25-005438-b, та прийнято рішення № 94 від 18.12.2022 року скасувати рішення №49 від 17 грудня 2021 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМАГРОТРЕЙД" переможцем за процедурою закупівлі "ДК 021:2015: 15540000-5 -Сирні продукти (ДК 021:2015: 15544000-3 -Твердий сир (сир твердий), ДК 021:2015: 15542100-0 -Зернений сир (сир кисломолочний))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-25-005438-b та відхилити тендерну пропозицію даного Учасника.
Вимога
Є відповідь
Не правомірне акцептування перемоця Аукціону!
Номер:
3908bd3eb8a24f9bb95b6b9d9a0c96d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-005438-b.c1
Назва:
Не правомірне акцептування перемоця Аукціону!
Вимога:
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД", визнано переможцем Закупівлі згідно ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти (ДК 021:2015: 15544000-3 - Твердий сир (сир твердий), ДК 021:2015: 15542100-0 - Зернений сир (сир кисломолочний)). Пропозиція Учасника ТОВ "ПРОМАГРОТРЕЙД" підлягає відхиленню так як така яка не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ "ПРОМАГРОТРЕЙД" не надав дкументи, які вимагав замовник в ТД, а саме:
1. Скан-копію експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника;
2. Звіт про проведення наглядового аудиту за сертифікованою системою управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
3. Скан-копія отриманого учасником процедури закупівлі акту перевірки міжрайонними, або районними, або міськими, або обласними управліннями/відділами ГУ ДПСС в області додержання вимог законодавства про харчові продукти операторами ринку (учасника торгів), які здійснюють постачання сировини та харчових продуктів (наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 №447) . . Акт має бути складений не раніше 01.11.2021 р. та підтверджувати додержання учасником вимог законодавства про харчові продукти у тому числі стосовно виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж двох автомобілів, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі.»
4. Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (іншого документу) з інформацією про підтримувану температуру у холодильному, морозильному обладнанні складських приміщень та автотранспорту (якщо предмет закупівлі тваринного походження та/або повинен зберігатися в охолодженому/замороженому стані).
5. Скан-копія оригіналу міжнародного свідоцтво про вакцинацію , виданий водіям учасника, які задіяні на постачанні продуктів харчування Замовнику, дійсний на момент проведення аукціону.
6. Витяг/копії за друге півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних оглядів працівників, задіяних у роботі з предметом закупівлі . За повних три місяці другого півріччя.
7. Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про стан зодоров’я водіїв/експедиторів, задіяних у роботі з предметом закупівлі . За повних три місяці другого півріччя.
8. Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про стан зодоров’я працівників виробничих/складських об’єктів, задіяних у роботі з предметом закупівлі. За повних три місяці другого півріччя
9. Скан-копію оригіналу сертифікату, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником (уповноваженою особою) навчання з питань «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» згідно з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
10. Скан-копія Медичної довідки водія щодо придатності до керування транспортним засобом (яка є дійсною на момент проведення аукціону).
11. Підтвердження наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про здійснення Учасником таких видів діяльності: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 52.10 Складське господарство, 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами.
12. Документ, виданий не раніше 01.11.2021 р. акредитованим органом або установою сертифікації про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018), ДСТУ ISO 22000:2007 (ДСТУ ISO 22000:2019), ДСТУ ISO 14001:2015 автомобілів (не менше двох) Учасника, які будуть використовуатись у перевезенні предмету закупівлі
13. Виданий Державною лабораторією Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, експертні висновки, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички (БГКП) у змивах, взятих у виробничих або складських приміщеннях, а також не менше ніж у двох автомобілях, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі. Змиви повинні бути взяті не менше двох разів у другому півріччі 2021 р. Зазначені приміщення та автомобілі, у яких взяті змиви, мають бути вказані у наданому учасником Акті, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447». Згідно вище викладеного вимагаємо змінити своє рішення та відхилити пропозицію Учасника ТОВ "ПРОМАГРОТРЕЙД", в іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2021 09:43
Вирішення:
Шановний учаснику! Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради розглянуто Вашу скаргу (вимогу) ID: UA-2021-11-25-005438-b.c1 20.12.2021, 09:43.
