-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ (Вінниця))
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 14:05 - 07.12.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Номер:
6e3fd53456cb4ed5a7cc33ac536d4c25
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-008750-a.b3
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Скарга:
Дії Замовника щодо оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за закупівлею № UA-2021-11-25-008750-a - ФОП Кравця Олександра Йосиповича, містять наступні порушення:
– ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у відповідності до якого Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям;
– абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону який закріплює, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
– абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону згідно якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зокрема, Замовник згідно із Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Подільської філії Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від 26 січня 2022 року № 110 визнав переможцем торгів на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» по предмету 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ (Вінниця)) – ФОП КРАВЦЯ ОЛЕКСАНДРА ЙОСИПОВИЧА.
Окрім того, у Протоколі № 110 зазначено, що за результатами оцінки відповідності тендерної пропозиції ФОП КРАВЦЯ ОЛЕКСАНДРА ЙОСИПОВИЧА кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації надано Висновок від Григораша В.Г. «щодо відповідності пропозиції учасника тендера (переговорної процедури) вимогам замовника, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». Таким чином, Замовник визначив, що тендерна пропозиція учасника відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам ТЗ та вимогам тендерної документації.
Однак, з огляду на подану ФОП КРАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДРОМ ЙОСИПОВИЧЕМ тендерну пропозицію вбачається її невідповідність тендерній документації, зокрема, відсутнє документальне підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, дії Замовника щодо визнання переможцем процедури закупівлі – ФОП КРАВЦЯ ОЛЕКСАНДРА ЙОСИПОВИЧА є неправомірними, а також такими, що порушують вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» і, відповідно, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на перемогу в аукціоні в Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на отримання замовлення від Замовника;
- на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ОКСИМФЕСТ до МКУ.pdf 03.02.2022 10:58
- 1_110 Протокол УО акцепт 5011 ТО КТЗ Вінниця.doc 03.02.2022 10:58
- 2_Додаток 1 до тендерної документації.doc 03.02.2022 10:58
- 3_Довідка щодо мат-тех бази.pdf 03.02.2022 10:58
- 4_Лист-згода з технічним завданням.pdf 03.02.2022 10:58
- 5_Договір оренди СТО.pdf 03.02.2022 10:58
- 6_Довідка про наявність працівників.pdf 03.02.2022 10:58
- Рішення від 07.02.2022 №2350.pdf 07.02.2022 19:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2022 № 3297.pdf 17.02.2022 11:46
- Рішення від 16.02.2022 №3297.pdf 21.02.2022 12:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2022 11:48
Дата розгляду скарги:
16.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2022 19:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.02.2022 12:56
Скарга
Скасована
СКАРГА на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
3669d58cd0ef47259ac5fe0f5da407bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-008750-a.c2
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
25.11.2021 Подільська філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" (далі — Замовник ) оголосила процедуру закупівлі за ДК 021:2015-50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточному ремонту ТЗ (Вінниця)) (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.12.2021.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- Фізична особа-підприємець Кравець Олександр Йосипович;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ОКСИМФЕСТ»;
- Приватне підприємство «ТРАНСОЙЛ»;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОВІНН».
За результатами проведеного аукціону, переможцем закупівлі системою Prozorro визнано Фізичну особу-підприємця Кравця Олександра Йосиповича.
Однак, 17 грудня 2021 року Замовником було прийнято рішення, яке оформлено у вигляді протоколу № 81 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Подільської філії Державного підприємства «Український державний центр радіочастот, яким через невідповідність встановленій абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимозі до учасника відповідно до законодавства, згідно з абзацом 3 пункту 1) частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ФОП «КРАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ЙОСИПОВИЧ».
В якості підстави для відхилення Замовником зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: всупереч абзацу 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасником на тендерну пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис фізичної особи.
Фізична особа-підприємець Кравець Олександр Йосипович вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Законів України «Про публічні закупівлі», «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», з огляду на наступне.
Під час прийняття оскаржуваного рішення Замовник зазначив, що на тендерну документацію було накладено підпис фізичної особи, а не фізичної особи-підприємця, що на його думку є порушенням абзацу 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно, абзацу 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником було зазначено наступне: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі*, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно підпункту 1 цього пункту.»
У відповідності до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, з метою участі в закупівлі відповідно до вимог тендерної документації скаржником було накладено на кожен документ окремо, а також загалом на усю подану Пропозицію кваліфікований електронний підпис фізичної особи - Кравця Олександра Йосиповича, який виготовлений кваліфікованим надавачем електронних послуг «Дія», та дійсний до 30.04.2022.
Пропозиція була підписана скаржником у відповідності до положень Законів України «Про публічні закупівлі» і «Про електронні довірчі послуги» та вимог Документації Замовника.
Прошу звернути увагу на те, що підпис був накладений за допомогою захищеного носія особистих ключів - засіб кваліфікованого електронного підпису, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
При перевірці вказаного кваліфікованого електронного підпису (файл sign.p7s від 11.12.2021 о 16:52, що розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу), через сайт центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) підтверджується те, що підпис відповідає вимогам чинного законодавства, а також Тендерній документації замовника, а саме:
Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно.
