-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Проведення робіт з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій на об’єкті: Тарасівська філія комунального закладу «Новгородківський навчально-виховний комплекс імені заслуженого вчителя України П.Ф. Козуля «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад» Новгородківської селищної ради Кіровоградська область, с. Тарасівка, вул. Шкільна, 1)
Торги не відбулися
44 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 223.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 223.50 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 13:06 - 01.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Замовнику ви чим керуєтесь????Почитайте Наказ 1064
Номер:
0f7588c28b234bae9a2944a83611730b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-007287-a.a3
Назва:
Замовнику ви чим керуєтесь????Почитайте Наказ 1064
Вимога:
Ви зазначили "АКТ перевірки відповідності вогнезахисту з позитивним висновком ДСНСУ щодо відповідності оброблених приміщень нормам протипожежної безпеки та всю іншу виконавчу документацію в повному обсязі, що передбачено діючими нормами, Правилами та НД."
Де ви бачили АКТ з позивним Висновком ДСНСУ, в них немає повноважень на здійснення "позитивного висновку" , проводяться лабораторні випробування в лабораторії ДСНС а не позитивний висновок, що за корупційний механізм ви пропонуєте? В них немає повноважень на надання такого висновку.
По друге, Виконавчу документацію відповідно до норм, тобто проект вогнезахисних робіт повинен пройти експертизу ( надайте пояснення?)
Вимагаємо прибрати "з позитивним висновком ДСНСУ щодо відповідності оброблених приміщень нормам протипожежної безпеки ", такого в природі не існує!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 10:40
Вирішення:
До Вашого відома Наказ 1064 від 26.12.2018 року, направлений на вдосконалення нормативно-правового забеспечення у сфері пожежної безпеки та передбачає затвердження Правил з вогнезахисту. А зовсім не передбачає процедуру правила проведення та вимоги щодо проведення закупівель, а також відбуру професійних учасників, щодо надання послуг з просочування деревини. Наказ затверджує правила, щодо проведення робіт з вогнезахисту, спосіб проведення робіт, регламент виконання, особливості виконання робіт і т.д., а не зовсім правила оцінки та відбір кандидатів щодо виконання зазначених робіт.
У зв'язку з вище викладеним вважаємо вимоги щодо надання додаткової документації, що підтверджує професійну кваліфікацію є доцільним і в жодному разі не є дискримінаційною.
Також бажання замовника отримати незалежну оцінку виконання робіт з вогнезахисту органами ДСНС (Акт огляду і експертиза після виконання робіт) є правом Замовника для підтвердження якості проведення робіт відповідно до затверджених норм.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконна Вимога ІСО
Номер:
cf8afc6ebef245499bb14774d90a38ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-007287-a.a2
Назва:
Незаконна Вимога ІСО
Вимога:
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов тендерного Оголошення юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні мати:
Учасник торгів повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність;
15. Копію сертифікату «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018 (або ISO 37001:2016) зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність;
16. Копію сертифікату « Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи.» ДСТУ ISO 23932:2018 (або ISO 23932:2009, або ISO 23932-1:2018); зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність;
17. Копію сертифікату «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги до безпечної роботи під час пандемії COVID-19» (BCA 45005:2020) зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність;
18. Копію сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» (ISO 28000:2007); зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність;
Предмет закупівлі вогнезахисні роботи, ліцензія на дану діяльність видається ДСНС України, й воно перевіряє на відповідність ліцензіата.
Чинне законодавство в сфері вогнезахисних робіт, Наказ 1064 – який регулює законодавчі основи вогнезахисної діяльність, не передбачає наявність в ліцензіата, виконавця робіт, будь-якого ІСО.
Керуйтися чинним законодавством, Наказом 1064!!!!
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 10:39
Вирішення:
Щодо надання сертифікатів, повідомляємо Вам, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі по даній закупівлі, складено з урахуванням всіх вимог, зазначених у статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”(в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон). Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинно містити перелік складових, визначених частиною третьою статті 14 Закону. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. З огляду на викладене, щодо встановлених вимог, які передбачені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі, повідомляємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та прийняти участь у закупівлі. Тому сама вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною та жодним чином не призведе до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. У зв’язку з відсутністю підстав зміни до оголошення вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Огляд - незаконно
Номер:
26bf785f9ff247039757a3f68eefe2df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-007287-a.a1
Назва:
Огляд - незаконно
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Учасник перед проведенням торгів (на етапі уточнення) повинен оглянути об‘єкт за місцем надання послуги. За результатами якого підписати із Замовником відповідний акт обстеження. Пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до початку торгів будуть відхилені..»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 10:39
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Частиною 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної процедури може зазначатися інша інформація. Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог. Вимога про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, який вимагається з метою здійснення перевірки відповідності фактичних обсягів робіт. Огляд об'єкту є обов'язковим для запобігання прикрих випадків стосовно неякісного виконання робіт, через відсутність у переможця закупівлі уявлення та розуміння суті і складу робіт. Така умова зазначена Замовником в першу чергу для того, щоб отримати за результатами закупівлі якісні роботи від виконавця послуг. Окрім цього практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Статус вимоги:
Відхилено