-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (09310000-5- Електрична енергія) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 09310000-5 - Електрична енергія
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (з урахуванням вимог, встановлених в п.7 розділу 1 тендерної документації)
Торги не відбулися
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 13:01 - 17.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
довідки ОСР
Номер:
2a3b33b9d1cb48c2b58cf56392d7a875
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-007193-a.c1
Назва:
довідки ОСР
Вимога:
Додатком 1 п. 4. «Інша інформація» п.п 7 зазначена вимога «Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Тобто, Замовником вимагається надання такому Постачальнику довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Доводимо до Вашого відома, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. ОСР, незважаючи на відокремлення (unbundling) діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже встановлюються порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На основі вищевикладеного, просимо видалити вимогу щодо надання Учасником, який обслуговує менше 100 000 споживачів, довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, як таку, що порушує основні принципи публічних закупівель, або надати більше часу для отримання таких довідок, а саме надання довідок від всіх ОСР виданих в поточному році
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 12:43
Вирішення:
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що під час розроблення умов тендерної документації замовником повністю дотримано норм чинного законодавства, зокрема й Закону України «Про ринок електричної енергії» та інших нормативно-правових актів, які стосуються відповідної сфери діяльності. Дискримінаційні або неправомірні вимоги в тендерній документації відсутні. Також звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації передбачено надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Київської області ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ВСТАНОВЛЕНИМИ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ ДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ КОЛ-ЦЕНТРАМИ» № 373 ВІД 12.06.2018 р. У РАЗІ, ЯКЩО СТВОРЕННЯ КОЛ-ЦЕНТРУ у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. НЕ Є ОБОВ‘ЯЗКОВИМ ДЛЯ УЧАСНИКА, ТАКИЙ УЧАСНИК НАДАЄ ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ЗАСОБИ ТА ПОРЯДОК КОМУНІКАЦІЇ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ, ПІДРОЗДІЛИ НА ЯКІ УЧАСНИКОМ ПОКЛАДЕНО ОБОВ‘ЯЗОК ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ АБО ПРО СЛУЖБОВУ ОСОБУ (ОСІБ) УЧАСНИКА НА ЯКУ(ЯКИХ) ПОКЛАДЕНО ОБОВ‘ЯЗОК ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ (КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН, ПОСАДА ПРІЗВИЩЕ, ІМ‘Я ПО-БАТЬКОВІ ТА ГРАФІК РОБОТИ). Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача
Статус вимоги:
Відхилено