Повідомляємо:
1. Скан-копію експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника;
На дану вимогу учасник ТОВ «Промагротрейд» надав в документ в файлі: «3. Загальна документація ТОВ Промагротрейд.pdf »
2. Звіт про проведення наглядового аудиту за сертифікованою системою управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Учасником ТОВ «Промагротрейдт» надано файл під назвою: «8. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015» в якому міститься звіт №16-13/323 від 25.02.2021 року
3. Скан-копія отриманого учасником процедури закупівлі акту перевірки міжрайонними, або районними, або міськими, або обласними управліннями/відділами ГУ ДПСС в області додержання вимог законодавства про харчові продукти операторами ринку (учасника торгів), які здійснюють постачання сировини та харчових продуктів (наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 №447) . . Акт має бути складений не раніше 01.11.2021 р. та підтверджувати додержання учасником вимог законодавства про харчові продукти у тому числі стосовно виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж двох автомобілів, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі.»
Учасником дану вимогу учасником надано файл під назвою : «10. Акт держ. контролю від 06,10,2021.» в якому міститься АКТ складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператора ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя рослин. 14.21.01-39/74 від 06. 10.2021 року
4. Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (іншого документу) з інформацією про підтримувану температуру у холодильному, морозильному обладнанні складських приміщень та автотранспорту (якщо предмет закупівлі тваринного походження та/або повинен зберігатися в охолодженому/замороженому стані)
Учасником дану вимогу учасником надано файл під назвою: «16.Журнал контролю мікроклімату» в якому міститься витяг з журналу контролю температури та вологості повітря з 23.07.2021року по 22.09.2021 року.
5. Скан-копія оригіналу міжнародного свідоцтво про вакцинацію , виданий водіям учасника, які задіяні на постачанні продуктів харчування Замовнику, дійсний на момент проведення аукціону.
На дану вимогу Учасником ТОВ «Промагротрейд» надано файл під назвою «19. Сертифікати (COVID-19)» в якому містяться Міжнародні COVID – сертифікати України на :
- Деньков Павло (водій-експедитор) дата останьої вакцинації 28 листопада 2021 року;
- Докієнко Ілля (водій-експедитор) дата останьої вакцинації 8 листопада 2021 року;
- Добровський Максим (водій-експедитор) дата останьої вакцинації 14 листопада 2021 року.
Учасник ТОВ «Промагротрейд» надав сертифікати всіх водіїв, які зазначені в довідці №4255 від 08.12.2021 року «Довідка про наявність працівників» які задіяні на постачанні продуктів харчування Замовнику, дійсні на момент проведення аукціону .
6. Витяг/копії за друге півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних оглядів працівників, задіяних у роботі з предметом закупівлі . За повних три місяці другого півріччя.
На дану вимогу учасником надано файл під назвою: «22.Журнал проходження медогляду». В якому міститься витяг з журналу проходження медичних оглядів з інформацією про дату проходження медогляду та дату наступного медогляду всіх працівників які зазначені в довідці №4255 від 08.12.2021 року «Довідка про наявність працівників».
7. Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про стан зодоров’я водіїв/експедиторів, задіяних у роботі з предметом закупівлі . За повних три місяці другого півріччя.
На дану вимогу учасником надано файл під назвою: «21. Журнал контролю здоров’я працівників» в якому міститься витяг з журналу контроль здоров’я і зовнішнього вигляду працівників, що контактують з харчовою продукцією в даному журналі міститься інформація про всіх працівників (в тому числі водіїв експедиторів ТОВ «Промагротрейд» за три місяці другого півріччя 2021 року, в тому числі всіх зазначених в довідці №4255 від 08.12.2021 року «Довідка про наявність працівників»)
8. Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про стан зодоров’я працівників виробничих/складських об’єктів, задіяних у роботі з предметом закупівлі. За повних три місяці другого півріччя.
На дану вимогу учасником надано файл під назвою: «21. Журнал контролю здоров’я працівників» в якому міститься витяг з журналу контроль здоров’я і зовнішнього вигляду працівників, що контактують з харчовою продукцією в даному журналі міститься інформація про всіх працівників зазначених в довідці №4255 від 08.12.2021 року «Довідка про наявність працівників».