Цілісність даних підтверджено
Підписувач: Кравець Олександр Йосипович
П.І.Б.: Кравець Олександр Йосипович
РНОКПП: 2845016919
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 16:52:10 11.12.2021
Сертифікат виданий: "Дія". Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
Серійний номер: 3ED5083160DBC59B04000000C845060051141200
Тип носія особистого ключа: Захищений (ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 337)
Серійний номер носія особистого ключа: T-8031454587
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Кваліфікований Тип контейнера:
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований.
Так, в Регламенті роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Дія» (далі – Регламент), розміщеного за посиланням https://ca.diia.gov.ua/uploads/regulations/Reglament_DIIA_20210517.pdf, не міститься інформації щодо ідентифікації та реєстрації саме фізичної особи-підприємця, а лише для юридичних осіб та фізичних осіб (сторінки 15-17 Регламенту).
Тобто поняття фізичної особи та фізичної особи-підприємця у регламенті не розмежовані, а тому підпис уповноваженої особи вважається накладеним та таким, що повністю відповідає всім вимогам Тендерної документації.
Також, Тендерна документація не містила окремих вимог до інформації яка має міститься у кваліфікованих електронних підписах учасників, зокрема щодо наявності в них інформації про право на зайняття підприємницькою діяльністю, при цьому фізична особа не перестає бути фізичною особою при її реєстрації як підприємця, а лише набуває додаткове право, яке дозволяє їй вести підприємницьку діяльність.
У зв’язку із вищезазначеним, під час участі в зазначеній закупівлі, фізична особа, яка має статус фізичної особи-підприємця, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис.
Слід зазначити, що аналогічні підстави для відхилення неодноразово слугували предметом перегляду рішень постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України, на запит постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було надано роз'яснення щодо використання електронних підписів під час здійснення публічних закупівель та щодо електронного підпису фізичної особи – підприємця.
В листі Міністерство цифрової трансформації повідомило, наступне: «Оскільки Закон окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа – підприємець, то така особа, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис».
Враховуючи викладене, прийняте замовником рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кравця Олександра Йосиповича порушує права фізичної особи-підприємця Кравця Олександра Йосиповича на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель рішення Замовника від 17 грудня 2021 року, яке оформлено у вигляді протоколу № 81, про відхилення тендерної пропозиції відкритих торгів на закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточному ремонту ТЗ (Вінниця)) (код за ДК 021:2015-50110000-9)
3. Скасувати рішення Замовника від 17 грудня 2021 року, яке оформлено у вигляді протоколу № 81, про відхилення тендерної пропозиції відкритих торгів на закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточному ремонту ТЗ (Вінниця)) (код за ДК 021:2015-50110000-9).
Додатки:
1. Протокол № 81 від 17.12.2021 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Подільської філії Державного підприємства «Український державний центр радіочастот»;
2. Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису
Фізична особа-підприємець О.Й. Кравець
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо неправомірних дій замовника.pdf 27.12.2021 22:49
- sign_Validation_Report.pdf 27.12.2021 22:49
- 81 Протокол УО відхилення 5011 ТО КТЗ Вінниця.doc 27.12.2021 22:49
- sign.p7s 27.12.2021 22:49
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
27.12.2021 22:56
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
8846b45049da42a4b67b97fe9226525a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-008750-a.c1
Назва:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
25.11.2021 Подільська філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" (далі — Замовник ) оголосила процедуру закупівлі за ДК 021:2015-50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточному ремонту ТЗ (Вінниця)) (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.12.2021.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- Фізична особа-підприємець Кравець Олександр Йосипович;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ОКСИМФЕСТ»;
- Приватне підприємство «ТРАНСОЙЛ»;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОВІНН».
За результатами проведеного аукціону, переможцем закупівлі системою Prozorro визнано Фізичну особу-підприємця Кравця Олександра Йосиповича.
Однак, 17 грудня 2021 року Замовником було прийнято рішення, яке оформлено у вигляді протоколу № 81 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Подільської філії Державного підприємства «Український державний центр радіочастот, яким через невідповідність встановленій абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимозі до учасника відповідно до законодавства, згідно з абзацом 3 пункту 1) частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ФОП «КРАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ЙОСИПОВИЧ».
В якості підстави для відхилення Замовником зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: всупереч абзацу 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасником на тендерну пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис фізичної особи.
Фізична особа-підприємець Кравець Олександр Йосипович вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Законів України «Про публічні закупівлі», «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», з огляду на наступне.
Під час прийняття оскаржуваного рішення Замовник зазначив, що на тендерну документацію було накладено підпис фізичної особи, а не фізичної особи-підприємця, що на його думку є порушенням абзацу 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно, абзацу 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником було зазначено наступне: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі*, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно підпункту 1 цього пункту.»
У відповідності до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, з метою участі в закупівлі відповідно до вимог тендерної документації скаржником було накладено на кожен документ окремо, а також загалом на усю подану Пропозицію кваліфікований електронний підпис фізичної особи - Кравця Олександра Йосиповича, який виготовлений кваліфікованим надавачем електронних послуг «Дія», та дійсний до 30.04.2022.
Пропозиція була підписана скаржником у відповідності до положень Законів України «Про публічні закупівлі» і «Про електронні довірчі послуги» та вимог Документації Замовника.
Прошу звернути увагу на те, що підпис був накладений за допомогою захищеного носія особистих ключів - засіб кваліфікованого електронного підпису, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
При перевірці вказаного кваліфікованого електронного підпису (файл sign.p7s від 11.12.2021 о 16:52, що розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу), через сайт центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) підтверджується те, що підпис відповідає вимогам чинного законодавства, а також Тендерній документації замовника, а саме:
Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно.
Цілісність даних підтверджено
Підписувач: Кравець Олександр Йосипович
П.І.Б.: Кравець Олександр Йосипович
РНОКПП: 2845016919
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 16:52:10 11.12.2021
Сертифікат виданий: "Дія". Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
Серійний номер: 3ED5083160DBC59B04000000C845060051141200
Тип носія особистого ключа: Захищений (ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 337)
Серійний номер носія особистого ключа: T-8031454587
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Кваліфікований Тип контейнера:
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований.
Так, в Регламенті роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Дія» (далі – Регламент), розміщеного за посиланням https://ca.diia.gov.ua/uploads/regulations/Reglament_DIIA_20210517.pdf, не міститься інформації щодо ідентифікації та реєстрації саме фізичної особи-підприємця, а лише для юридичних осіб та фізичних осіб (сторінки 15-17 Регламенту).
Тобто поняття фізичної особи та фізичної особи-підприємця у регламенті не розмежовані, а тому підпис уповноваженої особи вважається накладеним та таким, що повністю відповідає всім вимогам Тендерної документації.
Також, Тендерна документація не містила окремих вимог до інформації яка має міститься у кваліфікованих електронних підписах учасників, зокрема щодо наявності в них інформації про право на зайняття підприємницькою діяльністю, при цьому фізична особа не перестає бути фізичною особою при її реєстрації як підприємця, а лише набуває додаткове право, яке дозволяє їй вести підприємницьку діяльність.
У зв’язку із вищезазначеним, під час участі в зазначеній закупівлі, фізична особа, яка має статус фізичної особи-підприємця, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис.
Слід зазначити, що аналогічні підстави для відхилення неодноразово слугували предметом перегляду рішень постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України, на запит постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було надано роз'яснення щодо використання електронних підписів під час здійснення публічних закупівель та щодо електронного підпису фізичної особи – підприємця.
В листі Міністерство цифрової трансформації повідомило, наступне: «Оскільки Закон окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа – підприємець, то така особа, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис».
Враховуючи викладене, прийняте замовником рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кравця Олександра Йосиповича порушує права фізичної особи-підприємця Кравця Олександра Йосиповича на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель рішення Замовника від 17 грудня 2021 року, яке оформлено у вигляді протоколу № 81, про відхилення тендерної пропозиції відкритих торгів на закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточному ремонту ТЗ (Вінниця)) (код за ДК 021:2015-50110000-9)
3. Скасувати рішення Замовника від 17 грудня 2021 року, яке оформлено у вигляді протоколу № 81, про відхилення тендерної пропозиції відкритих торгів на закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточному ремонту ТЗ (Вінниця)) (код за ДК 021:2015-50110000-9).
Додатки:
1. Протокол № 81 від 17.12.2021 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Подільської філії Державного підприємства «Український державний центр радіочастот»;
2. Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису
Фізична особа-підприємець О.Й. Кравець
Пов'язані документи:
Учасник
- 81 Протокол УО відхилення 5011 ТО КТЗ Вінниця.doc 27.12.2021 21:09
- Скарга щодо неправомірних дій замовника.pdf 27.12.2021 21:09
- sign_Validation_Report.pdf 27.12.2021 21:09
- Рішення від 30.12.2021№28681.pdf 30.12.2021 18:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.01.2022 №618.pdf 13.01.2022 12:24
- Рішення від 12.01.2022 № 618.pdf 17.01.2022 10:53
- Протокол_2.pdf 05.01.2022 15:56
- відповідь на скаргу в ProZorro.doc 05.01.2022 15:56
- Протокол_1.pdf 05.01.2022 15:56
- Протокол_3.pdf 05.01.2022 15:56
- Відповідь на скаргу.pdf 05.01.2022 15:56
- 108 Протокол УО 5011 ТО КТЗ Вінниця_ виконання рішення АМКУ.doc 24.01.2022 14:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.12.2021 21:22
Дата розгляду скарги:
12.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2022 10:54
Дата виконання рішення Замовником:
24.01.2022 14:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Рішення уповноваженої особи щодо відхилення поданої фізичною особою-підприємцем Кравцем Олександром Йосиповичем тендерної пропозиції на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ (Вінниця))» (Протокол № 81 від 17 грудня 2021 року) скасувати;
2. Рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ОКСИМФЕСТ» на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Роботи з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ (Вінниця))» (Протокол № 84 від 20 грудня 2021 року) скасувати.