9. Скан-копію оригіналу сертифікату, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником (уповноваженою особою) навчання з питань «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» згідно з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)
На дану вимогу учасником надано файл під назвою: «38. Сертифікати проходження навчання ISO 14001-2015.pdf» . В даному файлі містяться сертифікати на ім’я Малишевський Володимир Констянтинович та Гайченко Любов Іванівна (уповноважена особа замовника) що підтверджують проходження навчання по програмі: « Основні вимоги ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікати видані 08.05.2021 року.
10. Скан-копія Медичної довідки водія щодо придатності до керування транспортним засобом (яка є дійсною на момент проведення аукціону).
Учасником надано файли: «18. Санітарні книжки працівників.pdf» з медичними книжками та картками водіїв, «20. Сертифікати (нарколог).pdf» з сертифікатами про проходження профілактичного наркологічного огляду водіїв, «19. Сертифікати (COVID-19).pdf » міжнародні сертифікати про вакцинацію (водіїв), які медично підтверджують стан здоров’я працівників (водіїв).
11. Підтвердження наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про здійснення Учасником таких видів діяльності: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 52.10 Складське господарство, 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами.
На дану вимогу Учасник ТОВ «Промагротрейд» надав файл під назвою: «4. Витяг з ЄДР.pdf» в якому є перелік видів економічної діяльності. В учасника наявні всі види діяльності які вимагались Замовником. Нагадуємо, що згідно з статтею 22 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тому Замовник самостійно перевірив інформацію та сайті МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. У Замовника немає наявних підстав відхиляти тендерну пропозицію за даною вимогою.
12. Документ, виданий не раніше 01.11.2021 р. акредитованим органом або установою сертифікації про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018), ДСТУ ISO 22000:2007 (ДСТУ ISO 22000:2019), ДСТУ ISO 14001:2015 автомобілів (не менше двох) Учасника, які будуть використовуатись у перевезенні предмету закупівлі.
Учасником надано файл: «8. Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015 з додатками.pdf» в якому міститься сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 який дійсний до 29 лютого 2024 року, та програма аудиту зі звітом щодо відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, також Учасником надано пояснення, що аудит проводиться планово згідно законодавства та заплановано на січень-лютий 2022 року та додано план-графік проведення наглядових аудитів виданий органом сиртифікації системи управління ДП «Миколаївстандартметрологія». Файл «6. Сертифікат ISO 22000-2018.pdf» дійсний до 23 травня 2023 року та файл «12. Звіт за результатами наглядового аудиту НАССР 22000 від 01.12.21 р..pdf» Звіт наглядового аудиту щодо відповідності вимогам 22000:2007 (ДСТУ ISO 22000:2019) від 01.12.2021року. Також учасником надано сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 в файлі «7. Сертифікат ДСТУ ISO 14001-2015.pdf» дійсний до 12 серпня 2024 року.
13. Виданий Державною лабораторією Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, експертні висновки, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички (БГКП) у змивах, взятих у виробничих або складських приміщеннях, а також не менше ніж у двох автомобілях, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі. Змиви повинні бути взяті не менше двох разів у другому півріччі 2021 р. Зазначені приміщення та автомобілі, у яких взяті змиви, мають бути вказані у наданому учасником Акті, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447».
На дану вимогу учасник ТОВ «Промагротрейд» надав файл: «9. Довідки з Держпродспоживслужби.pdf» з заявою вих. №4122 від 02.12.2021 року до Держпродспоживслужби, відповідь: вих 14,21/3028 від 06.12.2021 року , листом-запитом вих. №4123 від 02.12.2021 року до Держпродспоживслужби, відповідь: вих.1421/3145 від 09.12.2021 року.
Відповідно до вишевказаного вважаємо, що Ваша вимога є бізпідставною.
Шановний, Учаснику! Відповідно до вишевказаного вважаємо, що Ваша вимога є бізпідставною. Замовником розглянуто Тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Промагротрейд» відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до тендерної документації єдиним критерієм оцінки є Ціна, яка в Учасника ТОВ «Промагротрейд» є найбільш економічно вигідною. Також в своїй Вимогі (скаргі) Ви не зазначили, які саме норми діючого законодавства Замовник порушив під час розгляду даної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено